سفرهای دریایی

بورگو اگنازیا با تأکید بیشتر بر سلامتی مجدداً باز می شود

بورگو اگنازیا، یک استراحتگاه مقصد و سلامتی واقع در پولیا، ایتالیادر 12 ماه مه درهای خود را به روی عموم باز کرد. این ملک ، یکی از اولین هتل های سطح بالا در منطقه و یکی از دگرگونی های چشم انداز گردشگری در Puglia ، تأکید بیشتری بر برنامه های سلامتی و اقدامات ایمنی آن کرده است به عنوان یک نتیجه مستقیم از همه گیری جهانی.

در طول سال گذشته ، تیم Borgo Egnazia به طور خستگی ناپذیری برای اطمینان از اقدامات ایمنی و سلامتی بیشتر تلاش کرده است تا تجربه مهمان را در یک دوره دشوار انتقال در جهان سفر و مهمان نوازی ، منحصر به فرد کند. Borgo Egnazia به طور کامل برنامه های سلامتی خود را با انبوهی از پیشنهادات جدید اصلاح کرده و تمرکز بیشتری بر ساخت ملک به عنوان یک مقصد واقعی برای رفاه قرار داده است.

360 درجه سلامتی

دیدگاه 360 درجه Borgo Egnazia در مورد سلامتی شامل همه چیز است ، از ابتکارات مربوط به اتلاف مواد غذایی برای به حداقل رساندن اثر کربن آن در عملیات F&B گرفته تا یک رویکرد مبتنی بر علم که بیشتر به تحقیق در مورد خوشبختی و ارکان پشتیبانی کننده آن منجر می شود. سلامتی به هر منطقه از تجربه مهمان از فضای باز بسیار گسترده در طبیعت واقع شده در میان درختان زیتون گرفته تا پیشنهادات مواد غذایی ملک گسترش می یابد. این ملک اخیراً یک فلسفه جدید غذا بر اساس “قوانین طلایی” را نیز در برگرفته است. اینها مجموعه ای از اصول برای زندگی سالم است که توسط تیم متخصص Borgo Egnazia به طور علمی شناخته شده و سازگار با سنت های محلی و دانش آشپزی معاصر است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

مشارکت با Technogym

در تلاش برای انطباق بیشتر با تأثیر همه گیری جهانی در مهمان نوازی ، بورگو اگنازیا همچنین با Technogym ، یک رهبر جهانی در زمینه تناسب اندام و سلامتی ، برای ایجاد یک سالن ورزشی عالی در فضای باز برای مهمانان هتل همکاری کرده است. از ژوئن 2021 ، Technogym Outdoor یک راه حل ابتکاری برای مهمانان برای ادامه برنامه های سلامتی و تناسب اندام خود در خارج از منزل با ایمنی کامل ارائه می دهد. هر منطقه مخصوصاً برای فضای باز توسط Technogym طراحی و ایجاد شده است ، به گونه ای طراحی شده است که فضا را به حداکثر برساند و انتخاب گسترده ای از تمرینات ممکن را به کاربران ارائه دهد. مهمانان همچنین می توانند از کد QR استفاده کنند که دسترسی به کتابخانه دیجیتال را از طریق تلفن هوشمند خود شامل مجموعه ای گسترده از تمرینات و برنامه های آموزشی مناسب برای کاربرانی با پروفایل و اهداف مختلف ورزشی فراهم می کند.

نوآوری + پایداری: اتومبیل های برقی

عنصر دیگری که تابستان امسال برای افزایش تجربه مهمان راه اندازی می شود ، طیف وسیعی از اتومبیل های برقی است که در دسترس مهمانان قرار می گیرد. مجموعه ای از اتومبیل های زیبا و پرنعمت از Fiat 850 ، 600 Jungla ، Panda cabrio ، Fiat 500 Spiaggina ، به جواهرات منحصر به فردی تبدیل شده اند که هر کدام از آنها دارای یک موتور الکتریکی هستند. این اتومبیل های جذاب و در عین حال احترام به محیط زیست ، راهی ایده آل برای کشف بورگو اگنازیا و اطراف آن است. برای اطلاعات بیشتر ، به borgoegnazia.com یا پیوند Instagram به تصاویر مراجعه کنید ، به dropbox.com مراجعه کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *