تورها

سفرهای اکسپلورا: مشاوران سفر چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

در مشاور سفرهای لوکس‘s اجلاس ULTRA 2021که در 25 تا 27 ژوئیه در La Cantera Resort & Spa در سان آنتونیو ، تگزاس برگزار شد ، مشاوران مسافر حاضر در مورد آنچه می توانند از مارک کروز لوکس جدید گروه MSC ، Explora Journeys انتظار داشته باشند ، نگاهی گذرا کردند. کریس آستین ، مدیر فروش اصلی Explora Journeys و Saul Fonseca ، مدیر فروش Explora Journeys ، این خبر هیجان انگیز را به اشتراک گذاشتند.

به گفته آستین ، “یک رویای دیرینه خانواده آپونته (صاحب گروه MSC) ایجاد یک برند لوکس متمایز بوده است.” آستین در فرصتی برای کمک به ایجاد و راه اندازی نام تجاری ، گفت: “هیچ چیز سودمندتر نیست” ، زیرا توانایی برداشتن یک “کاغذ خالی” و گوش دادن به مصرف کنندگان و جمع آوری تجربه و دانش تیم جدید برای ایجاد یک محصول را دارد. چشم انداز. آستین همچنین اشاره کرد که وی قصد دارد “با همکاری شرکای مشاور سفر ما یک استاندارد طلایی جدید ایجاد کند و یک تجربه شگفت انگیز را برای مشتریان شما ارائه دهد.”

در مورد Explora Journeys ، آستین آن را “یک تجربه تفریحی زیبا ، مدرن و لوکس که واقعاً طراحی نشده است” می نامد. [previously]. » او می افزاید که “برای مسافران بسیار متفکر و مرفه جذاب خواهد بود.”

خبرنامه سفر مجلل رایگان

مثل این داستان؟ در The Dossier مشترک شوید

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor که مقاصد منحصر به فرد و اخبار محصول را برای مسافران مرفه پوشش می دهد. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

بنابراین ، چه چیزی باید بدانید؟

کریس آستین و ساول فونسکا از Explora Journeys به همراه کریم جورج ، مسافر فرهنگ در ULTRA

به گفته آستین ، چندین راه وجود دارد که در آن Explora Journeys می خواهد “بهترین شریک در کلاس مشاوران سفر” باشد. به عنوان مثال ، مشاوران سفر در حال حاضر این توانایی را دارند که مشتریان خود را در لیست انتظار برای سوئیت های اولین کشتی خود قرار دهند ، Explora I. این هنوز برای مصرف کنندگان گزینه ای نیست.

با این حال ، بهتر است که هزینه های کمیسیون باشد: Explora Journeys ، آستین می گوید: “ایجاد یک برنامه پرداخت کمیسیون نورد ، بنابراین به شما ودیعه ای را که برای سفرهای ما پرداخت کرده اید پرداخت می شود.” به محض پرداخت کامل رزرو ، مشاوران دوباره کمیسیون دریافت خواهند کرد. در مورد سطح کمیسیون؟ حقوق مشاوران 18 درصد است.

آستین همچنین می افزاید که Explora Journeys هیچ NCF (هزینه های غیرحرفه ای) نخواهد داشت: وی گفت: “کمیسیون کامل کرایه خرده فروشی به شما پرداخت می شود.” مشاوران 10 درصد کمیسیون در مورد نقل و انتقالات ، اقامت در هتل قبل و بعد از سفر دریایی ، سفرهای زمینی و تجربیات مقصد دریافت می کنند. علاوه بر این ، اگر مشتری سفر خود را لغو کند ، مبلغی به مشاوران تعلق می گیرد که همه پول هایی که Explora Journeys از آن محروم کرده اند ، پرداخت شود.

اولین کشتی Explora Journeys ، Explora I

اولین کشتی Explora Journeys ، Explora I

در مورد کشتی ها ، فونسکا آنها را “سوپر قایق های بزرگ” می نامد ، در حالی که آستین افزود معماران دریایی پشت کشتی های خط معمولاً ابر سوارها را طراحی می کنند. وقتی صحبت از ایجاد فضاها شد ، Explora Journeys 20000 مصرف کننده را مورد بررسی قرار داد. آستین می گوید: “همه پاسخ های آنها باعث طراحی کشتی شده است.”

اولین کشتی ، Explora I، اولین نمایش خود را در سال 2023 انجام می دهد ، که در هر سه سال آینده یک کشتی جدید دنبال می شود ، با برنامه ای برای یک کشتی اضافی در سال 2027 و 2028. “این سریعترین مارک لوکس خواهد بود که تا به حال در جهان راه اندازی شده است”. آستین می افزاید.

وزن هر یک از کشتی ها 63،900 تن خواهد بود و حدود 900 مهمان را در 461 سوئیت اسکان می دهد. برای مقایسه ، کشتی های با اندازه های مشابه ممکن است بین 1300 تا 1400 مهمان ظرفیت داشته باشند. علاوه بر این ، آستین می گوید که Explora Journeys “دارای بالاترین نسبت میزبان به مهمان در صنعت با 1.25 به 1 خواهد بود.”

هریک از 461 کابین دارای سوئیت های رو به دریا با تراس خواهد بود (آستین می گوید: “بالکن ها آنقدر بزرگ هستند که ما آنها را تراس می نامیم). او همچنین “بزرگترین رده پیشرو در صنعت” را با کوچکترین سوئیت مارک به مساحت 377 فوت مربع معرفی می کند. همچنین 9 گزینه آشپزی در کشتی (به علاوه ناهار خوری در اتاق) ، چهار استخر (یکی از آنها سرپوشیده با سقف جمع شونده) ، 64 کابین خصوصی و آبگرم وجود خواهد داشت. به گفته آستین ، وقتی Explora Journey از مصرف کنندگان نظرسنجی کرد ، آنها گفتند “آنها فضا ، انتخاب مورد نظر ، حریم خصوصی ، ظرافت مورد نیاز ، راحتی را می خواهند.”

استخر سرپوشیده Explora Journeys در Explora I

استخر سرپوشیده در Explora I

مصرف کنندگان همچنین گفتند که می خواهند برنامه های سفر “کندتر و عمیق تر” داشته باشند. به همین دلیل ، آستین می گوید ، Explora “پورت ها را تعقیب نمی کند”. در عوض ، برنامه های سفر شامل زمان های زودتر از ورود ، خروج های بعدی ، برخی از شب و حتی شب ها به عنوان دریا خواهد بود ، زیرا مصرف کنندگان ذکر کرده اند که به دلیل لذت بردن از وقت خود در آب و زمان برای لذت بردن از کشتی ، به دریا سفر می کنند.

اولین قایقرانی از بارسلونا به آتن در 16 مه 2023 انجام می شود. سپس از آتن به استانبول حرکت می کند. اما انتظار نداشته باشید که کشتی برای مدتی طولانی در دریای مدیترانه بماند. آستین می گوید “در نیمی از جهان” سفر خواهد کرد.

مقالات مرتبط

ماه نقره ای جهانی از غذاهای معتبر را با نمک باز می کند

Ultra Summit Survey رشد واضحی را برای بخش لوکس تعریف می کند

Crystal Serenity میامی را به عنوان بندر دعوت برای سفرهای باهاما اضافه کرد

اولین رودخانه AmaWaterways برای پیوستن به جداول و اوبرگز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *