سفر لوکس

شرکای میراوال با اتحاد ملی در زمینه بیماری های روانی

استراحتگاه های سلامتی Destination و مراکز آبگرم Miraval از همکاری جدید با NAMI خبر داد اتحاد ملی در زمینه بیماری های روانی، یک سازمان غیرانتفاعی و مردمی با حمایت و پشتیبانی بدون هزینه از همه افراد آسیب دیده از بیماریهای روانی. تیم Miraval و NAMI با هم در سال 2021 قصد دارند مجموعه ای از رویدادها و برنامه ها را با هدف ارتقا the تقاطع ذهن آگاهی و بهزیستی ذهنی راه اندازی کنند.

تیم Miraval با همکاری NAMI ، مجموعه ای از 12 فیلم Sensory Journey را ایجاد کرده است که شامل “Soundscapes for Serenity” با تکنیک های پاسخ حسی نصف النهار خودمختار (ASMR) و “Mantras & Meditations” است که شامل مراقبه های هدایت شده توسط متخصصان تیم Miraval است.

در طول سال 2021 ، تیم های Miraval و NAMI همچنین قصد دارند یک سری رویدادهای زنده مجازی را با حضور کارشناسان Miraval و متخصصان و نمایندگان NAMI برگزار کنند ، که در مورد موضوعات مهم رفاه ، مانند رهبری سلامتی و مدیریت استرس ذهنی صحبت خواهند کرد. استراحتگاه های میراوال قصد دارند با ابتکارات بشردوستانه دیگری که مستقیماً از امور غیرانتفاعی حمایت می کنند و آگاهی پیرامون بهزیستی ذهنی و دسترسی گسترده به منابع مفید را پشتیبانی می کنند ، از NAMI حمایت کنند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. 23 فوریه از ساعت 1 بعدازظهر – 3:10 بعد از ظهر ET به ما بپیوندید تا از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد گزینه های مکان عروسی ، مقصد و استراحتگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

استراحتگاه های Miraval ، بخشی از نمونه کارهای مارک های شرکت Hyatt Hotels ، در سفر به ایجاد یک زندگی متعادل از افراد پشتیبانی می کنند. به عنوان یک مأموریت پیشرو در سال 2021 ، میراوال استراحتگاه متعهد شده است که به مهمانان ابزارهای لازم برای تمرکز مجدد ذهن و روح آنها ، ایجاد طبیعت و بالابردن روحیه آنها را ارائه دهد.

فیلم های Sensory Journey بصورت رایگان در دسترس خواهند بود www.miravalresorts.com و از اواخر بهار 2021 توسط NAMI تبلیغ می شود.

مقالات مرتبط

Rosewood عقب نشینی های New Wellness را در 14 ویژگی آغاز می کند

اولین بار در ناوتیلوس مراقبه با کاسه آواز کریستال ماه کامل

چشمه های آبگرم تفریحی برتر کارائیب

Advisor Insight: Canyon Ranch ، توسان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *