تورها

درخت Banyan به دنبال سلامتی ، پایداری در بهبودی پس از COVID است

تأثیر گسترده این بیماری همه گیر بر اهمیت داشتن سبک زندگی سالم برای سلامتی جسمی و روحی ما تأکید کرده است. گروه درختان بانیان گفت: به همین منظور ، این شرکت می گوید که در فرهنگ داخلی خود به عنوان ارزش اصلی بهبود ، آماده سازی برای بازگشت میهمانان در طول و پس از همه گیر شدن ، به ارزشهای اصلی خود در زمینه رفاه و پایداری متمرکز شده است.

ابتکارات گروهی موجود در داخل و خارج بر اساس روش روشنی برای ساده سازی شواهد و بازخورد استوار است و سپس ساختار آنها در هشت ستونی است که برنامه های رفاه نام تجاری را هدایت می کنند. هشت ستون رفاه شامل ترکیب ذهن ، جسم ، روح و رابطه با دیگران و طبیعت است: خواب و استراحت ، آگاهی از رژیم غذایی ، اتصال و اتصال ، نشاط جسمی ، پرورش ذهن ، یادگیری و توسعه ، هماهنگی با طبیعت و روشهای پایدار.

از طریق ماژول های آموزشی متکی به همدلی ، روانشناسی مثبت و کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) ، کارکنان می توانند در مورد تکنیک های مدیریت استرس ، تاب آوری و مراقبت از خود یاد بگیرند. علاوه بر این ، گروه درخت Banyan به عنوان شاخص سازمانی متمرکز بر رفاه فعالیت کرده است که به موجب آن کارمندان بر اساس هشت ستون رفاه به 64 سوال در مورد شیوه های زندگی پاسخ می دهند. همچنین مجموعه 64 س questionsالی به عنوان سنجش مهمانان هنگام رزرو در یک مکان مقدس برای رفاه به کار می رود. این ابتکارات ، به گفته این شرکت ، مطابق با این عقیده است که “همکاران شاد و سالم منجر به میهمانان راضی می شوند.”

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

استخر ویلا در Banyan Tree پوکت

در ظاهر ، با راه اندازی پناهگاه های سلامتی در سال جاری در املاک جهانی ، Banyan Tree به دنبال ادامه ماموریت خود برای کمک به دیگران است که زندگی خوبی داشته باشند. پناهگاه های Wellbeing با پشتیبانی از میزبانان رفاه در ملک ، کف کلوپ ها یا بال های استراحتگاه را با ناهار خوری ، آبگرم و مکان های تمرینی چند منظوره ترکیب می کنند و به یک تجربه واحد تبدیل می شوند.

اقامت در پناهگاه تندرستی Banyan Tree شامل خوابگاه با تقویت خواب ، ورود و خروج 24 ساعته ، امکانات رفاهی در اتاق ، مراسم استراحت شبانه ، صبحانه متعادل روزانه ، بشقاب تغذیه بعد از ظهر ، دسترسی روزانه به چاه مجانی فعالیت های بعدی ، صرفه جویی در درمان های اسپا لا کارت و غذاهای خوب. میهمانان همچنین می توانند پس از اقامت خود از جمله راهنمایی در مورد خواب بهتر ، زندگی سالم ، تمرینات در منزل و سایر توصیه هایی که می توانند در زندگی روزمره انجام دهند ، یک راهنمای رفاه به خانه ببرند.

مقالات مرتبط

هتل چهار فصل لس آنجلس طبقه سلامتی را باز می کند

45 پارک لین اولین فضای سلامتی را آغاز می کند

ماندارین شرقی ، ژنو همکاری کلینیک خواب را معرفی می کند

Rancho Valencia Resort & Spa تحول آبگرم را اعلام می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *