دسته‌بندی نشده

تغییر الگوی سفر لوکس

هلن جردن از سفر لوکس جردن، وابسته به براونل ، برای تعطیلات داخلی خود اردو زدن و بازدید از یک استراحتگاه لوکس را امتحان می کند.

هرگز در وحشی ترین رویاهایم نمی توانستم تصور کنم که سفر در سال 2020 در وضعیت فعلی خود باشد. با سفرهای لغو شده ، برنامه ریزی شده و دوباره تصور شده ، سفر شخصی من یک چرخش داخلی پیدا کرد. مثل خیلی از شما ، من آماده شل شدن بودم ، حتی اگر این بدان معنا بود که من قصد داشتم فقط در حیاط پشتی خودم یا در جای دیگری در ایالات متحده آمریکا گشت بزنم

اولین سفر من یک سفر جاده ای آخر هفته چهارم ژوئیه بود زیر Canvas Grand Canyon. من در ققنوس زندگی می کنم ، بنابراین این راهی برای ترک گرمای تاول زده و لذت بردن از کشور مرتفع بود. فقط 25 دقیقه با گراند کانیون فاصله دارد ، این اردوگاه در طبیعت ، نزدیک یک فرودگاه خصوصی و هلی کوپتر برای هلی تور Grand Canyon وجود دارد.

Under Canvas فضای زیادی بین چادرها ، که شامل تک نفره ها و همچنین خانواده های بزرگ است ، فراهم می کند.

ما در Cottonwood برای چشیدن شراب در محل توقف کردیم شراب سازی شراب پیلزبری و یک پیاده روی کوتاه در اطراف مرکز شهر زیبا. رانندگی ما از طریق Sedona زیبا و دره دیدنی Oak Creek به سمت اردوگاه ادامه یافت.

حیوانات اهلی دوستانه زیر بوم چادرهایی ارائه می دهند که به خانواده های بزرگ خانواده تکنوازی می دهد. من راحت در اردو زدن ، بدون نیاز به راه اندازی و خراب کردن ، فضای زیاد بین چادرها ، محل های راحت ، حمام مجزا ، یک رستوران در محل و سرگرمی را دوست داشتم. در طول اقامت ما محدودیت های آتش سوزی وجود داشت ، بنابراین ما نمی توانستیم از اجاق آتش سوز چوب در چادرمان استفاده کنیم ، که مسئله ای نبود. یک شب هوا خنک بود اما ملافه ها خواب بسیار راحتی را در شب ایجاد می کردند.

ماسک در چادر پذیرایی و هنگام سفارش در رستوران مورد نیاز است. در حالی که فاصله اجتماعی در فضای باز فعال بود ، هیچ ماسکی لازم نبود. و در حالی که اردوگاه حیوانات خانگی دوستانه است ، همه حیوانات خانگی باید بند داشته باشند و ممکن است بدون مراقبت در چادرها باقی نمانند.

علاوه بر جذابیت آخر هفته ، بازدید کردم Breakers Palm Beach بنابراین می توانم تغییرات و پروتکل های جدید ایمنی را برای محافظت در برابر COVID-19 تجربه کنم.

این ملک مجلل از کلاس ورود به سیستم و زیبایی آن رد می شود که شما را از کنار چشمه فلورانس به لابی مجلل خود با لوسترهای شیشه ای مورانو و نقاشی های دیواری سقفی نقاشی دستی می برد که از ویلا مدیچی رم الگو گرفته است.

تیم میز جلو با استقبال از آب ساکن یا گازدار استقبال گرمی را ارائه دادند و سپس یک شکلات خوش آمد گویی دوست داشتنی از مگی لوئیز کانفیشنز در اتاق مهمان من که در آن اقیانوس قرار داشت ، بود. من امکانات Virtuoso از اتاق های به روز شده ، صبحانه رایگان و اعتبار 100 دلاری را دریافت کردم.

The Breakers که در اواخر دهه 1890 تاسیس شد ، فعالیتها ، خرید و خدمات اسپا در دسترس است.

با 10 گزینه ناهار خوری ، انتخاب های بسیار زیادی وجود داشت. من صدف های فوق العاده تازه موجود در نیمه پوسته در Seafood Bar را انتخاب کردم و آنها را بسیار توصیه می کنم ، جایی که من در آن نوار / آکواریوم شگفت انگیز مسحور شدم.

Echo ، Flagler Steakhouse و Henry’s Palm Beach از سایت خارج هستند و با شاتل رایگان تفریحی می توانید به آنجا برسید.

با انبوهی از فعالیت ها ، خرید و خدمات اسپا ، لذت بردن از استراحت آسان خواهد بود. با این حال ، شهر پالم بیچ ارزش یک پیاده روی را دارد. این شهرستان نیاز به پوشاندن صورت در مکانهای عمومی عمومی و داخل خانه دارد. همچنین در Palm Beach از ساعت 10 شب تا 6 صبح هر روز رفت و آمد ممنوع است و این هتل همچنین مطابق با پروتکل های ماسک صورت مورد نیاز شهرستان و شهرستان است.

Breakers در اواخر دهه 1890 توسط هنری ام. فلگلر ، یک صنعتگر که روند خواص بزرگ را در این جزیره آغاز کرد ، تأسیس شد. این خدمات با تجملات غیرمنتظره و خدمات در سطح جهانی ، ثروتمندان ، روسای جمهور آمریكا و اشراف اروپا را به خود جلب كرد.

Breakers Palm Beach برای مسافرینی که به دنبال یک استراحتگاه فوق العاده لوکس در ساحل هستند بسیار مناسب است.

من از این دو نوع تفریح ​​بسیار متفاوت لذت بردم ، هرکدام جذابیت و جذابیت خاص خود را دارند. برای مسافرانی که به دنبال یک تعطیلات بسیار گاه به گاه هستند ، glamping یک روش خارق العاده برای دیدن پارک های ملی و لذت بردن از مکانهای عالی در فضای باز است. برای مسافرانی که به دنبال یک استراحتگاه فوق العاده لوکس در ساحل هستند ، The Breakers درجه یک است.

سفرهای لوکس به طرز حیرت انگیزی بیشتر از آنچه تصور می کنند شامل می شوند و مسافران لوکس نباید با تعریفی منسوخ و محدود روبرو شوند. لوکس متنوع است ، و با ارائه پیشنهادات و امکانات منحصر به فرد ، و مهمتر از همه ، جایی که خاطرات مادام العمر از طریق تجربه های شخصی سفر ایجاد می شود ، دامن می زند.

مقالات مرتبط

Just Back: Mountain Time in Aspen، CO

جوزف ، یک هتل لوکس مجموعه ، نشویل اکنون باز است

عقب نشینی مالیبو: مروارید درست جلوی چشمان شما

تابستان سفر بزرگ جاده ای آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *