دسته‌بندی نشده

ساوانای سرخ متخصص ویلای ایتالیایی در خانه خارج از کشور خریداری می کند

ساوانا سرخ به دست آورده است Homebase در خارج از کشور، یک شرکت مستقر در ایالات متحده متخصص در اجاره تعطیلات به طور انحصاری در بازار ویلا ایتالیا است. این معامله هم شبکه مشتریان Red Savannah در ایالات متحده و هم نمونه کارهای آن از خواص لوکس لوکس را گسترش می دهد. Homebase Abroad اولین خرید Red Savannah است.

جورج مورگان-گرنویل ، مدیر عامل و بنیانگذار رد ساوانا ، در یک خبر مطبوعاتی گفت که این شرکت در سالهای اخیر چندین فرصت خرید را جستجو کرده است اما “Homebase خارج از کشور اولین مشاغلی بود که احساس کردیم از نظر فلسفی و جمعیتی به درستی همسو شده است. ” شرایط اضافی کسب اعلام نشده است.

آنچه شما باید بدانید در اینجا آمده است:

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

تیم Homebase Abroad ، با دفتر مرکزی در Marblehead ، MA ، نظارت بر تمام تعطیلات ویلا را که برای سال 2021 رزرو شده ادامه خواهد داد. در تاریخ 1 ژانویه 2022 ، کلیه رزروهای Homebase Abroad با بنیانگذار و مدیر Homebase ، Mara Solomon ، به Savannah Red منتقل می شوند ، به عنوان سفیر ساوانا سرخ

به گفته این شرکت ، ایالات متحده در حال حاضر دومین بازار بزرگ Red Savannah است ، که 45 درصد از تجارت خود را نمایندگی می کند و بیشتر رشد سالهای اخیر در اروپا بوده است – به ویژه در بخش ویلا های لوکس. خوب است بدانید: Red Savannah مجموعه جدیدی از پیشنهادات جدید ، از جمله ویلاهای لوکس در سراسر اروپا مانند شاتو مارگوئی 18 خوابه در جنوب فرانسه ، بخشی از نمونه کارهای املاک شخصی تهیه کننده فیلم George Lucas و همچنین ویلا Malvan معاصر را دارد. در شهر Cence d’Azur ونس (در فاصله کمی از Chapelle du Rosaire ماتیس) ، و Villa del Monte ، یک خانه روستایی هوشمند در میان تپه ها و باغ های انگور Chianti.

ساوانا سرخ همچنین تجربه های جدیدی در مدیترانه در مقصدهای محبوب جزیره مانند ایبیزا دارد ، جایی که می توان سه نفر از ویلاهای فوق العاده شیک – ویلا جوزپ ، کان بونیتا و ویلا خی را به صورت جداگانه یا با هم اجاره کرد تا حداکثر 44 نفر را در خود جای دهد. همچنین در گوشه شمال شرقی کورفو ، یونان گسترش یافت: ویلا کراسیا در کورفو نزدیک به ساحل نشسته است و میخانه های کنار دریا به دریای ایون نگاه می کنند. علاوه بر این ، Red Savannah همچنین مجموعه های خود را از گولت ها و قایق های تفریحی لوکس در مدیترانه ، با اضافه شدن تابستان 2021 در کرواسی و مونته نگرو ، افزایش داد.

مقالات مرتبط

گوهر پنهان در ساحل آدریاتیک پولیا

آمار: 40٪ از آمریکایی ها در حال برنامه ریزی برای سفرهای اوقات فراغت در این تابستان هستند

کنراد به ساحل جنوبی ساردینیا ، اولین مارک در ایتالیا می رود

onefinestay اولین مجموعه جدید از ویلاهای لوکس در یونان را معرفی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *