تورها

شناورهای وایکینگ از کشتی دوم اعزامی ، Viking Polaris شناور می شوند

وایکینگدومین کشتی اعزامی-378 مهمان ویکینگ پلاریس“شناور شد” ، اولین باری بود که کشتی جدید آب را لمس کرد. برای اولین بار در تابستان 2022 برنامه ریزی شده است ، ویکینگ پلاریس فصل آغازین خود را با سفر دریایی به قطب شمال و قطب جنوب سپری می کند. کشتی خواهر یکسان آن ، ویکینگ اکتانتیس، دسامبر گذشته عرضه شد و قرار است در اوایل سال 2022 برای سفر به قطب جنوب و دریاچه های بزرگ آمریکای شمالی آغاز به کار کند.

مراسم شناور کردن از وایکینگ قطبی کشتی در 27 ژوئیه برگزار شد. سپس کشتی برای ساخت بیشتر و ساخت داخل به اسکله تجهیزات نزدیک منتقل شد. پس از تجهیز نهایی ، ویکینگ پلاریس در کارخانه کشتی سازی VARD Fincantieri در Søviknes ، نروژ تحویل داده می شود.

کاوشگران لیو آرنسن و آن بانکرافت ، مادرخوانده های تشریفاتی خواهند بود وایکینگ اکتانتیس و ویکینگ پلاریس، به ترتیب. آرنسن ، بومی نروژی ، اولین زن در جهان بود که به صورت انفرادی اسکی کرد و از قطب جنوب پشتیبانی نکرد. آرنسن و بنکروفت همچنین در سال 2001 اولین زنی بودند که از طریق قطب جنوب اسکی کردند. با هم ، آنها بنیانگذار Bancroft Arnesen Explore / Access Water بودند ، ابتکاری که هدف آن جذب بیش از 60 میلیون ذهن و ایجاد یک فردای پایدار است.

خبرنامه سفر مجلل رایگان

مثل این داستان؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor که مقاصد منحصر به فرد و اخبار محصول را برای مسافران مرفه پوشش می دهد. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

کلاس قطبی جدید 6 ویکینگ Octantis و ویکینگ پلاریس 378 مهمان را در 189 اتاق خواب پذیرایی می کند. این کشتی ها که توسط تیم هایی طراحی شده اند که کشتی های اقیانوسی وایکینگ را طراحی کرده اند ، برای اعزام ساخته شده اند – به اندازه کافی کوچک برای حرکت در مناطق دورافتاده قطبی و رودخانه سنت لارنس ، در حالی که به اندازه کافی بزرگ برای مدیریت و ثبات برتر در دریاهای مواج. این کشتی ها دارای فضاهای عمومی هستند که برای مهمانان تفریحی اقیانوس وایکینگ آشنا هستند اما برای سفرها “تجسم مجدد” شده اند ، و همچنین فضاهای عمومی جدیدی که به طور خاص برای سفرها ایجاد شده است.

از دیگر نکات برجسته این کشتی ، Hangar است ، که اجازه می دهد کشتی های کوچک مسافرتی را از طریق چندین درب پوسته کشتی راه اندازی کند. آزمایشگاه ، جایی که تیمی متشکل از دانشمندان مقیم وایکینگ روی مطالعات مختلفی کار می کنند. و The Aula ، یک سالن تماشای پانوراما در قسمت عقب.

برای یک برنامه قوی از تجربیات رایگان ، ویکینگ اکتانتیس و ویکینگ پلاریس شامل ناوگان زودیاک خواهد بود که برای استفاده حرفه ای در سخت ترین محیط ها طراحی شده است. ناوگان کایاک های دو نفره ؛ و دو RIB قابل تبدیل 12 نفره (قایق بادی سفت و سخت). هر کشتی همچنین دارای دو زیردریایی شش نفره با صندلی های گردان و پنجره های کروی 270 درجه برای تجربه “بی نظیر” زیر دریا خواهد بود.

تمام اتاقهای موجود در آن وایکینگ اکتانتیس و ویکینگ پلاریس دارای بالکن نوردیک است – اتاق آفتابی که به سکوی تماشای نقاشی های دیواری تبدیل می شود. در میان گزینه های سوئیت ، Nordic Junior Suites 322 فوت مربع فضا ارائه می دهند ، در حالی که Explorer Suites 580 فوت مربع است. علاوه بر این ، هر کشتی دارای یک Owner’s Suite است که در 1223 فوت مربع ، دو برابر اندازه Explorer Suites است. این هتل دو اتاق جداگانه دارد-یک اتاق نشیمن با میز ناهار خوری شش نفره و یک اتاق خواب-و همچنین یک باغ خصوصی 792 فوت مربعی با یک نروژی سنتی. جکوزی (وان آب گرم با چوب) و میز ناهار خوری در فضای باز.

سایر امکانات رفاهی کشتی عبارتند از Aquavit Terrace & Pools؛ مرکز اسپا و تناسب اندام نوردیک و سالن کاوشگران.

برای صرف ناهار خوری ، کشتی های اعزامی وایکینگ مجموعه ای از گزینه ها را در مکان های موجود در کشتی های اقیانوس وایکینگ ارائه می دهند. رستوران غذاهای خوب با غذاهای محلی و کلاسیک ارائه می دهد. کافه جهانی یک مفهوم جدید “بازار” خواهد بود که غذاهای آشپزخانه ، آشپزخانه روباز ، نانوایی ، گریل و غذاهای دریایی و سوشی و همچنین طعم های مختلف بین المللی را ارائه می دهد. Mamsen’s کرایه الهام گرفته از اسکاندیناوی را ارائه می دهد. Manfredi’s غذاهای ایتالیایی را ارائه می دهد. و سرویس اتاق 24 ساعته برای همه مهمانان رایگان خواهد بود.

مقالات مرتبط

شناورهای وایکینگ از جدیدترین کشتی اقیانوسی خارج می شوند

Crystal Endeavour برای سفرهای ابتدایی به ایسلند می رود

Seabourn Ovation برای اجرای برنامه های جدید سفر از میامی

وایکینگ سومین کشتی خود را برای سفرهای تابستانی به مدیترانه اضافه کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *