سفر لوکس

شرکای AmaWaterways با اجداد در قایقرانی سفر میراث

خط تفریحی رودخانه لوکس آبراهه ها این هفته همکاری جدیدی را با اعلام کرد اجداد، پیشرو در تاریخ خانواده و ژنومیک مصرف کننده. بسته “تجربه پیشینه” با جلب توجه مصرف کنندگان در سفرهای میراثی ، به مسافران این امکان را می دهد تا تجربه سفر دریایی خود را در رودخانه از طریق مشاوره خصوصی قبل از سفر دریایی و تحقیقات تاریخچه خانواده ، ارائه های پردازنده و تورهای تفریحی همراه با یک شجره شناس متخصص در طول سفر دریایی شخصی و غنی کنند. .

اولین سفر دریایی در این مجموعه ، “Heritage on the River: Your Personal Sticked Experience” ، در تاریخ 30 ژوئیه 2022 ، با حضور 156 مهمان AmaStella. میهمانان با سفر دریایی هفت شبانه در رودخانه راین ، در آمستردام سفر می کنند ، در حالی که ریشه های خود را ردیابی می کنند و قدم های نیاکان خود را می روند ، از بلژیک ، هلند ، آلمان ، فرانسه و سوئیس دیدن می کنند.

این تجربه اجداد به محض رزرو سفر دریایی با رودخانه با AmaWaterways انجام می شود. هر میهمان که ثبت نام می کند با یک متخصص از Ancestry Pro Genealogists ، بخش تحقیقات حرفه ای Ancestry مطابقت دارد ، که یک تماس استقبال یک ساعته را انجام می دهد تا جنبه های خانواده خود را که مورد توجه خاص است بحث کند. از آنجا ، شجره نامه پنج ساعت مشاوره و تحقیق انجام می دهد و به بررسی زمینه های خانوادگی می پردازد و مکان های دیدنی را که میهمان ممکن است هنگام سفر دریایی خود در رودخانه بازدید کند یا از آنجا عبور کند ، شناسایی می کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

پس از سوار شدن ، یک متخصص شجره نامه سخنرانی هایی را ارائه می دهد تا بینشی از زندگی نیاکان مهمان داشته باشد و انواع سوابق موجود برای آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر برجسته می کند. همانطور که میهمانان از مناطق مختلفی که اجدادشان در آن زندگی می کردند ، سفر می کنند ، شجره نامه تاریخچه این مناطق را توضیح می دهد و درک درستی از گذشته و نگاهی اجمالی به زندگی روزمره نیاکان آنها را ارائه می دهد.

با جمع آوری این تجربه ، هر میهمان همچنین یک مشاوره خصوصی با متخصص شجره نامه برای بررسی شجره نامه خود دریافت می کند. آنها همچنین این فرصت را خواهند داشت که با یک تبارشناس خبره خود از یک سفر گروهی خاص مخصوص اجداد لذت ببرند. در موارد خاص ، مسافران می توانند با یک افزودنی اختیاری “بازدید از خانه های پیشینیان” همراه با یک شجره شناس متخصص ، عمیق تر شوند.

رزرواسیون برای 30 ژوئیه 2022 ، “میراث روی رودخانه: تجربه اجداد شخصی شما” اکنون باز است.

مقالات مرتبط

سفرهای عمیق برای اواخر سال 2021 تا سال 2023

وایکینگ در ژوئیه سفر دریایی رودخانه را در اروپا آغاز می کند

به قاره: سفرهای دریایی جدید در آبراه های اروپا

Crystal Mozart در سال 2022 برای رزروهای آمریکای شمالی بازگشت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *