سفرهای دریایی

دبلیو ملبورن به عنوان دومین هتل برند در استرالیا افتتاح می شود

دبلیو ملبورن به طور رسمی در قلب ناهار خوری شهر و منطقه مد مجلل افتتاح شده است. به محض ورود ، کاشی های سنگی بلوطی ویکتوریایی اتاق نشیمن را به لانوی ، محل استقرار میز تحریر ، متصل می کنند. یک نصب هنری عظیم عدسی توسط هنرمند محلی Rus Kitchin بینندگان را در سایبانی از گیاهان و جانوران استرالیا در بالای خط معروف Hosier Lane غوطه ور می کند.

این هتل دارای 294 اتاق مهمان و 29 سوئیت است که هرکدام دارای پنجره هایی از کف تا سقف و چشم اندازهای آسمان هستند. اتاق های طبقه شگفت انگیز ، افسانه و مگا هتل از کیوسک روزنامه های سطح خیابان الهام گرفته شده اند که مربوط به دهه 1960 هستند ، در حالی که اتاق های شگفت انگیز دارای یک دیوار دیواری پر جنب و جوش از یک پرنده جنگ ، پرنده ای بومی استرالیا هستند. (این گرافیک همچنین ادای احترام به ریشه های شهر را به عنوان یک مرکز مد ، با Flinders Lane در مرکز تجارت منسوجات خود انجام می دهد.) مجموعه Extreme Wow Suite 1900 فوت مربع در بالاترین طبقه هتل (سطح 15) است و کامل با یک بالکن بزرگ با چشم انداز رودخانه یارا و یک ایستگاه موسیقی (فکر کنید: برداشتی جدید از یک جوک بوکس).

در مورد ناهار خوری ، رستوران ناهار خوری تمام روز Lollo ، با هدایت خلاقانه آشپز Adam D’Sylva ، منویی را ارائه می دهد که برای به اشتراک گذاری طراحی شده است. در مرکز این عمل کوکتل بار Curious قرار دارد. این نوار از مهمانان در فضایی الهام گرفته از پیله با نور کم و پالت های رنگی بی صدا استقبال می کند. رستوران ژاپنی Signature WARABI بر روی محصولات فصلی تازه با تنها 30 صندلی غذاخوری و یک اتاق غذاخوری اختصاصی برای 10 نفر متمرکز شده است. متهم فرهنگ کافه ملبورن را به یک کانسپت بار با صفحه نمایش ماشین لباسشویی از کف تا سقف و یک سینی مزه دار ورموت تبدیل می کند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. 23 فوریه از ساعت 1 بعدازظهر – 3:10 بعد از ظهر ET به ما بپیوندید تا از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد گزینه های مکان عروسی ، مقصد و استراحتگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

همچنین یک طبقه “فوق مدرن” FIT و WET (انتظار استخر داخلی با سقف طلا) در سطح 14 وجود دارد. مهمانان می توانند برای امضای W برنامه “سلامتی” Detox.Retox.Repeat ثبت نام کنند. یک بار کنار استخر و غرفه دی جی صحنه را کامل می کند.

همچنین 8900 فوت مربع فضای کنفرانس ، جلسات و رویدادهای مدرن وجود دارد. اتاق بزرگ یک سالن رقص 4،6-00 فوت مربع بدون ستون با نور طبیعی و یک دیوار LED 43 فوت در 54 فوت است.

مقالات مرتبط

اولین حضور برند JW Marriott در ساحل طلای استرالیا

گردشگری استرالیا روندهای برتر سفر جهانی را برای سال 2021 پیش بینی می کند

هتل های W با افتتاح چنگدو حضور خود را در چین گسترش می دهند

خلیج آنداز شنژن درهای خود را باز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *