تورها

سیشل به مسافران کاملاً واکسینه شده از همه کشورها باز می شود

سیشل اکنون از همه مسافرانی که هر دو دوز واکسن COVID-19 را برای سفر به کشور دریافت کرده اند استقبال می کند. این اطلاعیه به دنبال راه اندازی کمپین ایمن سازی ملی مقصد انجام می شود ، که شامل برنامه هایی برای واکسیناسیون بیشتر جمعیت بزرگسال آن تا ماه مارس است.

برای بازدیدکنندگان ، یک گواهی واکسیناسیون معتبر برای ورود لازم است و حداقل دو هفته از دریافت دوز دوم واکسن می گذرد. بعلاوه ، کلیه بازدید کنندگان ، از جمله نوزادان و کودکان ، باید دارای یک گواهی تست PCR منفی از یک آزمایشگاه معتبر باشند که طی 72 ساعت از سفر گرفته شده است. با حفظ رفاه بازدید کنندگان و جمعیت محلی ، سیشل همچنان به شدت پیروی از مقررات بهداشتی و ایمنی موجود ، از جمله استفاده از ماسک صورت در فواصل عمومی و اجتماعی را حفظ می کند.

در تلاش برای محافظت از مقصد در حالی که برای واکسیناسیون جمعیت خود کار می کند ، هیئت گردشگری سیشل پروتکل های ایمنی اضافی را برای مسافران وضع کرده است تا مسافران قبل و در طول اقامت آنها را دنبال کنند. این شامل انجام رزرو محل اقامت و تور فقط با موسسات مجاز و مجاز و ارائه دهندگان خدمات و همچنین داشتن بیمه مسافرتی معتبر با پوشش پزشکی کامل ، از جمله مراقبت های پزشکی مرتبط با COVID-19 است.

سیشل مجمع الجزایری از 115 جزیره در اقیانوس هند ، در شرق آفریقا است. این مکان سواحل بی شماری ، صخره های مرجانی و ذخایر طبیعی و همچنین حیوانات کمیاب مانند لاک پشت های غول پیکر آلدابرا را در خود جای داده است. ماهه ، مرکزی برای بازدید از جزایر دیگر ، مرکز پایتخت آن ، ویکتوریا است. این شهر همچنین دارای جنگل های بارانی کوهستانی پارک ملی مورن سیشلوئیس و سواحل ، از جمله Beau Vallon و Anse Takamaka است.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.tourism.gov.sc.

مقالات مرتبط

CDC سفارشات لازم برای پوشیدن ماسک در حمل و نقل عمومی را صادر می کند

اکنون ایالات متحده برای ورود هوا نیاز به اثبات آزمایش منفی COVID دارد

Biden Signs Exec. سفارش ایمنی COVID در سفر ؛ ASTA واکنش نشان می دهد

گردشگری استرالیا روندهای برتر سفر جهانی را برای سال 2021 پیش بینی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *