سفر لوکس

بلموند از مجموعه تجارب فرهنگی در سراسر اروپا رونمایی می کند

بلموند مجموعه ای از تجربیات فرهنگی ، آشپزی و طبیعت را در سراسر خواص اروپایی خود اعلام کرده است. زمین جدید ، زمین ، راه آهن و رودخانه با دسترسی انحصاری به م institutionsسسات فرهنگی ، تورهای خصوصی و عقب نشینی های آخر هفته توسط متخصص ارائه می شود.

تجربیات برجسته عبارتند از:

ژوئن

میهمانان 14 اتاقه اخیراً بازسازی شده اسپلندیدو ماری ، هتل بلموند ، پورتوفینو می تواند با ملوان اسبق المپیک و جام حذفی و سفیر بنیاد One Ocean Mauro Pelaschier به دریاها برود. این پیشنهاد دو روزه (18 تا 20 ژوئن) شامل یک تجربه سه ساعته قایقرانی با Pelaschier در گشت و گذار در پارک های دریایی محلی و یادگیری شیوه های پایدار قایقرانی قبل از بازگشت به هتل برای یک کلاس آشپزی سفارشی در رستوران جدید ، DaV Mare خواهد بود.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

Venice Simplon-Orient-Express ، قطار بلموندی فصل 2021 خود را از 21 ژوئن با سفرهای یک شب جدید به آمستردام ، بروکسل ، ژنو ، رم و فلورانس آغاز می کند. همچنین قطار مخصوص خواب دارای سه گرند سوئیت اضافی خواهد بود که هرکدام دارای حمام و دوش اختصاصی ، تخت های دو نفره و یک اتاق نشیمن با گرمایش از کف هستند. از امکانات اضافی می توان به مهماندار شخصی ، شامپاین با جریان آزاد ، ناهار خوری در اتاق و انتقال خصوصی به قطار اشاره کرد.

سوئیت بزرگ Belmond Venice Simplon-Orient-Express Budapest

24-27 ژوئن ، ستاره سابق تنیس اسپانیا و برنده 13 عنوان تک نفره ، نیکولاس آلماگرو ، یک عقب نشینی گروه کوچک را در The Residence، A Belmond Hotel، مایورکا. به دنبال درس های تک به تک ، کلینیک تنیس و بلیط های یک بازی نمایشگاهی با آلماگرو و یک حرفه ای تنیس لوکس ، مسافران این فرصت را خواهند داشت که در شب آخر در یک شام جشن با آلماگرو غذا بخورند.

گشت بزنید ویلا سن میشله ، هتل بلموندFiat 1100 Musone قدیمی برای دسترسی پشت صحنه به آتلیه ها و صنعتگران محلی که “رنسانس جدید” فلورانس را هدایت می کنند. از جواهرات و کفش ها گرفته تا ظروف کریستال و عطرسازی ، هر صنعتگر چگونگی حفظ صنعت سنتی را با سبک ها و مواد معاصر به اشتراک می گذارد. این تجربه با کارگاه آموزشی “هنر بسته بندی” در لویی ویتون خاتمه می یابد.

جولای

سرنشین پولمن انگلیس ، قطار بلموند، مهمانان می توانند از یک تجربه شام ​​پنج دوره منحصر به فرد به میزبانی آشپزهای ستاره میشلن لذت ببرند. از 16 ژوئیه با اولی دابوس ، قطار یک روزه از ایستگاه ویکتوریا لندن از طریق حومه انگلیس حرکت می کند در حالی که مهمانان به منوی چشایی فصلی با جفت های انتخاب شده از فروشگاه شراب میفیر Hedonism Wines سفر می کنند. این سری شام همچنین از سیمون روگان ، مالک گروه رستوران های Umbel با ستاره میشلن ، در ماه آگوست استقبال خواهد کرد. میشل روکس جونیور ، یک سرآشپز ستاره دو میشلن در راس لو گاوروش در لندن ، در سپتامبر ؛ و ریموند بلانک ، بنیانگذار Le Manoir aux Quat’Saison ، هتل بلموند ، آکسفوردشایر، در ماه اکتبر

مرداد

Pivoine ، یک قایق Belmond

منشورهای خصوصی از شناور در فرانسهناوگان هفت باربر سفرهای سفارشی را در امتداد کانال ها با توقف برای دوچرخه سواری ، چشیدن شراب و تورهای بادکنکی هوای گرم ارائه می دهند. تور شامپاین پرنعمت جدیدی که از 28 آگوست در دسترس است ، برای برنامه های شش شبه در دسترس است. با محل اقامت در Pivoine ، یک قایق Belmond، خانواده ها و دوستان با دسترسی انحصاری به تاکستان های برجسته منطقه ، Maisons Ruinart ، Dom Pérignon ، Veuve Clicquot و Krug از شامپاین های پرنعمت لذت خواهند برد.

سپتامبر

سومین جشنواره سالانه غذای معطر Art of Flavors در تاریخ 9 تا 12 سپتامبر در کاخ رید ، هتل بلموند ، مادیرا. علاوه بر مجموعه ای از تجربه های ناهار خوری با هفت سرآشپز ستاره میشلن و یک شام مهمانی ، سرآشپز لوئیس پستانا از رستوران ویلیام با ستاره میشلن هتل میهمانان را با ماشین تله کابین به Fajã dos Padres هدایت می کند تا رازهای جزیره در مورد پرورش میوه های شیرین و سبزیجات قبل از نشستن در یک ناهار تازه به همراه ماهی تازه صید شده.

برای گشت و گذار در تاکستان های خصوصی در قطار بخار تاریخی Circumetnea به Mount Etna بروید تا طعم چیدن انگورهای کمیاب و غذاهای محلی را بخورید – فقط برای مهمانان ویلا Sant’Andrea ، هتل Belmond ، Taormina. ناهار توسط اعضای Le Mamme del Borgo تهیه شده است ، گروهی از زنان محلی که دستورالعمل های سنتی سیسیلی را که طی نسل ها منتقل شده است ، ارج می نهند. برای کسانی که به دنبال یک عقب نشینی شدیدتر هستند ، مشاور شراب و استاد Tom Harrow یک تجربه سه روزه را از 30 سپتامبر تا 3 اکتبر تجربه خواهند کرد.

اکتبر

کاروسو ، هتل بلموند ، ساحل آمالفی با یک استاد جواهرسازی محلی برای کارگاه طلافروشی مشارکت کرد که در آن مسافران قبل از تلاش برای ساختن شاهکار خود ، با تکنیک های روم و یونان باستان مانند گرانولاسیون و ریخته گری موم از دست رفته آشنا می شوند. نکته مهم دیگر در خلوتگاه سه شبه (14 تا 17 اکتبر) دسترسی انحصاری به سایت باستان شناسی اوپلونتیس با مشاهده خصوصی مجموعه جواهرات طلا است. در طول فصل ، میهمانان هتل از دسترسی اختصاصی به اوپلونتیس و همچنین سایت های حفاری جدید در میراث جهانی یونسکو پمپئی و تئاتر 2000 ساله در Herculaneum برخوردار خواهند شد.

عقب نشینی سه روزه (28 تا 31 اکتبر) در Splendid ، هتل بلموند ، پورتوفینو کاوش در تاریخ طولانی مقصد با شلوار جین ، که به قرن 15 در کشتی سازی های جنوا برمی گردد. به دنبال گشت و گذار در Museu Diocesano با سرپرست موزه برای مشاهده آنچه که به عنوان جد شلوار جین مدرن در نظر گرفته می شود ، نقاشی بر روی پارچه کتان آغشته به رنگ آبی نیلی انجام شد. طراحان در حال آموزش به مجموعه کارگاه های آموزشی در هتل می پیوندند تا مجموعه سفارشی خود را ایجاد کنند.

قلعه کازول ، هتل بلموند ، توسکانی

با مشارکت Marchesi Antinori ، یکی از مشهورترین کارخانه های شراب سازی ایتالیا که به سال 1385 برمی گردد ، قلعه کازول ، هتل بلموند ، توسکانی و به رهبری تام هارو ، متخصص شراب ، یک روز فرار سه روزه را در حومه برگزار خواهد کرد از برنامه های برجسته سفر می توان به تورهای ویژه دسترسی به املاک Tenuta Tignanello و Tenuta Guado al Tasso اشاره کرد که در اواسط فصل وندمیای توسکانی از پرطرفدارترین شراب ها می چشند.

نوامبر

بزرگداشت 1600 سال تاریخ ونیز ، Cipriani ، هتل بلموند ، ونیز یک دوره سه روزه (11 تا 14 نوامبر) را با کاوش در رشته های باستانی که در امتداد جاده ابریشم سفر می کردند مانند یک کلاس استاد در Kintsugi ، هنر تعمیر سرامیک با طلا و کارگاه های سنتی چاپ ابریشم برگزار می کند. میهمانان هتل همچنین می توانند در طول فصل به تورهای پشت صحنه کتابخانه ها و بایگانی های شهر دسترسی داشته باشند. در حین گشت و گذار در کتابخانه Fondazione Cini و کتابخانه قرن سیزدهم San Francesco della Vigna ، کتاب های کمیاب و نسخه های خطی حفظ شده منحصراً برای مهمانان بلموند نمایش داده می شود.

مقالات مرتبط

Belmond Revamps Splendido Mare ، مجموعه هایی را برای آموزش اضافه می کند

گروه هتل های میبورن تابستان امسال هتل خود را در ساحل آزور افتتاح می کنند

بلموند دو مدیر کل جدید منصوب می کند

اتحادیه اروپا برای مسافران Vaxxed ، آنهایی که از کشورهای “امن” هستند ، دوباره باز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *