سفر لوکس

جو بایدن ، کمالا هریس سوگند ریاست و معاون رئیس جمهور

جوزف آر. بایدن جونیور رسماً به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کرد. مطابق با مجله نیویورک تایمز، او “در یک لحظه بحران های اقتصادی ، بهداشتی و سیاسی عمیق وعده داد که پس از چهار سال پر آشوب که در جامعه جامعه آمریکا پاره شد ، به دنبال اتحاد است.” این مراسم به ریاست رئیس دادگستری جان جی. رابرتز جونیور رهبری شد.

این مراسم پس از سوگند کمال دوی هریس به عنوان معاون رئیس جمهور توسط دادگستری سونیا سوتومایور – تبدیل شدن به اولین زن ، سیاه پوستان آمریکایی یا شخص شایسته آسیای جنوبی که معاون ریاست جمهوری شد ، به پایان رسید.

رئیس جمهور بایدن در 100 روز اول خود ، یک لایحه تخفیف 1.9 تریلیون دلاری را برای مقابله با بیماری همه گیر COVID-19 و رکود اقتصادی تصویب کرد. 400 میلیارد دلار برای مبارزه مستقیم با ویروس (مانند توزیع واکسن) ، 350 میلیارد دلار برای دولت های ایالتی و محلی ، 15 میلیارد دلار برای یک برنامه کمک مالی جدید برای مشاغل کوچک ، مزایای بیکاری و غیره از جمله موارد موجود در این لایحه است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

آنچه در صنعت مسافرت گفته شده در اینجا است:

انجمن سفر آمریکا

راجر داو ، رئیس و مدیرعامل انجمن سفر ایالات متحده ، بیانیه زیر را صادر کرد: “من به نمایندگی از صنعت مسافرت و جهانگردی آمریكا ، رئیس جمهور بایدن و معاون رئیس جمهور هریس را به خاطر مراسم تحلیف تبریک می گویم و از رهبری آنها در واشنگتن استقبال می كنم.

رئیس جمهور بایدن کاملاً از درد اقتصادی که بیماری همه گیر بر صنعت و نیروی کار آن وارد کرده آگاه است و ما با تمرکز دولت در ارائه کمک های مستقیم و مستقیم به مشاغل سخت ترین صنایع مورد تشویق قرار گرفته ایم.

“سفر قبل از همه گیری از هر 10 شغل پشتیبانی می کند ، اقتصاد را تأمین می کند و شغل هایی را در جوامع شهری و روستایی فراهم می کند. در دسترس است که بتوانیم آمریکا را به رکورد رشد صنعت مسافرت قبل از بیماری همه گیر از طریق استراتژی های ملی برگردانیم که اقتصاد آمریکا را احیا می کند ، بهبود اقتصادی را کوتاه تر می کند و به اتحاد یک کشور تقسیم شده کمک می کند ، زیرا سفر به طور منحصر به فردی برای انجام این سفر مناسب است.

“و با توجه به تمایل شناخته شده رئیس جمهور بایدن به آمتراک ، ما یک اولویت مشترک برای اتصال شهرهای خود را با بهبود تحرک ملی و منطقه ای در تمام حالت های زیرساخت سفر – راه آهن مسافری و همچنین فرودگاه ها ، بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی – برای تسهیل سفر بیشتر داریم. و جهانگردی

“معاون رئیس جمهور هریس یکی از بزرگترین اقتصادهای گردشگری ایالتی را نمایندگی کرده و تأثیر مثبت سفرهای مستقیم را بر جوامع محلی دیده است. ما همچنین به اهمیت عمیق هریس معاون رئیس جمهور که نه تنها اولین زن بلکه اولین زن سیاه پوست و هندی-آمریکایی است که در این نقش عالی خدمت می کند – بازتابی مناسب از جمعیت متنوع آمریکا – را تأیید می کنیم.

“سفر ایالات متحده بار دیگر به رئیس جمهور بایدن و معاون رئیس جمهور هریس تبریک می گوید و آماده همکاری با دولت جدید و کنگره برای بازسازی صنعت سفر ایالات متحده ، بازگرداندن میلیون ها شغل مربوط به سفر در سال های آینده و ایجاد امنیت در سراسر کشور است. و در سراسر جهان با هم یک بار دیگر. “

انجمن هتل و اقامت آمریکا

در زیر بیانیه چیپ راجرز ، رئیس جمهور و مدیرعامل انجمن هتل و اقامتگاه آمریکایی آمده است: “ما از طرف صنعت هتل سازی ، رئیس جمهور بایدن و معاون رئیس جمهور هریس را به خاطر افتتاحیه تبریک می گوییم. انتقال مسالمت آمیز قدرت امروز فصل جدیدی را نشان می دهد که کشور ما با هم پیش می رود. طی سال گذشته ، ملت ما و جهان با مشکلات خارق العاده ای روبرو شده اند ، اما ما مقاومت داریم و با همکاری یکدیگر می توانیم از پس این چالش های تاریخی برآییم.

“به عنوان یک صنعت ، ما همچنان از نظر تاریخی کم اشتغال ، از دست دادن شغل گسترده و ثبت تعطیلات هتل ها روبرو هستیم. صنعت ما برای حفظ و استخدام مجدد همکاران ، احیای جوامع محلی و راه اندازی مجدد اقتصاد خود به کمک نیاز دارد. در حالی که شیوع واکسن آغاز شده است ، توزیع آن به احتمال زیاد ماهها به طول خواهد انجامید و انتظار نمی رود که سفر تا سال 2023 به سطح 2019 بازگردد. ما از کنگره و دولت جدید می خواهیم که در یک بسته محرک طولانی مدت گرد هم آیند که اطمینان حاصل شود صنعت زنده مانده است تا مردان و زنانی که ستون فقرات و قلب مهمان نوازی هستند بتوانند دوباره به کار خود بپردازند و قدرت رویای آمریکایی را از بین ببرند.

“فراتر از تسکین COVID و بهبود اقتصادی ، هتلداران مشتاقانه منتظر همکاری با رئیس جمهور بایدن و دولت وی در مورد سایر اولویت های اصلی از جمله اصلاحات جامع مهاجرت ، اصلاح مالیات و سرمایه گذاری در زیرساخت ها هستند. AHLA در این زمان حساس برای صنعت خود به پیشبرد نیازهای کارمندان هتل و مجریان مشاغل کوچک ما ادامه خواهد داد و ما آماده حمایت از کنگره و دولت جدید هستیم. “

این مقاله در ابتدا در سایت www.travelagentcentral.com منتشر شد.

مقالات مرتبط

ASTA ، سفرهای مسافرتی ایالات متحده ، برنامه پیشنهادی برای نجات اضطراری بایدن را تحسین می کنند

آزامارا به شرکت سهامی خاص فروخته شد

اکنون ایالات متحده برای ورود هوا نیاز به اثبات آزمایش منفی COVID دارد

MMGY: مسافران سیاه پوست ایالات متحده تحت تأثیر ایمنی ، نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *