دسته‌بندی نشده

توریسم تایلند تبلیغات “اکنون بخر ، بعداً بمان” را راه اندازی کرد

اداره گردشگری تایلند – دفتر لس آنجلس (TAT-LA) راه اندازی “اکنون بخرید ، بعداً بمانید: تایلند، “در پاسخ به تأثیر COVID-19 بر صنعت گردشگری کشور. از آنجا که محدودیت های تایلند برای ورود گردشگران خارجی بدون معافیت تا اطلاع ثانوی تمدید شده است ، این تبلیغ تبلیغاتی راهی را برای برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه سفرهای آینده از طریق خرید اوراق قرضه هتل که به مرور ارزش آنها افزایش می یابد ، به مسافران ارائه می دهد. راه اندازی این کارزار به دنبال اعلام TAT-LA در مورد بازگشایی چند فاز این کشور به روی گردشگران خارجی است که به طور بالقوه از اول آگوست سال 2020 آغاز می شود. بازگشایی تایلند به طور آزمایشی در استان های پوکت ، کرابی و سوره ثانی که از نظر جغرافیایی خلوت است ، آغاز می شود. به راحتی کنترل می شود.

بسیاری از هتل های “اکنون بخرید ، بعداً بمانید: تایلند” در اولین استان هایی قرار دارند که قرار است دوباره بازگشایی شوند. از طریق وب سایت ، مسافران می توانند به لیستی از خصوصیات شریک دسترسی پیدا کنند و مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنند تا اوراق قرضه 100 دلار افزایش یابد. مشابه اوراق پس انداز ، امروز اوراق قرضه هتل با 100 دلار خریداری شده می توانند با ارزش 150 دلار پس از یک دوره بلوغ 60 روزه بازپرداخت شوند. از جمله ویژگی های شریک زندگی می توان به ویلا های Anantara Mai Khao Phuket ، The Slate Phuket ، Santhiya Koh Phangan Resort & Spa ، Banyan Tree Bangkok ، The Sukhothai Bangkok و The Siam Hotel اشاره کرد.

مدیر TAT-LA ، Kittipong Prapattong ، در اطلاعیه ای گفت: “با راه اندازی” خرید کن ، بعداً بمان: تایلند “، TAT-LA سیستم های پشتیبانی ما را برای هتل های تایلند گسترش می دهد. ما امیدواریم که این ابتکار درآمدزایی بتواند بقای بسیاری از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور را تضمین کند. علاوه بر این ، ما امیدواریم که این کمپین بازدید کنندگان خارجی را برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در تایلند الهام و توانمند کند. “

“اکنون بخر ، بعداً بمان: تایلند” بخشی از برنامه “اکنون بخر ، بعداً بمان” که توسط راشل هریسون از ارتباطات شیر ​​و بره تهیه شده است. در آوریل 2020 به عنوان پاسخی زود هنگام به تأثیر COVID-19 بر صنعت هتل سازی ایجاد شد ، از آن زمان “خرید ، اکنون ، بعداً بمانید” گسترش یافته است و شامل 500 شغل دارای مزایای شریک در کشورهای جهان است. بسیاری از هتل های شرکت کننده گزارش شده است که در نتیجه مهمانانی که از طریق وب سایت متصل شده اند ، در رزروها افزایش قیمت دارند.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

Your Wish Travel Co: چه خبر برای جشن 2020

Anantara Lawana Koh Samui Resort برای بازگشایی 1 ژوئیه

بالا بردن نوار: درخت Banyan Samui

آنانتارا سفرهای راه آهن لوکس را از طریق ویتنام آغاز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *