دسته‌بندی نشده

خاطرات کاپری | مشاور سفر لوکس

آناستازیا مان از Corniche Travel ما را به یکی از مقصد های مورد علاقه خود باز می گرداند.

مانند بسیاری از ما که مدتها پیش مورد اشکال مسافرت قرار گرفته بود ، من در اولین سفر خود به اروپا در 21 سالگی به تنهایی به راه افتادم. با بودجه روزانه 6 دلاری هتل ، از کشور به کشور دیگر می پریدم ، دوستان خود را پیدا کردم و دوستان جدیدی پیدا کردم راه وقتی تنها هستید خیلی راحت تر است. پرواز چارتر “دانشجویی” من در فرانکفورت فرود آمد. داستان در مورد چگونگی رسیدن من به آنجا به آمستردام به بن به مادرید به پاریس به رم باید یک روز دیگر ذخیره شود. اما در همان سفر اول ، یک اتفاق عجیب و غریب در رم من را وادار کرد که به جنوب بروم و از “جزیره رویاها” دیدن کنم ، کاپری ، که جذابیت او سزار آگوستوس را در 29 قبل از میلاد و بعدا جانشین او ، تیبریوس ، و بسیاری از هنرمندان و نویسندگان را مجذوب خود کرد ، که تا به امروز شناخته شده هستند.

در آن زمان تاریخ کاپری برای من ناشناخته بود ، اما هنگامی که کشتی قایق من از ناپل به مارینا گراند نزدیک می شد ، احساس کردم چیزی در درون من سر و صدا است که هنوز هم وجود دارد.

افرادی که از طریق کشتی تفریحی و مسافران یک روزه از تورهای اتوبوس به کاپری می رسند ، شناخته شده اند که اصل این جواهر مدیترانه را از دست می دهند. بسیاری در کافه های کوچک بندر شلوغ می نشینند و در میان فروشگاه های تی شرت و کارت پستال اسپرسو می نوشند و نمی دانند که در بالا چه شکوهی در انتظار آنها است.

فقط با یک سواری کوتاه مستقیم از تله کابین بالا بروید یا از طریق جاده کوهستانی زیگزاگ با یک تاکسی 50 ساله قابل تبدیل به Chevy بروید و آب میوه ها شروع به روان شدن کنند. ناگهان شما در یک دوره افسون شده از مدت ها پیش هستید.

کاپری به طرز جادویی در زمان یخ زده است. از سبزه های گیاهی گرفته تا رنگ های متعدد گلها تا سبزهای شفاف آبی دریا ، زیبایی افسانه ای آن را تسخیر می کند. به پیاده روی در تراس Certosa بروید و Faraglioni و Rock of the Sirens معروف را مانند اولیس مشاهده کنید. برای نوشیدنی در Piazzetta یا در تراس بزرگ خانم جزیره در یک کافه بنشینید ، Grand Hotel Quisisana، و دنیا را به آرامی در حال قدم زدن تماشا کنید.

کاپری یک جزیره کارگر در امتداد مسیرهای باریک سنگفرش است که از میان روستا می گذرد. رستوران های شگفت انگیز و فروشگاه های کوچک در سراسر کشور بافته می شوند. کاوش کنید و همه چیز را پیدا کنید ، از یک کفاش محلی گرفته تا Ferragamo. همه هتل ها بوتیک هستند اما مورد علاقه های من متعلق به خانواده مورگانو است و همچنین “Grand Quisi” را شامل می شود خانه مورگانو و اسکالیناتلا، جذابیت ها ، اتاق ها و منظره های آن نفس گیر است. روزهای خود را در آستانه آفتاب گرفتن و شنا کردن در دریا در Marina Piccolo یا Bagni di Tiberio یا در کنار Faraglioni زیبا – و شبهای پر زرق و برق و پر زرق و برق قدم زدن در مسیرهای پیاده روی پوشیده از بوگنویلا بگذرانید تا در هر یک از رستوران های جذاب اطراف هر پیچ غذا بخورید.

داستان در مورد اینکه چرا هر ساله به کاپری برگشته ام نیز روزی دیگر خواهد آمد.

مقالات مرتبط

دو ملکه جزیره در کاپری و ایسکیا

جدید در ایتالیا: کاخ کاپری ، جمیرا در آوریل 2020 افتتاح می شود

پمپئی: شهر رومی Frozen-in-Time ایتالیا

ایتالیا را تجربه کنید: معتبر رم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *