سفر لوکس

تاهیتی در اول ماه مه برای گردشگری بازگشایی می شود

رئیس جمهور پلینزی فرانسه طی یک کنفرانس مطبوعاتی این هفته اعلام کرد که جزایر تاهیتی در تاریخ 1 مه 2021 رسماً برای گردشگری بین المللی باز می شوند.

مقامات محلی در تاریخ 3 فوریه سال 2021 تصمیم گرفته بودند كه به طور موقت سفر به پلینزی فرانسه را برای گردشگری از همه مناطق به حالت تعلیق درآورند. سفر از تاریخ 30 آوریل فقط برای مسافرانی مجاز است که می توانند یکی از دلایل قانع کننده را توجیه کنند: بهداشت ، حرفه ای ، خانوادگی یا بازگشت به خانه.

در حال حاضر ، این مسافران قبل از سوار شدن به پرواز خود به پلینزی فرانسه باید اثبات آزمایش منفی PCR را از سه روز پس از عزیمت دریافت کنند. دریافت فرم ثبت نام بهداشت از طریق کشور سیستم اطلاعات الکترونیکی سفر؛ و ارائه یک گواهی معافیت برای سفر، و همچنین یک اعلام افتخار به مقررات بهداشتی پایبند باشید.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

در طول اقامت خود (فقط به تاهیتی) ، مسافران باید 10 روز در انزوای شدید در یک سایت اختصاصی و با هزینه مسافر قرنطینه کنند. آنها همچنین باید دو آزمایش PCR اضافی – در روزهای چهارم و هشتم جداسازی – انجام دهند.

علاوه بر این ، در جزایر تاهیتی و مورا مقررات منع رفت و آمد در حال اجرا است: همه سفرها ، گردش یا جابجایی در مناطق عمومی هر روز ، بین ساعت 10 شب تا 4 صبح تا 30 آوریل 2021 ممنوع است.

گردشگری تاهیتی خاطرنشان می کند که هرگونه مقررات مربوط به سفر ، و همچنین مقررات منع رفت و آمد یا مقررات بهداشتی ، قبل از 1 ماه مه بررسی خواهد شد. در اعلامیه خود در مورد بازگشایی پلینزی فرانسه ، ادوارد فریچ ، رئیس جمهور اشاره کرد “بهبود آشکار و تثبیت بحران بهداشتی در پلینزی فرانسه” ، با تعداد کمتر بیش از 20 مورد جدید COVID-19 در هفته ، همراه با یک کار واکسیناسیون سریع.

مقالات مرتبط

کالیفرنیا در 15 ژوئن به “عملیات معمول” بازگشت

یونان در حال برنامه ریزی برای بازگشایی به مسافران در 14 مه است

سیشل تا 25 مارس کاملاً آزاد است ، صرف نظر از واکسیناسیون

ایسلند 18 مارس به روی همه مسافران واکسینه شده افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *