سفر لوکس

سفرهای کلاسیک ، شریک Silversea در سفر پاتاگونیا و قطب جنوب خورشید گرفتگی

برای مسافرانی که در دسامبر 2020 خورشید گرفتگی را در شیلی از دست دادند ، یک فرصت نادر وجود دارد که نه تنها یک مولیگان داشته باشیم ، بلکه آن را حتی بیشتر از نسخه اصلی بدانیم. به یاد داشته باشید: سفرهای کلاسیک با همکاری کرده است سفرهای دریایی Silversea برای ایجاد یک برنامه سفر با موضوع خورشید گرفتگی بیش از 18 روز در ماه نوامبر و دسامبر ، مسافران می توانند قطب جنوب ، جزیره ایستر و پاتاگونیا را تجربه کنند و همچنین شاهد کسوف کامل خورشید از مسیر کلیت در اقیانوس جنوبی هستند.

با شروع از شیلی ، مسافران با راهنماهای طبیعت گرد Classic Journeys در پارک ملی Torres del Paine به کشف وحشی های پاتاگونیا می پردازند. میهمانان از پیاده روی به تالابهای فیروزه ای ، چشم اندازهای میدان یخی جنوب و روزی که با گاوچوهای پاتاگونیان در یک استالانیا کار می کنند لذت خواهند برد. مسافران از شیلی به شهر اوشوآیا در آرژانتین در جزیره Tierra del Fuego منتقل می شوند. مسافران پس از لذت بردن از جاهای دیدنی و غذاهای دریایی محلی ، از طریق گذرگاه دریک و داخل آن عبور می کنند ابر نقره ای، در حالی که نهنگ ها مانند حیوانات وحشی قطب جنوب مانند پنگوئن ها ، دلفین ها و آلباتروس ها را تماشا می کنند و آنها را مشاهده می کنند. این سفر منجر به روز کسوف کامل می شود. خدمه کشتی برای دیدن واقعه طالع بینی به نقطه عالی حرکت می کنند (برای توضیح پدیده طبیعی ، مسافران با دانشمندان و ستاره شناسان همراه می شوند).

در طول هفته دوم برنامه سفر ، مسافران راهی جزیره فیل می شوند و در آنجا با مورخ کشتی خود می آموزند که چگونه سر ارنست هنری شاکلتون و خدمه اش در هنگام گیر افتادن در سال 1916 از آب و هوای سخت جان سالم به در بردند. شبه جزیره قطب جنوب و از فعالیت های مختلف مانند کایاک سواری در میان کوه های یخ ، پرش جزیره با قایق زودیاک و پیاده روی در مسیرهای پانورامای قاره لذت ببرید. پس از اتمام این سفر در قطب جنوب ، مسافران از طریق جزایر شتلند جنوبی حرکت می کنند و به جستجوی جزیره فریب می پردازند ، یک دهانه آتشفشانی پرآب و پر از چشمه های آب گرم.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

هنگامی که سفر پس از بازدید از جزایر شتلند جنوبی به پایان می رسد ، مسافران می توانند با راهنمای متخصص سفرهای کلاسیک خود یک گزینه اضافی برای کشف جزیره ایستر انتخاب کنند. در پیاده روی های دیدنی ، مسافران از جغرافیای آتشفشانی جزیره و غرق شدن در فرهنگ راپا نویی لذت می برند – دیدن مجسمه های موآی از نزدیک ، ناهار خوردن با مردم محلی و تماشای اجرای باله راپا نویی. در روز آخر برنامه سفر ، مسافران می توانند در اسپا Hangaroa استراحت کنند تا جسم و روان خود را تجدید کنند یا در کنار کالدرای آتشفشان Rano Kau با قدمت 2.5 میلیون سال قدم بزنند.

معامله: مسافرانی که قبل از 31 مارس کتاب رزرو می کنند نیز از قیمت ویژه رزرو اولیه این سفر که 24995 دلار برای هر نفر است بهره مند می شوند که پس انداز آن از 5000 دلار برای هر زوج شروع می شود.

مقالات مرتبط

سفرهای عمیق برای اواخر سال 2021 تا سال 2023

Abercrombie & Kent در سال 2022 به قطب جنوب بازگشت

Oceania Cruises از سفرهای استوایی و اگزوتیک در سالهای 2021-22 رونمایی می کند

Seabourn رونمایی از سفر جهانی کروز 2023 و سفر بزرگ Grand 2023

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *