سفرهای دریایی

جزئیات جدید به اشتراک گذاشته شده در شش حس La Sagesse ، گرنادا

با علامت گذاری اولین استراحتگاه تجاری در کارائیب ، شش حس La Sagesse ، گرنادا خانه خود را در قسمت جنوبی جزیره قرار داده است. قرار است در اواخر سال 2022 افتتاح شود ، اقامتگاه ها و اقامتگاه های شما در 38 هکتار گسترش می یابد و با استفاده از توپوگرافی طبیعی زمین ، با تلاش فراوان برای تأمین فضا ، حریم خصوصی و دیدگاه های دریا ، چیده می شوند.

این اقامتگاه دارای 56 اتاق مهمان ، هفت ویلا یک خوابه و پنج ویلا دو خوابه خواهد بود که هیچ ساختمانی بالاتر از درخت خرما نیست. مسیرهای عبور و مرور در باغ ها از پوسته های جوز هندی مجدد و پوست کاکائو ساخته شده است. همچنین تعداد محدودی از اقامتگاههای معاصر موجود برای خرید موجود است. این خانه های سه و چهار خوابه بام سبز با دقت و به صورت جداگانه در دامنه تپه در باغ های زیبا قرار گرفته اند. هر یک دارای یک استخر 56 فوت و لبه ای افقی و یک طبقه استخر پیچیده است. ناهارخوری داخلی به یک بار پوشیده و تراس BBQ می ریزد که در باغ چمن با سایبان نخل ادغام می شود.

خوب است بدانید: مالکان به تمام امکانات ، امکانات رفاهی و خدماتی اقامتگاه دسترسی خواهند داشت و همچنین در صورت عدم اشغال این امکان را دارند که خانه های خود را در برنامه اجاره قرار دهند.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعد از ظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و سیبورن ارائه خواهد شد رویه های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که آنها برای ایمن نگه داشتن مهمانان اجرا کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

فعالیتهای غیرمستقیم و غیرقانونی

مرکز تجربه یک مرکز اجتماعی است که در آن میهمانان می توانند برای درمان آبگرم ، ورزش های آبی یا گردش ، در لباس های ساحلی در بوتیک گشت بزنند ، از مزایای بهبود گیاهان در گیاهان Alchemy Bar اطلاعاتی کسب کنند یا در کتابخانه استراحت کنند.

این ملک با مسیرهای تناسب اندام در فضای باز و سالن بدن سازی جنگل و همچنین مکان های آرام برای مراقبه ، حمام کردن در جنگل ، پیاده روی در هزارتوی ، بازتاب شناسی حسی پا ، مراسم آتش سوزی و یوگای نور شمع کامل خواهد شد. سالن نوجوانان و مرکز بازی کودکان ، به علاوه فعالیت های “رشد با شش حس” وجود دارد ، جایی که کودکان می توانند با طبیعت ارتباط برقرار کرده و مهارت های زندگی خود را از طریق بازی کسب کنند.

از نظر گشت و گذار ، در گرانادا غواصی و آبشارهای کشتی ، مسیرهای ادویه جات و کارخانه های شکلات سازی ، پیاده روی و هنرهای زیر آب در پارک مجسمه های زیر آب مولینر وجود دارد. مسیرهای پارک ملی گراند اتانگ ، یک ذخیره گاه جنگل بارانی که در قلب جزیره قرار گرفته است ، شاهد پرندگان عجیب و غریب و میمون های بازیگوش مونا است. پایتخت ، سنت جورج ، در بندرگاهی به شکل نعل اسب واقع شده است ، جایی که خیابان های باریک مملو از مغازه ها ، کافه های فضای باز و بازار است.

خوردنیها و آشامیدنیها

تجربه ناهار خوری در Great House هر روز به لطف مجموعه ای انعطاف پذیر از اتاق ها ، از جمله هنرستان ، نانوایی ، گالری و اتاق ناهار خوری ساحلی متفاوت است. همچنین یک اتاق ناهار خوری اختصاصی و Raw Bar با آشپزخانه نمایشگاهی وجود دارد. رستوران Signature ترکیبی از غذاهای محلی ، الهام گرفته از کریول ، از جمله منوهای گیاهی و محلی استفاده می کند. زوج ها و گروه های کوچک می توانند زمینه های خاص خود را به لطف گزینه های ناهار خوری مقصد مانند BBQ پتو ساحلی یا تجربه باغ آشپز ایجاد کنند. همچنین برای اقامت در یک وعده شام ​​یا شب سینما در ویلای خود ناهار خوری برگزار می شود.

برای نوشیدنی ، مهمانان می توانند Sand Bar (که کارگاه های تولید رم در آن برگزار می شود) را انتخاب کنند ، از نوار شنا استفاده کنند یا پایه های گیاهی خود را در آزمایشگاه تخمیر معجزه کنند. همچنین در Water Bar آب بطری های خانگی وجود خواهد داشت ، اقدامی در سطح گروه که از حمل 2 میلیون بطری پلاستیکی در سال جلوگیری می کند.

آبگرم و سلامتی

در Six Sences Spa در La Sagesse ، مشرف به تالاب ، متخصصان داخلی و پزشکان بازدید کننده دانش جامعه محلی را ادغام می کنند و “سنت های محلی قدیمی” و مزایای بهبود گیاهان و گیاهان بومی را برای استفاده در یک منوی ویژه آبگرم ، ادغام می کنند. و درمان های زیبایی ، مرکز ضد پیری جامع ، سنت های شفا در کارائیب و سفرهای جوان سازی. روزهای سلامتی و برنامه های شخصی به رفع نگرانی های رایج در مورد هضم غذا ، کاهش وزن ، از بین بردن سموم تجمع یافته ، ضعف سیستم ایمنی بدن ، خواب ، تسکین استرس ، تقویت عضلات یا ایجاد استقامت بهتر کمک می کنند.

زندگی پایدار

در راستای تعهد این برند به پایداری ، Six Senses La Sagesse به صورت خودکفا و بدون پلاستیک فعالیت خواهد کرد. مواد مورد نیاز رستوران ها و آبگرم را از باغ های آشپزخانه ، باغ های گیاهان و درختان میوه بومی انتخاب می کنند ، در حالی که غذاهای دریایی از ماهیگیران محلی تهیه می شوند. استراتژی محوطه سازی همچنین با هدف دستیابی به زیستگاه حیات وحش که بازدیدکنندگان می توانند تحت هدایت شرکای تحقیق در زمینه حفاظت تجربه کنند ، باعث بهبود و ترمیم حرا می شود.

Six Sences Earth Lab یک مرکز تعامل و نوآوری است که در قلب استراحتگاه واقع شده است ، جایی که مهمانان تشویق می شوند به کارگاه های آموزشی بپیوندند و از نزدیک در مورد دنیای طبیعی بیاموزند ، چگونه رد پای خود را سبک کنند و روح خود را دوباره بسازند تا به طور بالقوه آنچه را حمل می کنند با آنها فراتر از استراحتگاه یاد گرفته ام.

مقالات مرتبط

شش حس برای افتتاح پنج ویژگی در سال 2021

گرنادا به همه بازدید کنندگان بین المللی باز می شود

شرکای حمل و نقل هوایی Tradewind با هتل ها ، ویلاهای St. Barth

اقامتگاههای ترکان و کازوس آنداز در بودجه امن گریس بی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *