تورها

سیشل شرایط ورود را به روز می کند تا در دسترس تر باشد

مجمع الجزایر اقیانوس هند سیشل شرایط ورود خود را بررسی کرده است تا به عنوان بخشی از شروع فعالیت های گردشگری خود برای سال 2021 و بعد از آن ، برای بازدیدکنندگان بالقوه در دسترس باشد. اقدامات جدید قرار است در دو مرحله اجرا شود. این خبر هفته گذشته توسط وزیر امور خارجه و جهانگردی ، سیلوستر رادگوند ، طی یک گزارش مطبوعاتی مشترک با همتای خود از وزارت بهداشت ، پگی ویدوت ، اعلام شد.

این بررسی به دنبال راه اندازی اخیر کمپین ایمن سازی در کشور جزیره انجام شده است. این کمپین انتظار می رود که تقریباً در سه چهارم جمعیت بزرگسال محلی تا اواسط مارس 2021 واکسینه شود.

آنچه در اینجا مسافران باید بدانند:

بازدید کنندگان واکسینه شده

برای شناخته شدن به عنوان “واکسیناسیون” ، بازدید کنندگان باید بتوانند نشان دهند که دوز کامل واکسن را مصرف کرده اند ، یعنی دو دوز به علاوه دو هفته پس از دوز دوم برای چهار واکسنی که در حال حاضر در معرض رسانه های شدید قرار دارند. بازدیدکنندگان باید گواهی معتبر از مرجع بهداشت ملی خود را به عنوان اثبات واکسیناسیون COVID-19 همراه با گواهی منفی COVID-19 PCR ، که کمتر از 72 ساعت قبل از سفر اخذ شده است ، ارائه دهند.

بازدید کنندگان غیر واکسینه شده

تمام بازدیدکنندگان در حال حاضر مجاز به ورود (دسته 1 و 2 ، مسافران جت شخصی) اکنون باید تست PCR منفی را نشان دهند که کمتر از 72 ساعت قبل از سفر بدست آمده است. قبل از 14 ژانویه ، گروه 2 به آزمایشی کمتر از 48 ساعت احتیاج داشت.

توجه داشته باشید که بازدیدکنندگانی که نه واکسینه شده اند و نه از آمدن دسته 1 یا 2 کشور یا مسافرت با جت شخصی هنوز قادر به ورود نیستند. هنگامی که سیشل اکثریت جمعیت بزرگسال خود را واکسینه کرده باشد ، این امر تا اواسط ماه مارس لازم الاجرا خواهد بود.

اواسط مارس به بعد

هنگامی که اکثریت جمعیت بزرگسال در سیشل واکسینه شوند ، کشور به تمام بازدیدکنندگان واکسینه یا غیر واکسن باز خواهد شد. در آن زمان ، بازدیدکنندگان فقط به PCR منفی که کمتر از 72 ساعت قبل از سفر به دست آمده نیاز دارند.

صرف نظر از موارد فوق ، بازدیدکنندگان باید از اقدامات بهداشتی موجود (به عنوان مثال ، استفاده از ماسک صورت ، فاصله اجتماعی و غیره) پیروی کنند ، که طبق مشاوره سفر منتشر شده در وب سایت وزارت جهانگردی ، اعمال می شود. به همین ترتیب ، همه اپراتورهای جهانگردی همچنان ملزم به پیروی از روش عملیاتی و پروتکل استاندارد COVID-19 خود خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید http://tourism.gov.sc.

مقالات مرتبط

آنانتارا پس از Resort Rebrand به دبوت در سیشل

Fregate Island اولین اقامتگاه لوکس برای بازگشایی در سیشل است

صندوق استراحتگاه های مالدیو تاسیس تسهیلات آزمایش COVID-19

مالدیو برنامه وفاداری “Border Miles” را برای مسافران راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *