سفرهای دریایی

دهمین هتل Oetker Collection ، The Woodward in Geneva ، به افتتاحیه بهار 2021

مجموعه ایتکر اعلام کرده است که بهار 2021 شاهد اضافه شدن موارد دیگر خواهد بود وودوارد، یک هتل جدید در ژنو ، به عنوان نمونه کارها از هتل ها. این هتل متعلق به شرکت باستیون هولدینگ است و به طور مستقیم در ساحل دریاچه ژنو قرار دارد و مناظر Mont Blanc را ارائه می دهد. این هتل ابتدا در سال 1901 توسط معمار فرانسوی فرانسوا دورل به سبک پسا هاوسمن ساخته شد و در کوای ویلسون واقع شده است و هم اکنون در حال بازسازی کامل است.

در 26 سوئیت ، مهمانان “شومیزهای امضا” مانند شومینه های مرمر و قفسه های کتاب را پیدا می کنند. بیست و یک سوئیت نیز دارای منظره دریاچه کامل هستند. جواهرات موجود در تاج ، سوئیس Presidential است که از هر اتاق دارای یک اتاق غذاخوری اختصاصی و گلدان ، و سوئیت رویال است که با آسانسور اختصاصی به آن می رسد و شبیه یک آپارتمان شیک در پاریس است.

تجربیات ناهار خوری توسط L’Atelier de Joël Robuchon و Le Jardinier ، هر دو دریافت کننده ستاره های میشلن در پاسگاه های خود در نیویورک که متعلق به گروه باستیون است اداره می شود. پس از هفت سال به عنوان سرآشپز اجرایی L’Atelier در تایپه ، سرآشپز Olivier Jean در راس آشپزخانه های The Woodward خواهد بود. L’Atelier de Joël Robuchon مفهومی آشپزخانه آزاد خواهد داشت و فقط برای 36 مهمان که در اطراف پیشخوان نشسته اند و همچنین دو اتاق ناهار خوری قابل خصوصی سازی ، یک تجربه ناهار خوری تئاتر ایجاد می کند.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعدازظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و Seabourn در بالاترین زمان ارائه می شود. رویه های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

Le Jardinier توسط سرآشپز ستاره میشلن Alain Verzeroli اولین موفقیت این رستوران در اروپا پس از موفقیت در پاسگاه های خود در نیویورک و میامی خواهد بود. ریشه در فنون کلاسیک فرانسوی ، سرآشپز Verzeroli – که برای 11 سال متوالی هفت ستاره را در راهنمای میشلن برای سه رستوران جوئل روبوچون در توکیو نگهداری کرده است – به دلیل ایجاد غذاهایی که سبزیجات نقش اصلی را بازی می کنند ، معروف است ، بسیاری از آنها گیاهخواران ، لبنیات هستند – و بدون گلوتن این رستوران در دو ایوان دیواره ای شیشه ای مشرف به دریاچه قرار خواهد گرفت. با بالا بردن صحنه های آشپزی ژنو ، هر دو رستوران تمرکز خود را بر استفاده از محصولات محلی و تأمین کنندگان قرار می دهند ، از جمله کیفیت بالای صنعت ، شکلات اشتلر مستقر در ژنو و موسسه شیرینی فروشی ژنو ، Castrischer.

دسرها به امضای سالواتوره مارتونه ، مرید روبوچون و شیرینی پزی شرکت Bastion Group می رسد. وودوارد همچنین دو میله و یک چای خوری ، و همچنین یک اتاق مخصوص هضم غذا و سیگار برگ در خزانه بانکی سابق ساختمان ارائه می دهد.

مرکز آبگرم 13000 فوت مربعی هتل شامل یک موسسه سلامتی توسط Maison Guerlain و یک استخر سرپوشیده 230 فوت مربعی خواهد بود که به عنوان طولانی ترین استخر شنای ژنو شناخته می شود. همچنین یک سالن ورزشی ، دو سونا ، دو اتاق بخار ، دو حمام سوئدی و یک جکوزی وجود دارد. میهمانان می توانند از خدمات درمانی منحصر به فرد Guerlain در شش سوئیت سلامتی ، از جمله یک مورد برای زوجین و یک گوشه مخصوص مردان استفاده کنند.

مقالات مرتبط

نام مجموعه Oetker SVP فروش ، بازاریابی و ارتباطات

Gimmelwald: کوه های آلپ سوئیس در دامان شما

مجموعه ایتکر مدیر ارشد اجرایی جدید را معرفی می کند

سوئیس ستارگان جدید میشلن را جشن می گیرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *