سفرهای دریایی

سفر ایالات متحده با تشویق بسته جدید امدادگر دو طرفه COVID

یک گروه دو حزبی از اعضای کنگره خلاصه ای از پیشنهاد خود را برای یک بسته جدید امداد COVID-19 ایجاد کرده اند. در حالی که CNN گزارش می دهد که مذاکرات ادامه دارد ، یادداشت می شود که کاخ سفید “رسماً به بازی در مورد مذاکرات محرک بازگشت” ، رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل “راه خود را به جلو پیشنهاد می کند” ، و این فقط یک پیشنهاد است و هیچکدام آماده نیستند یک رأی.

در مجموع، آخرین پیشنهاد 908 میلیارد دلار است این برنامه تمام برنامه های بیمه بیکاری همه گیر را از 16 هفته به پایان می رساند ، از انقضا در پایان دسامبر. علاوه بر این ، مکمل فدرال 300 دلار در هفته در طول 16 هفته در دسترس خواهد بود.

برنامه محافظت از Paycheck (PPP) 300 میلیارد دلار برای “سخت ترین مشاغل كوچك” دریافت خواهد كرد. به صورت وام قابل بخشش خواهد بود. واجد شرایط بودن برای مشاغل با 300 کارمند یا کمتر است و در هر سه ماهه سال 2020 30 درصد از دست دادن درآمد خود را حفظ کرده اند. سازمان های کوچک 501 (c) (6) (که لابی نیستند و 150 یا تعداد بیشتری کارمند دارند) واجد شرایط هستند. بودجه محصولات وام اداره تجارت كوچك موجب افزایش ضمانت در 7 (وام) وام و كاهش كارمزد 504 وام ، ارائه پیش پرداخت اعطای وام در برابر حادثه آسیب اقتصادی و غیره می شود.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعدازظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و Seabourn در بالاترین زمان ارائه می شود. رویه های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

بودجه حمل و نقل نیز شامل خواهد شد. این برنامه شامل برنامه پشتیبانی از حقوق و دستمزد تا 31 مارس 2021 خواهد بود. بودجه مستقیماً به دستمزد ، حقوق و مزایای کارگران هواپیمایی خط مقدم می رود. بودجه فرودگاه ها ، صنایع موتور سواری و اتوبوس و سایر کشورها (مانند کشتی های مسافربری) نیز شامل می شود.

انجمن مسافرتی ایالات متحده EVP برای امور عمومی و سیاستگذاری ، توری امرسون بارنز بیانیه زیر را در مورد قانون امداد اضطراری COVID دو طرفه سال 2020 صادر کرد:

“ما بسیار دلگرم هستیم که چارچوب معاملات دو جانبه شامل تعدادی از مفاد است که مدتهاست آنها را برای نجات مشاغل و مشاغل مهم ارزیابی می کنیم.

“به ویژه ، قرعه کشی دوم به صندوق های PPP و گسترش صلاحیت برای سازمان های غیر انتفاعی که سفر و جهانگردی را ارتقا می دهند ، به ویژه برای صنعت آسیب دیده آمریکا مفید خواهد بود.

“این بسته پیشنهادی امدادرسانه پاسخگوی نیازهای خاص مشخص شده توسط صنایعی است كه تلاش می كنند درهای خود را باز نگه دارند و كارمندان خود را حفظ كنند. دیدن یک معامله راه طولانی و سختی بوده است و گرچه در نهایت موارد بیشتری لازم خواهد بود ، اما این چارچوب می تواند اقتصاد ایالات متحده را برای بهبودی قوی تر در صورت زنده ماندن در مراحل بعدی قرار دهد. “

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

کربی از ASTA جایزه رهبری میشل مورگان STN را دریافت می کند

آن اسکالی به عنوان شریک توسعه عامل به Beyond پیوست

نوآوری های سفر: اتحادیه راه اندازی آژانس های مستقل پیشرو

چگونه به جلو به 2021 برویم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *