سفرهای دریایی

سفر جاده ای یوتا | مشاور سفر لوکس

کریسی کانکانون ، مشاور سفر و بنیانگذار KC در خارج از کشور، یک بخش از TravelLustre، اخیراً بیش از 3000 مایل در چهار ایالت را پیموده و اینجاست تا از تجربیات خود در یوتا برای ما بگوید.

شکی نیست که سفرهای جاده ای و بازدید از پارک های ملی در سراسر ایالات متحده روند سفر در سال جاری است. با وجود بسیاری از محدودیت های سفر مرتبط با همه گیری در سراسر جهان ، بسیاری از آنها متعجب مانده اند که کجا می توانند سفر کنند؟ من و شوهرم در یک سفر جاده ای در چهار ایالت و چندین پارک ملی حرکت کردیم و 3300 مایل مسافت را طی کردیم. یوتا با مناظر خیره کننده و بسیاری از ویژگی های لوکس زیبا در مجاورت پارک های ملی ، برجسته ترین سفر ما بود.

ما در یوتا قسمت جاده ای خود را در جاده زیبا آغاز کردیم والدورف آستوریا ، پارک سیتی. ما در لابی مجلل ، جایی که بوی آتش سوزی در شومینه و لهجه های چوب تیره کاملاً مطابق با منظره کوهستانی بود که می توانستیم آنسوی لابی را ببینیم ، از استقبال گرم ما پذیرفتیم. در پایگاه کوه کانیون ، این مکان گزینه ای عالی در طول سال است که فعالیت هایی از اسکی ، پیاده روی و دوچرخه سواری گرفته تا اسب سواری ، گلف و سایر موارد را شامل می شود. این هتل که فقط چهار مایل با مرکز شهر پارک سیتی فاصله دارد ، به رستوران ها ، مغازه ها ، موزه ها و گالری های هنری نزدیک است. این ملک دارای استخر گرم ، وان آبگرم ، مرکز آبگرم ، مرکز تناسب اندام و رستوران است که آن را به یک پایگاه مناسب برای ماجراجویی یا استراحت تبدیل کرده است.

در اینجا پل طبیعی در پارک ملی Bryce Canyon نشان داده شده است.

از پارک سیتی ، کوه ها را در یک سفر جاده ای چهار ساعته به سمت جنوب به پارک ملی بریس کانیون ترک کردیم. با مراجعه به چندین چشمه آبگرم طبیعی ، از جمله دهانه خانگی Homestead ، Meadow و Mystic Hot Springs ، این درایو به راحتی از بین می رود. تنها با دو روز اقامت در برایس ، ما با یک حلقه 38 کیلومتری منظره زیبا از پارک عبور کردیم تا زمین را بدست آوریم و در 13 منظره مشرف به تماشای مناظر متوقف شویم. هرکدام از این مناطق یک مکان دید متفاوت از دره رنگارنگ را در اختیار شما قرار داده اند که با گلدسته های لاغر سنگ و برج های ماسه سنگی معروف به hoodoos پوشانده شده است. اوایل صبح برای طلوع آفتاب در Inspiration Point و پیاده روی در دره در مسیر ناواهو و کوئینز گاردن گاردن یک روز عالی را برای یک روز عالی ایجاد کرد.

از Bryce ، ما All-American Scenic Byway 12 East را برای یک توقف شبانه در بنای یادبود ملی Grand Staircase-Escalante راندیم. ما در Canyon Long Slot Canyon قدم زدیم ، که از خودمان لذت بردیم. پیاده روی صبحگاهی به سمت پایین Calf Creek Falls با یک آبشار آبشار 126 فوت در صحرا به ما پاداش داد. این یک شروع عالی برای روز ما در جاده به پارک ملی Capitol Reef بود که فقط یک ساعت در شمال شرقی واقع شده بود.

نهر پایین گوساله در اسکالانته سقوط می کند

Capitol Reef اغلب نادیده گرفته می شود و یکی از بهترین اسرار یوتا است. یک چین و چروک 100 مایلی در پوسته زمین ، پر از سنگهای رنگارنگ در معرض ، سنگ نگاره ها ، قوس ها و مسیرهای پیاده روی است. با زمان محدود ، حلقه دیدنی را از قلب پارک رد کردیم و در 11 نقطه دید متوقف شدیم تا از مناظر لذت ببریم. توقف در Fruita در Gifford Homestead برای تهیه پای های خانگی و رول های دارچین یک امر ضروری بود.

از Capitol Reef ، ما درایو خود را دو ساعت از شمال شرقی به موآب ادامه دادیم ، و در محل خیره کننده 240 جریب بررسی کردیم رودخانه Sorrel River Ranch، جایی که لوکس با ماجراجویی روبرو می شود. این مزرعه در حاشیه رودخانه کلرادو نشسته است و با مناظر خیره کننده سنگ های قرمز و مش های با شکوه احاطه شده است. سورل پس از یک روز گشت و گذار ، مکانی آرام و آرام را برای استراحت و خیساندن در زیبایی که منطقه باورنکردنی موآب را احاطه کرده است ، ارائه می دهد. کابین های زرق و برق دار به سبک مزرعه بزرگ با آشپزخانه ، یک منطقه نشیمن و یک ایوان جلوی زیبا برای تماشای منظره از تاب ایوان شما بودند.

Krissy در حال لذت بردن از پیاده روی در میان hoodoos ها در Navo Queens Garden Loop Trail در Bryce Canyon

این مزرعه دارای امکانات رفاهی پنج ستاره از جمله آبگرم کنار رودخانه ، استخر ، مرکز تناسب اندام ، آتش نشانی ، رستوران از مزرعه به میز ، مرکز ماجراجویی و مسیرهای پیاده روی است. ما دوست داشتیم که این دامداری 25 اسب در املاکی زندگی می کرد که برای پیاده روی با راهنما در دسترس بودند ، و لذت بردن از آن برای مهمانان آسان و قابل دسترسی بود. یک اسب سواری از میان ماشین های خیره کننده و سنگ های قرمز خیره کننده ای که این ملک را احاطه کرده اند یکی از به یادماندنی ترین تجربه های ما در یوتا بود.

سورل بهترین پایگاه خانه برای گشت و گذار در آرک و کانیونلندز ، دو از شاخص ترین پارک های ملی در یوتا بود. آرک ها در طول سال شلوغ است ، اما با 2000 طاق ماسه سنگ ، یک بازدید ضروری برای حضور در موآب است. ما یک حلقه دیدنی 43 مایل را طی کردیم و برای پیاده روی و دیدن موارد برجسته مانند Windows ، Park Ave ، Skyline Arch ، Balanced Rock ، Upper Delicate Arch و Double Arch ، متوقف شدیم.

پارک های ملی جنوب یوتا از شاخص ترین پارک های ملی در این کشور هستند. در اینجا پارک ملی Canyonlands نشان داده شده است.

مناظر پارک ملی کانیونلند گرچه به آرچ نزدیک است ، بسیار متفاوت است. منطقه “جزیره در آسمان” در دسترس ترین مکان برای کاوش است. نشسته در بالای یک مساوی 1500 فوت ، بازدید کنندگان می توانند بیش از 100 مایل را در هر جهت مشخص ببینند. آب و هوا در Canyonlands می تواند غیر قابل پیش بینی باشد. ما با بارش برف و افت درجه حرارت 30 درجه از موآب مورد استقبال قرار گرفتیم. با دید محدود ، ما حلقه دیدنی 32 مایلی را طی کردیم و برای دیدن Grand View Point ، Upheaval Dome ، White Rim Overlook و Mesa Arch قایق متوقف شدیم. با استراحت در هوا ، حلقه نیم مایلی را به سمت طاق مسا طی کردیم. با نشستن در لبه صخره ، نماهایی از ما پذیرایی شد که نفس ما را می گرفتند.

پارک های ملی جنوب یوتا از شاخص ترین پارک های ملی در این کشور هستند. خواه به بازدید از دره های شکاف پیاده روی بروید ، هودوهای رنگارنگ یا صخره های قرمز چشمگیر را ببینید یا خصوصیات اخروی متشکل از Mighty 5 یوتا را تجربه کنید ، این سفری خواهد بود که فراموش نخواهید کرد. جغرافیای یوتا به قدری متنوع است که هیچ دو پارکی شبیه هم نیستند ، هرکدام منظره متمایز خود را دارند و از این رو یکی از بی نظیرترین ایالت هایی است که تاکنون بازدید کرده ام.