سفر لوکس

سفرهای دریایی Regent Seven Seas برنامه های رایگان زمینی را اعلام می کند

سفرهای دریایی Regent Seven Seas در حال حاضر به مهمانان این فرصت را می دهد تا با “کاوش های گسترده و گسترده” تعطیلات خود را تا 6 شب در طیف وسیعی از مقصد در آفریقا ، آسیا ، استرالیا و نیوزیلند و آمریکای جنوبی افزایش و تمدید کنند. در کل ، 13 برنامه زمینی رایگان قبل و بعد از کروز وجود دارد که می تواند 22 سفر دریایی بین اکتبر 2021 تا مارس 2022 را در کشتی رزرو کند. هفت دریا اکسپلورر و هفت دریای مسافر.

برنامه های سرزمینی سرپرستی ، که بین دو تا سه شب طول دارند ، مقصد را “باید دید” نشان می دهد در حالی که “گنجینه های پنهان در مکان های نمادین” را نشان می دهد. به عنوان مثال ، مهمانان می توانند یک سفر دریایی 10 شبانه را در کشتی تقویت کنند هفت دریای مسافر قایقرانی در 19 فوریه 2022 با لذت بردن از یک برنامه زمینی سه شبانه رایگان “Authentic Buenos Aires” و همچنین یک برنامه رایگان سه شب پس از سفر دریایی “A Passion for Rio” ، ایجاد یک تجربه سفر 16 شب .

از دیگر برنامه های جالب سرزمینی می توان به تور کاملاً جدید “Sacred & Scenic Tokyo” اشاره کرد که از معابد قابل توجه بودایی و مکان های مقدس Shinto در توکیو بازدید می کند و یک تور “Winelands and Wildlife” از کیپ تاون ، آفریقای جنوبی که ترکیبی از مزه شراب و تماشای بازی های بزرگ است. .

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

متناوباً ، مهمانانی که مایل به استفاده از یکی یا هر دو از برنامه های رایگان زمین نیستند ، می توانند پس انداز حداکثر 3000 دلار برای هر سوئیت را انتخاب کنند.

“اکتشافات گسترده گسترده” نیز 50 درصد کاهش سپرده دارد و برای رزروهای انجام شده بین 1 تا 31 مارس 2021 اعمال می شود.

خوب است بدانید: یک جعبه ابزار اختصاصی “کاوش های گسترده و گسترده” ایجاد شده است تا به مشاوران سفر کمک کند تا با این پیشنهاد تلاش های خود را بهینه کنند. این جعبه ابزار شامل یک آگهی رو به مشتری و همچنین دارایی های دیجیتال قابل تنظیم ، از جمله ایمیل و آگهی های وب ، دارایی های اجتماعی و تصاویر کمپین است و در اینجا یافت می شود www.rssc.com.

مقالات مرتبط

سفرهای دریایی HAL ، Princess ، Seabourn لغو در آلاسکا و کانادا

سفرهای عمیق برای اواخر سال 2021 تا سال 2023

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton با ESPA همکاری می کند

کریستال برای واکسیناسیون قبل از قایقرانی به همه میهمانان نیاز دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *