تورها

سفرهای دریایی Holland America ، Princess ، Seabourn لغو در آلاسکا و کانادا

خطوط مسافرتی متعددی روز چهارشنبه اعلام کردند که به دلیل دستور موقت وزارت حمل و نقل کانادا که بندرها و آبهای کانادا را به روی کشتی های مسافربری از جمله Holland America Line ، Princess Cruises و Seabourn ، بندر و آبهای کانادا بسته است ، به روز رسانی در فصل قایقرانی آلاسکا / کانادا رسیده اند. علاوه بر این ، Carnival Cruise Line مکث آن در عملیات از بندرهای ایالات متحده تا 31 مه 2021 تمدید شده است.

خط هلند آمریکا

مانند خط هلند آمریکا در حال متوقف کردن عملیات کروز خود است و اکنون شامل تمام کشتی هایی است که از بندر کانادا در سال 2021 حرکت یا به نتیجه می رسند. این شامل چندین سفر دریایی در آلاسکا ، سه کانادا / نیوانگلند و دو سفر دریایی در سواحل اقیانوس آرام در تابستان و پاییز سال جاری خواهد بود. همچنین شامل تمام سفرهای زمینی + دریایی است.

در این زمان ، سفرهای دریایی آلاسکا که از اواسط ماه مه آغاز می شوند و از قایقرانی از سیاتل عبور می کنند لغو نمی شوند. گفتگوها با مقامات دولت کانادا و ایالات متحده در حال تلاش برای یافتن راهی برای حفظ این کشتی ها است ، HAL گفت؛ همانطور که اطلاعات بیشتر شناخته شده است ، اطلاعیه داده خواهد شد. مهمانان در سفرهای دریایی آلاسکا و سفرهای زمینی + دریایی با ورود به ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، کانادا ، ممکن است در حال حاضر دروازه مسافرتی سیاتل حرکت نکند ، زیرا این خروج ها تا زمان اعلامیه های بعدی برای فروش باز نیستند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

سفرهای دریایی تحت تأثیر این مکث در عمل عبارتند از:

  • آلاسکا: از طریق بندرهای عزیمت داخل کشتی تا سپتامبر 2021 به آلاسکا سفر دریایی می کنید کونینگسدام، آمستردام جدید، نوردام و زویدردام؛ این همچنین شامل هر سفر زمینی و دریایی متصل به سفرهای دریایی لغو شده آلاسکا است
  • صلح جو ساحلی: دو کشتی در اوایل ماه اکتبر در داخل کونینگسدام و اوستردام
  • کانادا / نیوانگلند: سه کشتی دریایی زاندام عزیمت در سپتامبر 2021

همه سفرهای دریایی 2022 آلاسکا و کانادا / نیوانگلند طبق برنامه انجام می شوند. دستور موقت کانادا در تاریخ 28 فوریه 2022 منقضی می شود.

Holland America Line گزینه های خود را به میهمانان و مشاوران سفر آنها اعلام می کند. میهمانان سفرهای آلاسکا و کانادا / نیوانگلند که به طور کامل به طور خودکار پرداخت می شوند ، با کرایه ای که برای سال 2021 پرداخت می شود با یک سفر دریایی معادل یا سفر + دریایی در سال 2022 مجدداً رزرو می شوند – با پول نقد و بودجه FCC به رزرو جدید منتقل می شود. هنگام پذیرش برنامه سفر مجدد ، هیچ اقدام دیگری لازم نیست. تأییدیه های رزرو جایگزین 2022 ظرف 30 روز پس از اعلامیه به طور خودکار ارسال می شود.

کسانی که هزینه کامل را پرداخت کرده اند به طور خودکار در همان سفر دریایی یا سفر زمینی + دریایی در سال 2022 با کرایه پرداخت شده برای سال 2021 مجدداً رزرو می شوند. کسانی که رزرو پرداخت نشده به طور کامل ممکن است انتخاب کنند که به همان نوع سفر دریایی یا سفر به دریا یا دریا منتقل شوند در سال 2022 با کرایه پرداخت شده برای سال 2021.

اگر میهمانان تصمیم بگیرند رزرو سفر دریایی را در سال 2022 تا 31 مارس 2021 قبول نکنند ، به طور خودکار 110 دلار از هر نقدی که برای رزرو پرداخت می شود ، FCC را به طور خودکار دریافت می کنند. حداقل FCC 25 دلار است و حداکثر مبلغی تا مبلغ کرایه سفر کروز پایه است. میهمانان هر FCC دیگری را که برای رزرو لغو 2021 استفاده شده است ، با تمام مبالغ FCC به حساب وفاداری خود منتقل می کنند تا در رزرو سفر دریایی در آینده استفاده شود. برای کلیه رزروها در سال 2022 ، سیاست های لغو استاندارد اعمال می شود.

با توجه به اینکه در سال 2022 هیچ مسافرت دریایی معادل وجود ندارد ، مهمانان سفر دریایی در Pacific Coast گزینه پرداخت FCC یا بازپرداخت کامل را دریافت می کنند.

میهمانانی که بازپرداخت 100 درصدی پول پرداختی به Holland America Line را ترجیح می دهند می توانند از اینجا دیدن کنند فرم تنظیمات لغو تا ترجیح آنها حداکثر تا 31 مارس 2021 مشخص شود.

FCC برای کشتی هایی که از تاریخ 31 دسامبر 2022 حرکت می کنند معتبر است. خریدهای غیر کروز – مانند تورهای ساحلی ، بلیط هواپیما ، هدایا ، غذاخوری و آبگرم – به یک رزرو جدید منتقل می شوند یا به طور خودکار از طریق روش پرداخت استفاده می شود. خدمات را به شکل اصلی پرداخت خریداری کنید.

هلند آمریكا لاین قبلاً فعالیت های كروز جهانی را متوقف كرده و همه پروازها را از 30 آوریل 2021 با همه كشتی ها و همچنین كشتی های دریایی در آلاسكا تا اواسط ماه مه یا اوایل ژوئن ، كشتی های مدیترانه ای تا اوایل ژوئن و برنامه های كانادا / نیوانگلند تا آگوست لغو كرده است.

سفرهای دریایی شاهزاده خانم

سفرهای دریایی شاهزاده خانم در نتیجه تصمیم اخیر دولت کانادا در مورد کشتی های مسافربری ، لغو سفرهای زیر را ضروری دانسته است:

  • سفرهای دریایی هفت روزه “Voyage of the Glaciers” در آلاسکا ، بین ونکوور ، قبل از میلاد و آنکوریج (ویتیر)
  • سواحل اقیانوس آرام که در ونکوور ، قبل از میلاد شروع یا پایان می یابند
  • سفر کانادایی با قایقرانی رفت و برگشت از ساوتهمپتون ، انگلستان

در این میان ، پرنسس این تابستان متعهد شده است که هتل Kenai Princess Wilderness Lodge را به همراه Resort McKinley Chalet در Denali و Westmark Fairbanks Hotel اداره کند و در حال حاضر در حال کار بر روی جزئیات بسته تعطیلات زمین است که به زودی اعلام خواهد شد.

برای مهمانانی که در حال حاضر در یک سفر لغو شده رزرو کرده اند و هزینه کامل آن را پرداخت کرده اند ، پرنسس به طور خودکار آنها را در همان سفر دریایی یا سفر دریایی در سال 2022 رزرو می کند. از مهمانان یا مشاوران سفر آنها هیچ اقدامی لازم نیست. روند رزرو مجدد این مزیت را دارد که از کرایه 2021 مهمان در سفر دریایی 2022 محافظت می کند. هنگامی که پرنسس انتقال رزرو را به پایان رساند ، اگر مهمان گزینه دیگری را ترجیح می دهد ، می تواند اعتباری برای سفر دریایی (FCC) معادل 100 درصد کرایه سفر دریایی پرداخت شده به علاوه پاداش اضافی غیرقابل استرداد FCC برابر با 10 درصد از مبلغ کرایه سفر دریایی پرداخت شده (حداقل 25 دلار) یا بازپرداخت کامل به شکل اصلی پرداخت.

مهمانانی که به طور کامل پرداخت نشده اند ، به طور خودکار FCC قابل استرداد معادل 100 درصد کرایه سفر دریایی پرداخت می شود به علاوه پاداش اضافی غیرقابل استرداد FCC برابر با 10 درصد کرایه سفر کروز پرداخت شده (حداقل 25 دلار)

از FCC ها می توان در هر سفر دریایی رزرو شده و تا 31 دسامبر 2022 قایقرانی استفاده کرد. در غیر این صورت ، مهمانان می توانند برای همه پولهای پرداختی در رزرو خود از طریق این فرم آنلاین. درخواست ها باید تا 31 مارس 2021 دریافت شود یا مهمانانی که به طور کامل پرداخت نشوند به طور خودکار گزینه FCC را دریافت می کنند.

پرنسس کمیسیون کسب شده توسط مشاوران سفر ما از سفر لغو شده 2021 را به رزرو جدید در سال 2022 منتقل خواهد کرد. این راحتی به رسمیت شناختن نقش حیاتی آنها در تجارت و موفقیت خط مسافرتی است.

سیبورن

سیبورن، همچنین ، عزیمت خود در سال 2021 آلاسکا / بریتیش کلمبیا را لغو می کند. اطلاعیه لغو مربوط به مجموع 19 سفری است که در داخل کشور برنامه ریزی شده است سیبورن ادیسه در تابستان 2021 بین ونکوور ، کانادا و جونو ، آلاسکا ، از جمله یک سفر در ساحل اقیانوس آرام در پایان فصل.

به میهمانانی که از رزرو تحت تأثیر این اطلاعیه استفاده می کنند ، تا آنجا که ممکن است اطلاع رسانی می شود تا وضوح بیشتری در مورد برنامه های سفر به آنها ارائه دهد.

کسانی که رزرو کروز مضر ندارند به طور خودکار لغو می شوند و در یک سفر مشابه 2022 با نرخ پرداخت شده به اضافه امکانات فعلی رزرو می شوند. هنگامی که Seabourn انتقال رزرو را به پایان رساند ، اگر مهمان گزینه دیگری را ترجیح می دهد ، می تواند پول کامل پرداخت شده به Seabourn را به شکل اصلی پرداخت یا به یک رزرو جدید منتقل کند.

میهمانان و مشاوران سفر آنها جزئیات خاصی راجع به رزرو آنها ارسال می شود. سیبورن از مهمانان و مشاوران سفر می خواهد که به جای تماس گرفتن با مرکز تماس رزرو ، ابتدا از منابع آنلاین موجود در وب سایت خود استفاده کنند تا به دلیل احتمال زیاد بودن تماس و احتمال طولانی بودن انتظار برای تماس ، با مرکز تماس رزرو تماس بگیرند.

کارناوال مکث را از بنادر ایالات متحده گسترش می دهد

علاوه بر اعلامیه های فوق در مورد قایقرانی کانادا / آلاسکا ، خط سفر دریایی کارناوال به مهمانان رزرو شده و مشاوران سفر اطلاع داده است که مکث آن در عملیات از بنادر ایالات متحده تا 31 مه 2021 تمدید شده است.

هنوز تاریخی برای بازگشت عملیات سفر دریایی مهمان از بنادر ایالات متحده مشخص نشده است. اوایل ماه فوریه ، کارناوال شروع به ارائه گزینه های انعطاف پذیرتری برای میهمانانی که از اوایل تابستان رزرو شده اند ، کرد تا در صورت نیاز و یا برنامه ریزی های دیگر بتوانند رزرو خود را بدون مجازات لغو کنند. همانطور که در طول مکث انجام شده است ، کارناوال در حال مهمان کردن در سفرهای دریایی لغو شده امروز ، انتخاب اعتبار سفر دریایی به علاوه بسته اعتباری پردازنده یا بازپرداخت کامل است.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

سفرهای عمیق برای اواخر سال 2021 تا سال 2023

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton با ESPA همکاری می کند

کریستال برای واکسیناسیون قبل از قایقرانی به همه میهمانان نیاز دارد

سفر دریایی با ابر با فشار مجدد از مارس تا مه شروع به عقب می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *