تورها

به قاره: سفرهای دریایی جدید در آبراه های اروپا

در سه ماهه اول سال 2021 ، سه خط رودخانه لوکس گزینه های عمده جدیدی را برای ارتقا significantly قابل توجه “رودخانه” اروپا معرفی کردند. در اینجا نگاهی داریم به این حرکتهای تأثیرگذار برای مسافران لوکس که قصد تعطیلات آینده اروپا را دارند.

سفر نهایی بزرگ

برای مسافران اقیانوس ، سفرهای دریایی مشهور 90 تا 180 روزه محبوب است زیرا آنها هم تجارب “سطل” را به شما ارائه می دهند و هم برای رسیدن به این اهداف حق رجزخوانی دارند. خطوط مسافرتی رودخانه همچنین شاهد تمایلات چشمگیر مصرف کنندگان برای سفرهای رودخانه ای قوی هستند که بسیار طولانی تر از سفرهای دریایی معمول در یک هفته ، 10 شب یا دو هفته است.

در پاسخ به این روند در حال ظهور ، آبراهه ها طولانی ترین برنامه سفر صنعت سفر دریایی با رودخانه را معرفی کرده است – یک سفر 46 ساعته “هفت سفر رودخانه در سراسر اروپا” که از اول ژوئن 2023 آغاز می شود. از پاریس ، فرانسه آغاز می شود و در جیورگیو ، رومانی پایان می یابد. با تدریس رودی شراینر ، رئیس جمهور و بنیانگذار AmaWaterways ، این تجربه بزرگ و بزرگ اروپایی ، 144 مهمان را از طریق 14 کشور جهان به خود اختصاص می دهد. کسانی که با این برنامه سفر بزرگ سفر می کنند ، در طول سفر به مدت شش هفته با چهار کشتی مختلف رودخانه AmaWaterways حرکت می کنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

سفرهای متشکل از این ماجراجویی بزرگ شامل موارد زیر است: AmaLyra است سفر رفت و برگشت از پاریس ، فرانسه در رودخانه سن از 1 ژوئن تا 8 ژوئن 2023 کریستینا سفر دریایی از لیون به Tarascon ، فرانسه در رودخانه های Saône و Rh onne از 8 ژوئن تا 13 ژوئن 2023 پریما سفر به رودهای راین ، موصل و رودهای اصلی از بازل ، سوئیس به آمستردام ، هلند تا ویلشوفن ، آلمان از 13 ژوئن تا 4 ژوئیه. و AmaVerde است سفر رودخانه دانوب از ویلشوفن آلمان به جیورگیو رومانی از 4 ژوئیه تا 17 ژوئیه 2023.

مهمانان بیش از 130 تور رایگان تفریحی به همراه تورهای جدید و تجربیات اختصاصی را انتخاب می کنند. مسافران می توانند از 17 مکان میراث جهانی یونسکو بازدید کنند و از تجربیات محلی اپیکور لذت ببرند. قایقرانی در پاریس رمانتیک ، بازدید از سواحل فرود روز D نورماندی ، تجربه یک بازدید منحصر به فرد از قلعه Lahneck قرون وسطایی آلمان و بازدید از مکانهای خارج از مسیر شکست خورده در کرواسی ، صربستان ، بلغارستان و رومانی ، در میان کشورهای دیگر ، شامل موارد برجسته خواهد بود.

کرایه های “سفر هفت رود در اروپا” شامل نقل و انتقالات بین کشتی ها خواهد بود. خشکشویی و حمل و نقل رایگان همه پاداشهای داخل و سفرهای ساحلی. و یک مدیر اختصاصی سفر دریایی. در آن ، میهمانان می توانند در هر وعده غذایی در مکانهای مختلف حمل و نقل ، غذای عالی و شراب داشته باشند. یک میزبان سلامتی روی آن همچنین دوره های تقویت ، کشش و یوگا را برگزار می کند.

سفر دریایی AmaKristina از لیون به Tarascon ، فرانسه در رودخانه های Saône و Rhône بخشی از سفر بزرگ اروپایی 46 شب AmaWaterways خواهد بود. // عکس: AmaWaterways

حفظ و بازگشت

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال تجربه سفر دریایی هستند که نه تنها ماجراهای خارق العاده ای در تعطیلات ایجاد می کند ، بلکه باعث ایجاد پایداری می شود و یا به جای آن ، “به جوامعی که در کنار رودخانه های جهانی بازدید می کنند” “باز می گردد”. در ماه مارس، سفرهای دریایی رودخانه بوتیک Uniworld برنامه جدید “سفر را مهم بدانید” برای سالهای 2021 و 2022 اعلام کرد.

خط پایین؟ Uniworld چندین تجربه “Make Travel Matter” را در برنامه های رودخانه خود در سراسر اروپا ، و همچنین هند و خاورمیانه ادغام خواهد کرد. این تجربیات جدید برای راهی که به طور مستقیم 17 هدف جهانی سازمان ملل متحد را که توسط رهبران جهان برای ایجاد آینده بهتر برای مردم و کره زمین تا سال 2030 ایجاد شده است ، پیشبرد شده است.

در اروپا ، تجربه های “Make Travel Matter” شامل گزینه هایی مانند یک روز در مسیر پنیر هلندی در یک مزرعه لبنی پایدار و خودکفا (برنامه سفر “لاله ها و آسیاب های بادی”) خواهد بود. چشیدن زعفران و درس تاریخ محصول ، که برای اولین بار توسط صلیبیون قرن 12 در دره واچاو اتریش کاشته شد (برنامه “دلربا دانوب”). یا آموزش نحوه ساخت شکلات بلژیکی توسط شرکت پایدار ، Neuhof ، که از لوبیاهای برداشت شده از مزرعه کاکائو خود استفاده می کند (برنامه سفر “هلند و بلژیک”).

نام تجاری خواهر ، U توسط Uniworld، که بسیاری از مسافران جوان را به خود جلب می کند ، همچنین تجربه های “سفر را مهم بدانید” در اروپا ارائه می دهد. در یک مورد ، مسافران می توانند در طول برنامه سفر “آمستردام و بروکسل محدود” به ماهیگیری پلاستیکی بپردازند و آب کانال های آمستردام را تمیز کنند.

Uniworld چندین تجربه “Make Travel Matter” را در برنامه های رودخانه خود در سراسر اروپا ، و همچنین هند و خاورمیانه ادغام خواهد کرد. // عکس از سفرهای دریایی رودخانه بوتیک Uniworld

بازگشت کشتی بزرگ

چه زمانی سفرهای دریایی کریستال رودخانه اولین بار چند سال پیش شروع به کار کرد ، اولین کشتی آن دو پهن بود کریستال موتزارت، قایقرانی رودخانه دانوب. این کشتی به استقرار خط کمک کرد ، که متعاقبا چندین کشتی جدید را معرفی کرد. در اوایل سال 2020 ، کشتی توسط یک مارک خواهر از شرکت مادر Crystal ، برای خدمت به بازار سفر دریایی در آسیا منتقل شد. جنتینگ هنگ کنگ.

اما از 28 مارس 2022 ، کشتی بزرگ برای خدمت به مسافران آمریکای شمالی بازگشته است. کریستال موتزارت سفرهای هفتگی هفت شب “رویاهای دانوب و اکتشافات” از وین ، اتریش در روزهای دوشنبه با شبهای شب در پایتخت اتریش و بوداپست برگزار می شود. تماس ها شامل استرگوم ، مجارستان خواهد بود. براتیسلاوا ، اسلواکی ؛ لینز ، اتریش ، با سفرهای یک روزه به سالزبورگ ؛ دورنشتاین ، اتریش و حرکت روزانه از طریق دره واچائو اتریش.

چه چیزهای جدیدی وجود دارد؟ کریستال موتزارت 38 مجموعه لوکس پنجره اختصاصی به مسافران انفرادی را ارائه می دهد که در همه سفرها هیچ مکمل دیگری ندارد. این ظرفیت کشتی را به 120 مهمان کاهش می دهد.

با کریستال موتزارت بازگشت ، از 2 آوریل 2022 ، 106 مسافر کریستال مالر سفرهای جدید پنج تا 16 شب را در رودخانه های راین ، موصل ، ماین و دانوب انجام می دهد ، از جمله برخی از سفرها که سه رودخانه را در یک سفر ترکیب می کند. از میان سفرهای جدید ، سفرهای دریایی کوتاه تر و پنج شب تابستانی “Rhine & Moselle” می توانند بین آمستردام و تریر حرکت کنند.

این سفرهای کوتاه تر ، اواخر شب در مقصدهای شراب Cochem و Bernkastel ، آلمان و شهر میراث جهانی یونسکو در کلن ، آلمان و همچنین شبانه در Trier ، آلمان به دلیل کاوش در میراث رومی یا سفرهای روزانه به لوکزامبورگ اقامت خواهند داشت. از Trier ، مهمانان می توانند تعطیلات خود را با برنامه های اختیاری دو شب قبل یا بعد از کروز ، زمین تمدید شده در Reims در منطقه Champagne فرانسه تمدید کنند. این بسته زمینی شامل گشت و گذار ، مزه چشایی و انتقال بین پاریس و ریمز است.

کریستال موتزارت سفرهای جدید دیگر شامل سفرهای 10 شب پاییز “Splendors of the Rhine & Moselle” بین آمستردام و بازل و سفرهای دریایی 14 شبانه “Magnificent Europe” بین آمستردام و بوداپست در رودخانه های راین ، ماین و دانوب است. هر دو کریستال موتزارت و کریستال مالر در اواخر دسامبر کشتی های ویژه تعطیلات ارائه می دهد.

کریستال موتزارت سفر “عجایب تعطیلات دانوب” در تاریخ 19 دسامبر 2022 کریسمس و هانوکا را با قایقرانی از وین طی می کند. مکالک شامل ملک و لینز ، اتریش است. براتیسلاوا ، اسلواکی ؛ و استرگوم و بوداپست ، مجارستان.

Crystal Mozart سفرهای هفتگی هفت شب “رویاهای دانوب و اکتشافات” را از وین ، اتریش ارائه می دهد. // عکس کریستال رودخانه کریستال

فلوریاد یکبار در دهه

با بازگشت مسافران آمریکای شمالی به رودخانه های اروپا ، موارد جدید نیز چیز جدیدی است. تاوک از چهار سفر 2022 رونمایی کرده است که دسترسی مهمانان به نمایشگاه هر سال یکبار نمایشگاه Floriade International Horticultural در هلند را فراهم می کند. این برنامه ها شامل دو برنامه سفر 15 روزه “Amsterdam to Budapest by Riverboat” و “The Rhine and Moselle” ، همراه با دو سفر هشت روزه ، “بلژیک و هلند در بهار” و برنامه سفر جدید برای سال 2021 “Cruising the Dutch” آبراهه ها. ”

مهمانان Tauck یک روز کامل در Floriade لذت خواهند برد ، یک ساعت قبل از آغاز نمایشگاه برای عموم ، و همچنین یک تور راهنمای 90 دقیقه ای ، گروه کوچک ، از جاذبه های اصلی که توسط یک متخصص Floriade برگزار می شود ، با ورود زودهنگام برجسته شده است. همچنین هر میهمان کارت اعتباری Floriade 25 یورویی صادر شده توسط Tauck را دریافت می کند که به آنها امکان می دهد ناهار را در مکان های غذاخوری انتخاب کنند یا در صورت تمایل یادداشت های بازدید خود را خریداری کنند.

Tauck همچنین در نزدیکی Huizen که 10 دقیقه با ماشین فاصله از محوطه Floriade فاصله دارد ، از حق پهلوگیری برخوردار است. برای راحتی و انعطاف پذیری مهمانان ، شاتل های رفت و برگشت خصوصی بین قایق رودخانه و محوطه دانشگاه ارائه می شود. بازدید از Floriade و همچنین پذیرش در نمایشگاه ، حمل و نقل شاتل و کارت اعتباری Floriade در کرایه سفر دریایی Tauck گنجانده شده است.

چه چیز دیگری جدید یا قابل توجه است؟ وایکینگ یک سالگرد Viking.TV را جشن می گیرد (https://viking.tv/) ، برای مسافرانی که می خواهند عملاً به مقصد ، فرهنگ ، میراث و تجارب غذا و شراب شیرجه بزنند ، طراحی شده است. بیش از دو میلیون بیننده از زمان تأسیس در مارس 2020 به پخش زنده و محتوای بایگانی شده روزانه Viking.TV دسترسی پیدا کرده اند.

گروه منظره، که از سفرهای دریایی لوکس و مسافرتی و سفرهای زمردی استفاده می کند ، در تاریخ 1 ماه مه به مقر جدید ایالات متحده حرکت می کند – در حال حرکت از بوستون ، MA ، به هالیوود ، FL.

مقالات مرتبط

Crystal Mozart در سال 2022 برای رزروهای آمریکای شمالی بازگشت

سفرهای عمیق برای اواخر سال 2021 تا سال 2023

Uniworld برنامه تمدید Oberammergau را برای سال 2022 اعلام کرد

AmaWaterways میزبان سفرهای دریایی با رودخانه Wine-themed 2021 را اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *