سفر لوکس

رزمندگان Ponant برای تابستان از سر می گیرند

موزون فعالیت خود را در 16 ژوئن از ایسلند از سر گرفت – اولین مورد از بیش از 50 حرکت عزیمت به این کشور ، همراه با دیگر افراد در اطراف مدیترانه و فرانسه در تابستان امسال. از جمله نکات برجسته می توان به همکاری جدید با لوور ، برنامه های سفر و بندرهای تماس و توقف در جزایر نام تجاری این جزیره ، جزایر Ponant اشاره کرد.

مدیترانه ای

از سواحل ایتالیا تا جزایر یونان ، Ponant بین ژوئن و نوامبر 2021 بیش از 30 کشتی دریایی در دریای مدیترانه ارائه می دهد. همکاری با لوور موزه را به تماشا می کشد زیرا قایقرانی مکان های باستانی یونان و استانبول را در طول ” Cyclades and Treasures Ancient، “13-20 ژوئیه 2021. از سال 1200 قبل از میلاد مسیح از مکانهای میراث جهانی یونسکو از جمله آکروپلیس در آتن و ویرانه های Mycenae بازدید خواهد شد. با همکاری Ponant ، برنامه های پردازشی با کیوریتورها و بخش ها طراحی می شود. کارگردانانی از لوور برای میهمانان می توانند سرزمین های باستانی الهام گرفته از مجموعه های موزه را کشف کنند.

قایقرانی جدید 13 روزه ، “گنجینه های نمادین آدریاتیک” ، نیز در تاریخ 21 اوت از آتن به کاوش در سواحل یونان ، مونته نگرو ، کرواسی و ایتالیا می رود. موارد برجسته شامل خلیج کوتور ، یکی از میراث جهانی یونسکو است. بندر جدید تماس در پریموستن ، دهکده کوچک ماهیگیری قرون وسطایی که یکی از بزرگترین مجسمه های مریم مقدس در جهان را در خود جای داده است. و جزیره کوهستانی کوروشولا و شهر قرون وسطایی آن ، جایی که مارکو پولو متولد شد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

ایسلند

دو کشتی Ponant Explorer –دومونت-اورویل و شامپاین– این تابستان تا سپتامبر 2021 مناظر متنوع ایسلند را کاوش می کند. سفر هشت روزه “موزاییک ایسلندی” سواحل غربی کشور را با پنج بندر تماس شامل گریمزی ، شمالی ترین جزیره و همچنین هیمای ، تنها جزیره مسکونی ، جستجو می کند. در مجمع الجزایر وستمن. در طول قایقرانی ، مسافران همچنین شاهد حیات وحش قطبی مانند نهنگ کوهان دار ، پفک های آتلانتیک ، ترنهای قطب شمال و اسبهای ایسلندی خواهند بود.

میهمانان می توانند سفر خود را با یک سفر اختیاری پس از سفر دریایی به حلقه طلایی ، حلقه رانندگی 190 مایلی از ریکیاویک به پارک ملی Thingvellir میراث جهانی یونسکو ادامه دهند. منطقه زمین گرمایی Geysir ، اعتقاد بر این است که بیش از 700 سال پیش شروع به فوران کرده و از آن زمان نام خود را به چشمه های آبگرم در سراسر جهان قرض داده است. و آبشار Gullfoss یا طلایی.

فرانسه

با بازگشت به ریشه های خود ، تابستان امسال پونانت 15 کشتی در امتداد خط ساحلی فرانسه ارائه می دهد. Bellot، پنجمین قسمت از سری Ponant Explorer ، با سفرهای هشت روزه به کاوش در ساحل برتون ، از Saint-Malo به صورت رفت و برگشت حرکت می کند. نکات برجسته شامل جزایر نام تجاری این برند ، جزایر Ponant و توقف در جزیره Houat است که در کل سال کمتر از 200 نفر ساکن هستند.

سفرهای دریایی دیگر در جزیره کورسیکا با توقف در تفرجگاه ساحلی Saint-Laurent و همچنین ساحل Roccapina با شیر گرانیت خود ، یک صخره سنگی از گرانیت صورتی به طور طبیعی از طریق فرسایش به شکل شیر خمیده شکل گرفته است.

مقالات مرتبط

نیاز به واکسن زدن برای همه مسافران و خدمه دارد

Sultry Eco-Adventure: Destruction Cruise-Warm-Weather

Hurtigruten برای اجرای سفرهای دریایی Pole-to-Pole Expedition در سال 2022

سیلورسا در ژوئیه به بهره برداری از کشتی آلاسکا ، ایسلند می رود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *