سفرهای دریایی

راهنمای یک آخر هفته رمانتیک در ادمونتون

برانچ در Brew+Bloom

یکشنبه خود را با یک برانچ رمانتیک در Brew+Bloom، یک کافه در مرکز شهر با دکوراسیون خیره کننده آغاز کنید. انتخاب کنید که در زیر شاخه های گل با بیش از 2000 شکوفه غذا بخورید یا زیر گل های آویزان در پاسیو استراحت کنید. منوی رنگارنگ Brew+Bloom دارای انتخاب‌های صنایع دستی خوشمزه و در عین حال مغذی از لقمه‌های کوچک، وعده‌های غذایی به اندازه غذا و نوشیدنی‌های سرگرم‌کننده است. به علاوه، می‌توانید گل‌هایی را که تقریباً در همه آیتم‌های منو گنجانده شده‌اند، پیدا کنید. حتماً بخش خرده‌فروشی و بار گل‌های تازه آن‌ها را نیز بررسی کنید، جایی که می‌توانید چیزهای خوبی از تعداد انگشت شماری از فروشندگان محلی ادمونتون و جارهای بلوم امضای آن‌ها را بیابید (که هدیه‌ای عالی است، اشاره‌ای!).

در خیابان Whyte قدم بزنید

ساختمان‌های تاریخی که با روح بدبو و غیرعادی خیابان وایت لنگر انداخته‌اند، با شور و نشاط جوانی ترکیب می‌شوند و استراتکونا اولد را به یکی از شیک‌ترین محله‌های ادمونتون تبدیل می‌کنند. جامعه هنری و فرهنگی مشهور شهر، و همچنین انبوهی از بوتیک‌های محلی منحصربه‌فرد، گالری‌های هنری بی‌نظیر، فروشگاه‌های موسیقی، رستوران‌های مد روز، و کافه‌ها، خانه خود را در اینجا می‌سازند. این یک مکان فوق العاده برای تماشای مردم و خرید ویترین است!

شام در بیرا

بیرا که در بازار ریچی واقع شده است، غذاهای سنتی میخانه را برای بشقاب‌های مشترک معاصر، همراه با آبجوی تازه دم شده Blind Enthusiasm کنار می‌گذارد. منوی مرتفع برای تحت تاثیر قرار دادن یک قرار عالی است، در حالی که فضای معمولی پذیرایی و دعوت کننده است. غذای عالی و شرکت عالی… چه چیزی بهتر از این؟

شفق شمالی را در پارک ملی جزیره الک تجربه کنید

برای دیدن باشکوه‌ترین نمایش روی زمین: شفق‌های شمالی، صندلی‌های ردیف جلو را بگیرید. با چند صندلی چمن، یک پتو، و قمقمه شکلات داغ به پارک ملی جزیره الک بروید و شاهد رقص شفق قطبی بالای سر باشید. هیچ چیز عاشقانه تر از غوطه ور شدن در حین تماشای ستاره ها نیست!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *