سفر لوکس

جان هازارد به عنوان جنرال موتورز از گروه های ریتز کارلتون ، ترک ها و کایکوس نامگذاری شد

ریتز کارلتون ، تورکس و کایکوس اعلام کرده است که جان هازارد به عنوان مدیر کل اقامتگاه آینده منصوب شده است ، در حال حاضر قرار است در تابستان 2021. اولین بار هازارد یک هتلدار جهانی با بیش از 19 سال تجربه مدیریت هتل در سراسر انگلستان ، میانه است شرق و کارائیب. او مسئول تمام جنبه های عملیاتی خواهد بود.

در جدیدترین نقش خود به عنوان مدیر کل هتل Grand Cayman Marriott Beach Resort ، این هتل یکی از ابتکاری ترین مفاهیم رستوران را در منطقه توسعه داد و عملیات جدید آبگرم و خرده فروشی را دوباره تصور کرد و راه اندازی کرد. تحت هدایت وی ، هازارد تیم را به چندین سال موفقیت و رشد پی در پی هدایت کرد.

هازارد در بات ، انگلستان متولد و بزرگ شده است ، به عنوان مدیر کل در مارک های مختلف در مجموعه بین المللی ماریوت ، از جمله Courtyard by Marriott ، Renaissance Hotels و Marriott Hotels & Resorts خدمت کرده است. حرفه وی با ماریوت اینترنشنال در انگلستان موفقیت های زیادی را به همراه داشت ، از جمله اینکه به عنوان “GM GM” سال بین المللی هتل های رنسانس شناخته شد ، نظارت بر بازسازی کامل هتل ، همکاری با یک رستوران ستاره میشلن و بازی در المپیک لندن به عنوان “ردیف” 1 هتل اسپانسر. ”

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

در این مدت ، هازارد همچنین با به عهده گرفتن مسئولیت های هیئت مدیره در هر دو باشگاه Varity Club انگلستان ، Princes Trust و Newlife ، نقش اصلی را در برنامه های Community Mariott International و TakeCare بر عهده گرفت. وی به عنوان یک علاقه مند به فضای باز ، از تجربیات و آموزش خود برای سازماندهی و هدایت “11 x Marriott 3 Peak Challenge Expeditions” ، یک چالش استقامتی 24 ساعته استفاده کرد ، که بیش از 500 میزبان و همکار را در سه قله عالی در اسکاتلند ، انگلیس و ولز راهنمایی کرد ، جمع آوری بیش از 700000 دلار برای موسسات خیریه درگیر.

حرفه هازارد سپس او را به قطر برد و در آنجا به عنوان جنرال موتورز در ماریوت دوحه خدمت کرد. یکی از موفقیت های کلیدی او در حالی که در خاورمیانه بود ، هدایت تیمی بود که بازوی خدمات پیمانی این شرکت را تأسیس کرد و به او یک قرارداد سه ساله برای خدمات خانه داری که کاخ اصلی امیر را پوشش می داد ، اعطا شد ، به علاوه رشد و گسترش لباسشویی تجاری خارجی مرکز مراقبت از ناوگان هواپیمایی قطر. به پاس قدردانی از تلاشهایش ، در سال 2015 به جان جایزه هتل و کاترر خاورمیانه و آفریقا “GM سال” و “هتل سال” اهدا شد.

هتل های ریتز کارلتون ، تورکس و کایکوس ، واقع در ساحل گریس بی ، دارای 155 اتاق و سوئیت خواهد بود.

مقالات مرتبط

چشمه های آبگرم تفریحی برتر کارائیب

اقامتگاههای ترکان و کازوس آنداز در بودجه امن گریس بی

همکاران هیئت مدیره BVI با شرکت جت خصوصی evoJets

کوراسائو به همه مسافران ایالات متحده باز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *