تورها

جت لینکس 14 شریک زندگی و هتل جدید را اعلام می کند

شرکت مدیریت جت خصوصی و عضویت در کارت جت جت لینکس اعلام کرد که از سه شریک جدید خود در برنامه مزایای مشتری “Elevated Lifestyle” استقبال کرده و برنامه Elevated Lifestyle Preferred Hotel خود را بیشتر گسترش داده است. Clark International ، Embark Beyond و LimoLink ، علاوه بر 11 هتل لوکس و تفریحی جدید از سراسر جهان ، به مجموعه گسترده شرکای خود می پیوندند.

هر یک از شرکای جدید تجربیات شخصی خود را به برنامه سبک زندگی بالا برده شده از جمله:

  • کلارک بین الملل: افزودن کلارک بین الملل به اعضای جت کارت جت لینکس و دارندگان هواپیماها تخفیف ویژه ای در عضویت CI Platinum برای خدمات حفاظت و برنامه های امنیتی بیشتر می دهد. کلارک بین الملل با تجربه در محافظت از افراد با مشخصات بالا ، از تجزیه و تحلیل خطر ، رانندگی ایمن و خدمات محافظت از نزدیک برای اطمینان از امنیت مشتریان خود در هوا و زمین هنگام مسافرت استفاده می کند.
  • فراتر از آن سوار شوید: با استفاده از آژانس مسافرتی لوکس Embark Beyond ، مشتریان Jet Linx می توانند استراحت سفارشی متناسب با تنظیمات شخصی هر مسافر را تجربه کرده و یک بار تخفیف نسبت به هزینه های برنامه ریزی سفر را درخواست کنند.
  • LimoLink: LimoLink با تیمی متشکل از متخصصان آموزش دیده در پروتکل هواپیمایی خصوصی و متعهد به بالاترین استانداردهای ایمنی ، خدمات حمل و نقل زمینی قابل حمل و ایمن را با اطمینان و ایمن ارائه می دهد. اعضای جت لینکس و دارندگان هواپیما می توانند با هر رزرو LimoLink از قیمت ترجیحی استفاده کنند.

با پیوستن به برنامه Elevated Lifestyle Preferred Hotel ، 11 هتل و استراحتگاه مجلل جدید از سراسر ایالات متحده و مقصد بین المللی وجود دارد. این برنامه که در سپتامبر سال 2020 آغاز شد ، به مشتریان Jet Linx دسترسی منحصر به فرد به بیش از 70 هتل را می دهد. جدیدترین شرکا Chablé Maroma و Chablé Yucatán در مکزیک ، هتل Condado Vanderbilt در پورتوریکو ، هتل Madeline Hotel & Residences ، یک استراحتگاه Auberge در کلرادو ، Kasiiya Papagayo در کاستاریکا ، Layan Residences توسط Anantara در تایلند ، Silversands Grenada ، Six Sens Kocataş در ترکیه و سه ملک Belmond ، از جمله Belmond La Samanna در سنت مارتین ، Belmond Cap Juluca در آنگویلا و Belmond Maroma Resort & Spa در مکزیک.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

جت لینکس می گوید که این توسعه به دنبال یک سال رکورد رشد برای شرکت که در آن از یک مکان پایه جدید در مینیاپولیس و یک ترمینال خصوصی جدید برای آنتونیو رونمایی کرد ، دو برنامه جدید کارت جت را راه اندازی کرد ، شبکه مشارکت خود را بهبود بخشید و اقدامات امنیتی پیشرفته دیگری را اعمال کرد به پروتکل های موجود خود در پاسخ به همه گیری. جت لینکس می گوید ، از طریق ابتکارات جدید ، خریدها ، مشارکت ها و بازارهای جدید ، از جمله لس آنجلس ، استراتژی رشد سراسری خود را در طول سال 2021 ادامه خواهد داد.

مقالات مرتبط

همکاران هیئت مدیره BVI با شرکت جت خصوصی evoJets

سرزمین های از راه دور ، شریک امان برای جت اکسپدیشن خصوصی آمریکا

برنامه شهروندی دوگانه Beyond Launches را آغاز کنید

شرکای حمل و نقل هوایی Tradewind با هتل ها ، ویلاهای St. Barth

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *