سفر لوکس

بهترین هتل ها برای اقامت در شیکاگو • بلوند در خارج از کشور

چه به ورزش، هنر، زندگی شبانه یا غذا علاقه مند باشید، شیکاگو همه چیز را دارد. طرفداران ورزش می توانند در میدان معروف Wrigley Field بازی کنند، در حالی که دوستداران هنر می توانند از قدم زدن در موسسه هنر شیکاگو لذت ببرند.

شهر بادی دارای رستوران های شگفت انگیز برنده جوایز و تفریحات شبانه فراوان است. مهم نیست که چه کسی در گروه شما باشد، در شیکاگو، ایلینویز برای همه چیزهایی وجود دارد.

در حالی که هتل های متعددی برای انتخاب در این شهر بزرگ وجود دارد، من لیستی از هتل های شیکاگو را تهیه کرده ام که متناسب با هر بودجه ای باشد.

از مکان های لوکس گرفته تا اقامت های مقرون به صرفه، در اینجا بهترین هتل ها برای اقامت در شیکاگو وجود دارد!

هتل های لوکس در شیکاگو

والدورف آستوریا شیکاگو

والدورف آستوریا شیکاگو یک هتل پنج ستاره در قلب محله ساحل طلایی شیکاگو است. در اینجا در Waldorf Astoria، مهمانان می توانند از غوطه ور شدن در استخر، استراحت در اسپا، یا سوزاندن کالری در باشگاه لذت ببرند.

Brasserie رستوران هتل است که برای صبحانه، ناهار و شام باز است و بهترین غذاها را سرو می کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های Waldorf Astoria مدرن و جادار هستند و برخی اتاق‌ها دارای گزینه شومینه یا تراس هستند.

Waldorf Astoria Chicago هتلی عالی برای زوج‌ها و خانواده‌هایی است که می‌خواهند اقامت داشته باشند و شیکاگو را مجلل ببینند.

اینجا رزرو کنید

هتل نوبو شیکاگو

هتل نوبو شیکاگو

محل

مرکز شیکاگو

هتل نوبو شیکاگو امکانات مدرن را با فرهنگ و دکوراسیون ژاپنی ترکیب می کند. این هتل سطح بالا در مرکز شیکاگو واقع شده است و میهمانان می توانند به راحتی به بسیاری از جاذبه های شهر بروند. مهمانان می توانند در استخر آرام هتل یا در مرکز تناسب اندام مدرن از وقت خود لذت ببرند.

افق شیکاگو را می توان از روی پشت بام، یکی از دو رستوران و سالن استراحت در هتل نوبو، تحسین کرد.

رستوران نوبو در طبقه همکف قرار دارد و غذاهای لذیذ الهام گرفته از ژاپنی را سرو می کند. اتاق ها راحت و مدرن با دکوراسیون ساده هستند.

هتل نوبو شیکاگو هتلی عالی برای کسانی است که خواهان امکانات رفاهی برتر با یک تجربه ناهار خوری الهی هستند.

اینجا رزرو کنید

هتل های میان رده در شیکاگو

خیابان مرکزی شیکاگو میشیگان

خیابان مرکزی شیکاگو میشیگان

خیابان مرکزی شیکاگو میشیگان آپارتمان های مجلل برای اقامت کوتاه مدت ارائه می دهد. میهمانان می توانند با آشپزخانه کاملا مجهز با ماشین ظرفشویی، قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و ماشین لباسشویی از اقامت راحت خود لذت ببرند.

خیابان سنترال شیکاگو میشیگان همچنین دارای یک استخر سرپوشیده و سالن تناسب اندام است که مهمانان می توانند از آن بهره ببرند. اقامتگاه ها نزدیک به پارک گرانت و سایر جاذبه های شیکاگو هستند.

خیابان سنترال شیکاگو میشیگان مکانی عالی برای کسانی است که برای تجارت یا کسانی که گروه های بزرگی دارند سفر می کنند.

اینجا رزرو کنید

پندری شیکاگو

پندری شیکاگو

عالی برای

سفر تجاری

پندری شیکاگو در ساختمان آرت دکوی کاربید و کربن در سال 1929 در محله لوپ شیکاگو قرار دارد. این هتل 364 اتاقه که به تازگی بازسازی شده است، هم مدرن و هم کلاسیک است. این هتل دارای چهار رستوران و بار است.

Venteux غذاهای الهام گرفته از فرانسوی را با کوکتل های خاص ارائه می دهد. بار پندری بار متمایز هتل با شومینه مرکزی و فضایی آرام است که لقمه‌های کوچک، کوکتل و نوشیدنی‌های دیگر سرو می‌کند.

Chateau Carbide در 24 هتل قرار داردهفتم طبقه و مناظر شگفت انگیز از پشت بام از خط افق شیکاگو را ارائه می دهد. در آخر، گالری بیلیارد خارج از لابی است و نوشیدنی‌های خاص و بازی‌های بیلیارد را به همراه آثار هنری چرخشی از هنرمندان محلی به مهمانان ارائه می‌دهد.

پندری شیکاگو هتلی عالی برای کسانی است که برای کاری سفر می‌کنند یا زوج‌هایی که می‌خواهند ماجراجویی پیچیده‌تر و در عین حال سرگرم‌کننده‌تری در شیکاگو داشته باشند.

اینجا رزرو کنید

هتل مهمانخانه

هتل مهمانخانه

عالی برای

مهمانی های لیسانسه

هتل مهمانخانه خانه دور از خانه را ارائه می دهد. میهمانان می توانند چیدمان های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه را انتخاب کنند.

هر سوئیت شامل آشپزخانه کامل، قسمت نشیمن، بالکن با گریل گاز، و اتاق خواب و حمام مجزا است. این هتل همچنین دارای یک اتاق باشگاه است که میهمانان می توانند با یک کتاب خوب از کتابخانه هتل، در کنار شومینه احساس راحتی کنند.

هتل Guesthouse یک هتل عالی در شیکاگو برای مهمانی های مجردی، گروه های بزرگ و خانواده ها است.

اینجا رزرو کنید

هتل رنسانس شیکاگو داون تاون

هتل رنسانس شیکاگو داون تاون

محل

منطقه تئاتر

عالی برای

خانواده ها و زوج ها

هتل رنسانس شیکاگو داون تاون یک هتل ماریوت در منطقه تئاتر شهر بادگیر است. مهمانان مرکز شهر رنسانس شیکاگو می توانند از استراحت در استخر سرپوشیده هتل لذت ببرند یا از نوشیدنی در Raised Bar لذت ببرند، بار روی پشت بام که مناظر شگفت انگیزی از شهر ارائه می دهد.

بازار و بار استیشن نیز وجود دارد که شیرینی‌های صبحانه و غذا در طول روز ارائه می‌دهد. اتاق ها مدرن و جادار با تختخواب های مجلل و چشم اندازی عالی از افق شیکاگو هستند.

هتل رنسانس شیکاگو داون تاون اقامتی عالی برای خانواده ها و زوج هایی است که می خواهند در قلب شیکاگو باشند.

اینجا رزرو کنید

هتل های مقرون به صرفه در شیکاگو

هتل Millennium Knickerbocker شیکاگو

هتل Millennium Knickerbocker شیکاگو

محل

مایل باشکوه

عالی برای

امکانات مدرن

هتل Millennium Knickerbocker یک هتل مقرون به صرفه در شیکاگو است. مهمانان می توانند صبحانه و ناهار را در رستوران NiX یا نوشیدنی های عصرانه در بار مارتینی به سبک دهه 1920 میل کنند.

اتاق‌های Millennium Knickerbocker امروزی و بزرگ هستند و بین دو تا چهار مهمان می‌خوابند.

هتل Millennium Knickerbocker شیکاگو هتلی عالی برای زوج‌ها و خانواده‌های کوچکی است که می‌خواهند با بودجه کمتری اقامت کنند و در عین حال از امکانات مدرن لذت ببرند.

اینجا رزرو کنید

هتل تالبوت

هتل تالبوت

عالی برای

زوج ها و خانواده های کوچک

هتل تالبوت یک هتل بوتیک در محله ساحل طلایی شیکاگو است. مهمانان می توانند از امکانات عالی مانند دسترسی به مرکز تناسب اندام، میز پذیرش 24 ساعته و غذاخوری در اتاق لذت ببرند.

میهمانان می توانند در Talbott Cucina که غذاهای آمریکایی با سبک مدیترانه ای سرو می کند، یا Al Fresco Dining که غذاهای فصلی را در پاسیو بیرونی هتل سرو می کند، ناهار بخورند. هتل تالبوت دارای هر دو اتاق و سوئیت است که می توانند بین دو تا چهار مهمان بخوابند.

هتل تالبوت هتلی عالی برای زوج‌ها و خانواده‌های کوچک است که می‌خواهند در عین صرفه‌جویی در هزینه‌ها، شیک بمانند.

اینجا رزرو کنید

آیا مکان مورد علاقه ای برای اقامت در شیکاگو دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *