سفر لوکس

برنامه شهروندی دوگانه Beyond Launches را آغاز کنید

فراتر از آن سوار شوید به تازگی یک برنامه دو تابعیتی را تسهیل کرده است که تابعیت خارجی و گذرنامه دوم را برای 15 کشور اتحادیه اروپا تسهیل می کند.

جک ازون ، بنیانگذار و شریک مدیر شرکت Embark Beyond ، در نامه ای به Luxury Travel Advisor گفت: “جو سیاسی قطبی و ممنوعیت سفر مربوط به همه گیری ، زنگ خطری برای بسیاری از آمریکایی ها بوده است.” وی افزود: “مشتریان ما ، به ویژه ، از احساس كلاستروفوبیا بسیار ناامید شده اند ، همراه با این واقعیت حیرت انگیز كه آمریكا دیگر مركز جهان نیست. مشتریان ما عادت ندارند که جلوی خود را بگیرند. آنها عادت ندارند که “نه” به آنها گفته شود – مخصوصاً وقتی که مربوط به رفتن به یک مقصد آشنا مانند ایتالیا یا لندن باشد. آنها با احساس پریود دنیا ، با صراحت و صریح به ما گفته اند که گزینه های بیشتری می خواهند. ”

گذرنامه دوم را وارد کنید: Embark Beyond با شرکت های محلی در سراسر جهان برای تسهیل روند کلید در اختیار برای تهیه تمام اسناد معتبر لازم و حتی کمک به تحقیقات شجره نامه برای اثبات تابعیت یا تابعیت گرفتن اجداد همکاری کرده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

چرا پاسپورت دوم؟ در اینجا برخی از برترین محرک های مورد علاقه ، طبق گفته Ezon ، تاکنون ارائه شده است:

  1. کار در خارج از کشور: داشتن گذرنامه اتحادیه اروپا شما را قادر می سازد بدون نیاز به ویزا در اتحادیه اروپا کار کنید ، مسئله ای که به ویژه با ممنوعیت بازدید ایالات متحده از اتحادیه اروپا بسیار مهم است.
  2. دسترسی جهانی: گذرنامه دوم دامنه کشورهایی را که اجازه سفر به آنها را دارید در آنجا ممکن است گذرنامه آمریکایی محدود یا محدود شود ، باز می کند.
  3. بدون ویزا: شما می توانید بدون ویزا به بسیاری از کشورها سفر کنید یا بیش از 90 روز بدون ویزا در اتحادیه اروپا بمانید.
  4. گزینه های گسترده تر: گذرنامه دوم گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که به طور معمول ممکن است مجبور به زندگی در خارج از کشور نباشید. چه کسی می داند وضعیت بعدی چگونه خواهد بود؟ چه کسی می داند اگر شما از جهت این کشور هیجان زده نیستید و می خواهید به خارج از کشور بروید – چه به طور موقت یا به طور دائم؟
  5. به میراث خود متصل شوید: بسیاری از مشتریان به عنوان راهی برای آشکار کردن شناسایی و هدایت مسیر ، به دنبال برقراری ارتباط به اصل و نسب خود هستند.

در حالی که Embark فقط با داشتن تابعیت تسهیل می کند که نیازی به اقامت یا مداخله قانونی ندارد ، این روند کمی پیچیده است زیرا اغلب نیاز به گرفتن اسناد ، محضری شدن ، تأیید آنها و سپس گرفتن مهر به نام “Apostille” است. ایزون می گوید ، مشاوران آموزش دیده Embark می توانند تمام فشارهای اداری اداری را تحمل كنند ، در حالی كه مشاركت با متخصصان محلی برای ثبت درخواست و حمایت از طرف مشتری در صورت عدم “درست” بودن مشكلات انجام می شود.

علاقه شدید مشتری: اگزون به ما می گوید ، “ما می دانستیم که این یک چیز بزرگ” بود که ما از مشتریان خود نظرسنجی کردیم و دوستانشان (یا دوستان تصادفی دوستان!) با ما تماس گرفتند تا روی باند پرش کنیم – آنقدر که ما لیست انتظار تقریباً 100 نفره از قبل راه اندازی می شود ، به طور متوسط ​​چهار درخواست برای هر خانواده. ما حتی مشتری داریم که می خواهد اینها را برای تعطیلات هدیه دهد. “

مقالات مرتبط

ارزش شما تازه بالا رفت

نحوه حرکت به جلو به سال 2021

جک ازون و قدرت مشارکت ها

Execs سفر پس از آزمایشات از مجوز سلامت دیجیتال جدید پشتیبانی می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *