سفر لوکس

شرکای گروه Faena با Accor برای گسترش برند در سراسر جهان

وظیفه و لهجه، که دارای بیش از 5000 املاک در هزاران مارک در 110 کشور جهان است ، برای گسترش نام تجاری Faena به مقاصد استراتژیک در سراسر جهان همکاری کرده اند – چیزی که این برند حداقل از سال 2018 برنامه ریزی کرده است. این اعلامیه روز سه شنبه توسط آلن فائنا اعلام شد و Len Blavatnik از گروه Faena ، به همراه Sébastien Bazin ، رئیس و مدیر عامل Accor.

آلن فائنا با Accor همکاری خواهد کرد تا زمینه های جدیدی را ایجاد کند و مناطق Faena را در مقصدهای منتخب در سراسر جهان توسعه دهد. این سرمایه گذاری جدید ، طبق گفته Faena ، به یک کاتالیزور برای رشد نمایی برند تبدیل خواهد شد. قرار است دبی اولین مقصد بین المللی باشد.

سرمایه گذاری جدید مدیریت Faena Buenos Aires و Faena District Miami Beach و همچنین کلیه پروژه های آینده ایجاد شده با همکاری یکدیگر را بر عهده خواهد داشت. این تلاش منجر به ایجاد مشاغل پیشگامی خواهد شد که در توسعه محیطهای متولی اجتماعی ، کلی نگر ، متصل به تجارب فرهنگی ، از اقامتگاهها و هتلها ، فضاهای هنری و فرهنگی تخصص دارند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

آلن فائنا در اطلاعیه مطبوعاتی ، با اشاره به “چشم انداز و اشتیاق مشترک” آنها ، “آکور” را “شریک کامل” خواند.

این اقدام همچنین برای Accor که در حال ایجاد یک بستر مهمان نوازی مبتنی بر تجربه بوده است ، منطقی بود. اواخر سال 2020 ، Accor ، به عنوان بخشی از استراتژی نور دارایی خود و با هدف تسریع در رشد خود در بخش مهمان نوازی “سبک زندگی” ، موافقت نامه های الزام آور در مورد ساختار مالکیت یک گروه جدید sbe را امضا کرد. طبق توافق نامه ها ، Accor به طور کامل مالکیت مارک های هتل sbe از جمله Delano ، Mondrian ، SLS و Hyde ، همراه با بیشتر مارک های مواد غذایی و آشامیدنی sbe را در اختیار خواهد گرفت

این اعلامیه در پی یک مذاکره بزرگتر و انحصاری با Ennismore ، مالک و توسعه دهنده املاک مهمان نوازی است. از طریق این ادغام تمام سهام ، یک نهاد مستقل و کاملاً سبک دارایی ، مجموعه ای از مارک ها را گرد هم می آورد که شامل Hoxton ، Gleneagles ، SO / ، Mama Shelter ، 25hours ، 21c Museum Museum ، Tribe ، Jo & Joe و Working From_ است.

مقالات مرتبط

Accor وب سایت آپارتمان ها و ویلا های اختصاصی را راه اندازی می کند

Resorts & Residences توسط CuisinArt فروخته شده ، به روز رسانی ها را اعلام می کند

Accor در تلاش است تا کلیه هتلها دارای ایمنی شخص ثالث باشد

مجموعه هتل ها موتور رزرو اینترنتی را با Saber راه اندازی می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *