سفرهای دریایی

جزوه ID Travel Group اولین پیشنهادات 2021 را در سفارشی سازی ارائه می دهد

مقصد جزیره دیجیتال جدید خود را راه اندازی کرده است “انحصاری های نهایی 2021”بروشور ، ارائه دهنده مشاوران سفر پیشنهادات منحصر به فردی برای مشتریانشان جهت استفاده از بیشترین اعتبار برای رزروهای جدیدی که تا 15 دسامبر 2021 انجام شده و مسافرت کرده اند. ویژه این موارد شامل به روزرسانی اتاق ، اعتبار تفرجگاه ، تجارب غذاخوری و موارد دیگر است. مقصدهای برجسته شامل موارد دلخواه کارائیب مانند ترکها و کایکوس ، آنگویلا و سنت بارت ، همراه با مکزیک ، مالدیو و یونان است که تورهای تفریحی خصوصی همراه با هتل های برتر آتن ، کرت ، میکونوس و سانتورینی را ارائه می دهد.

بروشور ، طبق گفته موریس بونهام-کارتر ، مدیر عامل ID Travel Group ، ارزش افزوده الهام بخش ، همراه با مقصد جدید (مانند یونان) و فرار از ویلا را برجسته می کند.

پیشنهادات برتر در بروشور دیجیتال شامل یک نسخه تضمینی در هنگام رزرو در املاک پنج ستاره ، مانند Andaz Maui در Wailea Resort ، Grand Velas Resorts ، NIZUC Resort & Spa و موارد دیگر است. مشتریان همچنین از تجربیاتی مانند شام یک آشپز سه کورس در Beach Enclave در ترکها و کایکوس یا سه ماساژ یک ساعته رایگان در ویلاهای جدید وولتو در جمهوری دومنیکن که در جلد و جلد بروشور ارائه شده است ، و خصوصیات ویلا با تمام امکانات یک استراحتگاه پنج ستاره ، واقع در مناطق محلی متقاضی DR.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

همراه با 1 درصد کارمزد اضافی ، جزیره مقاصد جزوه خود را در یک صفحه ارائه می دهد قالب قابل ویرایش برای مشاوران با آرم و اطلاعات آژانس خود مارک بزنند ، و راهی بی نقص برای بازاریابی این بسته های سفر رویایی به مشتریان خود ارائه می دهند.

“بازاریابی بیش از هر زمان دیگری حیاتی است ، بنابراین ما می خواستیم ابزاری در اختیار مشاوران خود قرار دهیم تا به راحتی مارک و تبلیغ شرکت های خود را انجام دهند. با انجام این کار ، آنها به مشتریان خود اطلاع می دهند که آنها تخصص کافی دارند و می دانند که چگونه می توانند در تغییر پروتکل ها حرکت کنند تا تجربه سفر خود را تا حد ممکن یکپارچه کنند ، “گفت: لوری پالومبو ، مدیر CO از ID Travel Group.

ID قصد دارد این قطعه را مجدداً در ماه جولای و سپس در ماه سپتامبر با نسخه های به روز شده این تبلیغات برتر برای مشاوران به مشتریان خود راه اندازی کند.

برای رزرو با ID Travel Group با شماره های 1-800-942-5499 ، 914-833-3300 یا [email protected]

مقالات مرتبط

سفارش سفارشی فرانسه با سفر اندی سوان

Boutique DMC Crafted Ireland اجراهای Ardú Luxury را فقط برای اعضا راه اندازی می کند

شرکت مسافرتی از برنامه خود برای خنثی سازی کربن تا سال 2030 رونمایی کرد

Tauck اعلام می کند که تورهای ایالات متحده تا 1 ژوئیه شروع مجدد کامل خود را اعلام می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *