سفرهای دریایی

دریاچه های ریتز-کارلتون اورلاندو ، گراند از 30 میلیون دلار بازسازی رونمایی می شود

Ritz-Carlton Orlando ، دریاچه های گراند به عنوان بخشی از به روزرسانی 30 میلیون دلاری ، از اتاقهای مهمان ، استخر ، کابینا و Club Lounge که به تازگی بازسازی شده اند ، رونمایی کرده است.

با توجه به اینکه در فوریه 2021 تکمیل خواهد شد ، 582 اتاق مهمان از نقاط قوت فن آوری اضافه شده ، از جمله سرعت اینترنت با کیفیت بالاتر و محل های خروجی کاربرپسندتر استفاده می کنند. میهمانان می توانند انتظار داشته باشند که تابلوهای دیواری تودوزی ، روشنایی کنار تخت و آویزهای گلدان برش آویز از سقف آویزان شوند. مینی بار رومیزی لایه لایه دارای طرح کابینت شبیه سبد ماهیگیری است و مبلمان سفارشی اتاق شامل صندلی های روکش دار و چوبی ، کاناپه پرشده و سالن شاسی بلند است. حمامهای مهمان دارای یک سینک ظرفشویی دوتایی ، کف مرمر ، وان جادار با دوش و کمد آب جداگانه هستند.

پس از اتمام اتاق های میهمانان ، هتل های Ritz-Carlton Orlando ، Grande Lakes همچنین در حال بازسازی استخر و کابیناهای خود و سالن مجلل Ritz-Carton Club Lounge هستند که به مهمانان اجازه می دهد در یک فضای مدرن جدید دور هم جمع شوند ، استراحت کنند و غذا بخورند. استخر و اتاق استراحت تا مارس 2021 تکمیل می شود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

میهمانانی که در اواخر این ماه از این ملک بازدید می کنند می توانند “تجربه های سرپرستی” آخر هفته را در Grande Lakes تجربه کنند. این مجموعه از تجربیات که برای دوستان ، خانواده ها ، زوج ها و گروه های کوچک طراحی شده است ، شامل کلاسهای استادانه ، کارگاه های آموزشی راهنما ، تظاهرات غوطه وری و موارد دیگر است – همه با هدایت مجموعه ای از آشپزها ، شراب سازان ، جواهرسازان ، هنرمندان و متخصصان سلامتی.

درباره گراند دریاچه اورلاندو: 500 هکتار زمین Grande Lakes Orlando شامل هتل 582 اتاقه Ritz-Carlton و 1000 اتاق JW Marriott واقع در سرچشمه های Everglades فلوریدا است. میهمانان هر دو هتل می توانند از کلیه امکانات و خدمات موجود در دریاچه های گراند اورلاندو ، از جمله زمین گلف قهرمانی با طراحی Greg Norman با 18 سوراخ و آبگرم Ritz-Carlton 40،000 فوت مربع ، و همچنین سه استخر از جمله رودخانه تنبل برخوردار شوند. در JW Marriott و ویژگی جدید تعاملی AquaCourse 360.

12 مرکز غذاخوری برای انتخاب وجود دارد که مهمترین آنها رستوران استیک و غذاهای دریایی جدید ، چاقو و قاشق است که توسط سرآشپز جان تسار هدایت می شود. گزینه های دیگر شامل غذاهای با الهام از جنوب در Highball & Harvest و ایتالیایی مدیترانه ای در PRIMO به رهبری آشپز برنده جایزه جیمز بیرد چندین بار ملیسا کلی ، رهبر جنبش مزرعه به چنگال شهر است. این استراحتگاه از زنبورستان های موجود در محل و مزرعه Whisper Creek با مساحت 18000 فوت مربع مواد لازم را تهیه می کند.

از دیگر فعالیت های ملکی می توان به Grande Lakes Sports Experiences اشاره کرد که با قایقرانی ، تورهای طبیعت گردی در نهر Shingle Creek ، شاهین کشی ، دوچرخه سواری کوهستان و مدرسه ماهیگیری ارائه می شود. شرکت کنندگان در کنفرانس و جلسات انتخابی از گزینه های فضای جلسات را در 150،000 فوت مربع واقع کرده اند که این دو ویژگی را بهم متصل می کند ، به علاوه بیش از 100،000 فوت مربع فضای بیرونی.

مقالات مرتبط

روستای هیگاشیاما نیسکو ، ذخیره گاه ریتز کارلتون افتتاح می شود

هتل ها و استراحتگاه های بولگاری از طرح هایی برای املاک ساحل میامی رونمایی می کنند

ریتز کارلتون ، دره بهشت ​​جنرال موتورز را پیش از افتتاح منصوب می کند

اکنون باز است: White Elephant Palm Beach

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *