سفر لوکس

سحر نقره ای ، دهمین کشتی در ناوگان سیلورسیا ، در آنکونا شناور شد

سفرهای دریایی Silverseaکشتی جدید طلوع نقره ای برای اولین بار روز پنجشنبه در حین شناور کردن در کارخانه کشتی سازی Fincantieri در آنکونا ، ایتالیا ، آب را لمس کرد. مرحله برازش اکنون آغاز می شود – در طی آن صنعتگران فینکانتیری فضای داخلی کشتی را زنده می کنند. Silver Dawn به دهمین کشتی ناوگان خط کروز لوکس تبدیل خواهد شد. تحویل Silver Dawn در نوامبر 2021 به دنبال Silver Origin و Silver Moon است که هر دو در سال 2020 معرفی شدند.

سومین کشتی از سری کلاس های Muse و بخشی از یک برنامه بلند مدت برای رشد و تقویت ناوگان خط کروز ، Silver Dawn یک کشتی خواهر برای Silversea خواهد بود موزای نقره ای، ساخته شده در کارخانه کشتی سازی Fincantieri Sestri Ponente (جنوا) در آوریل 2017 ، و ماه نقره ای، که در اکتبر 2020 در آنکونا تحویل داده شد. با این گفته ، روبرتو مارتینولی ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Silversea Cruises ، در یک اطلاعیه مطبوعاتی اضافه کرد ، “در حالی که Silver Dawn از کشتی های محبوب ما Silver Muse و Silver Moon نفوذ می کند ، مهمانان ما بهره مند می شوند از بسیاری پیشرفت های پیشگام در کشتی دهم ناوگان ما. “

فقط 596 مهمان در 298 سوئیت دارای منظره اقیانوس – که 96 درصد آنها ایوان خصوصی دارند – و نسبت خدمه به میهمان 1 به 1.45 می توانند اقامت داشته باشند. مارتینولی گفت ، پیشرفت های جدید در ماه های آینده مشخص خواهد شد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

قایقرانی افتتاحیه آن 9 نوامبر از بارسلونا به لیسبون (10 روز) یا فورت لادردیل (23 روز) خواهد بود. توقفگاه ها شامل پالما د مایورکا ، والنسیا ، کارتاگنا ، مالاگا ، کادیز ، کازابلانکا ، طنجه و لیسبون است. این برنامه همچنین شامل فونچال ، مادیرا و سانتا کروز د لا پالما ، جزایر قناری ، قبل از ورود به فلوریدا است.

در یک گزینه یک یا دو خوابه ، Owner’s Suite بهترین حفاری های موجود است. میهمانان می توانند یک صندلی بزرگ ، مجهز به سیستم صوتی Bose ، تلویزیون 55 اینچی تعاملی و حتی دستگاه قهوه ساز Illy ، و همچنین یک اتاق ناهار خوری جداگانه ، کمد های اتاق مخصوص حمام ، حمام مرمری با وان در اندازه کامل و نمایش جداگانه ، یک ایوان بزرگ ساج با مبلمان پاسیو.

مقالات مرتبط

Ships of Dreams: سفرهای دریایی جدید در آبراهه ها

Uniworld برنامه تمدید Oberammergau را برای سال 2022 اعلام کرد

Seabourn برنامه های جدید اصلاح شده ، 7 روزه آلاسکا و BC را منتشر کرد

گزارشات کریستال تلاش کریستال برای تحویل ’21 در برنامه است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *