سفر لوکس

سفر دریایی با ابر دوباره از مارس تا مه دوباره شروع به عقب می کند

سفرهای دریایی با ابر دریایی امروز پنجشنبه اعلام کرد تصمیم گرفته است تاریخ شروع خود را عقب بکشد. اخیراً ، شرکت حمل و نقل مستقر در هامبورگ ، آلمان برنامه ریزی شده بود که از 17 مارس کشتی را از سر بگیرد بر Sea Cloud II، که در سفرهای هفت روزه به جزایر قناری از لاس پالماس حرکت می کند. دو هفته بعد ، ابر دریایی قرار بود برای سفرهای دریایی در جزیره یونان حرکت کند. اکنون ، شروع مجدد عملیات به 7 مه برگردانده شده است.

کلیه سفرها تا اواسط آگوست 2021 با محدودیت های فعلی مربوط به COVID-19 مطابقت دارد و پروتکل های بهداشت و پیشگیری شرکت توسط جامعه طبقه بندی پیشرو DNV GL تأیید شده است. با افتتاح جدید روح ابر دریا، یک کشتی کاملاً دکمه ای با طول 452 فوت و سه دکل ، این شرکت به میهمانان تفریحی دریایی در بخش لوکس جایگزینی برای کشتی های تفریحی بزرگتر ارائه می دهد.

Sea Cloud Cruises برای بازگشت به اقیانوس های جهان سفرهایی را انتخاب کرده که در همان بندر شروع و پایان می یابند. ابر دریایی اولین کشتی در این ناوگان خواهد بود که در 7 مه 2021 سفرهای خود را از پیره به جزایر یونان آغاز می کند. Sea Cloud II از 2 ژوئن 2021 با سفرهایی از نیس ، به طور متناوب در ساحل آزور و اطراف کرزیکا آغاز می شود. روح ابر دریا سفرهای خود را از رم به سیسیل و توسکانی متمرکز می کند و سفر اول آن از 2 ژوئن 2021 در رم آغاز می شود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

دانیل شوفر مدیرعامل در بیانیه مطبوعاتی گفت: “از آنجا که ما در هر کشتی بر روی یک کشور و یک منطقه تمرکز داریم ، بنابراین می توانیم هر مقصد را به ویژه به میهمانان خود نزدیک کنیم.” این شرکت می گوید از ماههای گذشته برای برنامه ریزی برای برنامه جدید تابستان استفاده کرده است و برنامه هایی را ارائه می دهد که میهمانان را از مقصد مورد نظر عمیق می کند.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

Seabourn رونمایی از سفر جهانی کروز 2023 و سفر بزرگ گرند 2023

Ponant to Sail “Cruise World Affairs” تابستان امسال در بالتیک

سفرهای دریایی Heritage Line Halts Cruises در میانمار

وایکینگ برای راه اندازی کشتی جدید رودخانه نیل در پاییز 2022

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *