تورها

جزیره خصوصی Naladhu تحت یک رینوی کامل قرار می گیرد و در پاییز بازگشایی می شود

جزیره خصوصی نالاهدو، استراحتگاه 20 خانه خصوصی در لبه تالاب در Atoll Malé ماله جنوبی ، برای بازسازی کامل به مدت شش ماه بسته شده است و قرار است در ماه نوامبر دوباره راه اندازی شود. این اقامتگاه با در نظر گرفتن تمام اماکن عمومی و اماکن اقامتی ، مجدداً طراحی می شود. خیلی باحال؟ سوئیت برتر استراحتگاه ، دو اتاق خواب استخر ، با ساحل اختصاصی 60 فوت مخصوص خود بازگشایی می شود. این جزیره فقط 30 دقیقه با قایق تندرو لوکس از فرودگاه بین المللی ماله فاصله دارد.

این استراحتگاه توسط طراح ساکن نیویورک ، یوجی یامازاکی ، با مبلمان زیبا و جدید و یک پالت رنگ روشن تر در حال طراحی است. یامازاکی بر به حداکثر رساندن تعداد نقاط اطراف خانه هایی که “مهمانان می توانند لحظه ای مکث کنند” متمرکز شده است ، از صندلی های اقیانوس گرفته تا تخته سنگی که مشرف به استخر است. رستوران ، بار ، انبار شراب و سالن بدنسازی از جمله مکانهای عمومی است که ظاهری کاملاً جدید به آنها می دهد.

دو دسته “خانه” این استراحتگاه ، هر کدام با مساحت 3200 فوت مربع ، با پوشش گیاهی گرمسیری احاطه شده اند. Beach Beach با استخر دسترسی مستقیم به ساحل و تالاب دارد ، در حالی که Ocean House با استخر و ساحل خصوصی کابانا دارای یک تراس بزرگ با چشم انداز اقیانوس است ، علاوه بر کابانای اختصاصی خود ، دارای یک تخت خواب فوق العاده به اندازه یک پادشاه و سرویس ساقی (معروف به کووانو) برای نوشیدنی ها و میان وعده ها.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

خانه ساحلی استخر دار

و اطلاعات بیشتر در مورد آن اقامتگاه استخر دو خوابه 6400 فوت مربعی: با خوابیدن تا شش مهمان ، این محل اقامت از دو منظره طلوع و غروب خورشید ، استخر و عرشه بزرگ خود رو به اقیانوس بهره مند است. همچنین صندلی های اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری با نقاشی های دیواری و تاب ، و ساحل خصوصی جدید آن وجود دارد که دسترسی مستقیم به تالاب را فراهم می کند.

خوب است بدانید: کووانو 24 ساعته در اختیار آنها خواهد بود ، هم به عنوان راهنما و هم برای ارائه خدماتی از بسته بندی یا سرو قهوه صبح زود تا برگزاری پیک نیک جزیره خصوصی. این استراحتگاه همچنین تجربه های جدیدی از جمله تور غواصی با زیست شناس دریایی داخلی را برای دیدن برخی از 2000 گونه ماهی گرمسیری و پستانداران دریایی و درک بیشتر برنامه حفاظت از مرجان ارائه خواهد داد.

اتاق نشیمن

استراحتگاه مفهوم “بدون منو ، ناهار خوردن در هر مکان” خود را گسترش خواهد داد ، و به مهمانان این امکان را می دهد که غذاهای مورد علاقه خود را به صورت شبانه روزی انتخاب کنند – خواه در اتاق نشیمن با چشم انداز از تالاب ، یک شامپاین صبحانه شناور در استخر یا میان وعده های نیمه شب مهتاب در ساحل. سرآشپزها می توانند هزاران غذای مختلف از سراسر جهان تهیه کنند ، از عربی گرفته تا ایتالیایی ، فرانسوی گرفته تا سریلانکا یا ژاپنی تا اندونزیایی.

به عنوان بخشی از برنامه پایداری ، نالاهدو همکاری با Parley Air را برای کاهش آلودگی پلاستیک دریایی و بازیافت زباله های پلاستیکی آغاز کرده و همه پلاستیک های یکبار مصرف در این جزیره ممنوع شده است. علاوه بر این ، تمام مبلمان قدیمی این استراحتگاه به تنها بیمارستان مالدیو برای سلامت روان اهدا شده است.

جزیره خصوصی Naladhu تمرکز خود را بر روی سلامتی با یک منطقه جدید درمان آبگرم ، شامل یک اتاق درمان دو نفره و مناطق حمام و تغییر مکان ، و همچنین معرفی یک متخصص طب طبیعی و تغذیه تمدید خواهد کرد. به مهمانان این فرصت داده می شود که برای غلبه بر استرس ، مشکلات خواب و الگوی غذایی ناسالم و همچنین کمک به ایمنی ، هضم غذا ، مدیریت وزن ، هورمون ها ، تعادل پوست و قند خون بر تغذیه خود تمرکز کنند.

مقالات مرتبط

Kuda Villingili Resort مالدیو در 6 ژوئن افتتاح می شود

تفریحگاه و آبگرم کامل ماه شرایتون مالدیو تسخیر جزیره را ارائه می دهد

Anantara’s Maldives Resorts برنامه سلامتی جدیدی را اضافه می کند

اولین بار Soneva Jani در ویلاهای جدید در آب های بیش از حد ، ناهار خوری ، آبگرم و موارد دیگر فعالیت می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *