سفرهای دریایی

علائم وایکینگ از جدیدترین کشتی اقیانوس شناور هستند

وایکینگ از جدیدترین کشتی اقیانوس خود یعنی 930 مسافر استفاده کرده است وایکینگ مریخکشتی جدید که 465 کابین خواهد داشت ، به طور رسمی توسط مادربزرگ تشریفاتی خود ، لیدی فیونا کارنارون ، هشتمین کنتس کارنارون نامگذاری خواهد شد. این کشتی قبل از اینکه سفرهای خود را در آسیا و استرالیا آغاز کند ، فصل اول خود را با سفر با دریانوردی در مدیترانه و شمال اروپا سپری خواهد کرد.

مراسم شناور سنتی در کارخانه کشتی سازی آنکونا Fincantieri برگزار شد و از آن جهت قابل توجه است که نشان دهنده یک کشتی است که به مرحله نهایی ساخت خود می رود. به دنبال یک روند دو روزه که تعیین خواهد شد وایکینگ مریخ شناور ، سپس برای ساخت نهایی و ساخت داخلی به حوض لباس مجاور منتقل می شود.

اعلامیه ای که لیدی کارنارون به عنوان مادر خوانده خدمت خواهد کرد وایکینگ مریخ بر اساس رابطه طولانی مدت بین وایکینگ و خانواده کارنارون تأسیس می شود. از سال 2013 ، وایکینگ روش های مختلفی برای تجربه زندگی در قلعه هایکلر ، خانه ارل و کنتس کارنارون ، و به عنوان محل فیلمبرداری “ابی دونتون” به مهمانان ارائه داده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

“آکسفورد و قلعه هایکلر” و “Great Homes، Gardens & Gin”،“دو مورد از پسوندهای وایکینگ قبل و بعد از سفر دریایی است که برای مسافران برنامه سفرهای رودخانه و اقیانوس در دسترس است. همچنین ، برای مهمانان در برنامه سفر دریایی رودخانه نیل” Pharaohs & Pyramids “، وایکینگ پنج روز” مجموعه بریتانیا از مصر باستان “پیش سفر قبل از سفر دریایی ، به مهمانان اجازه می دهد تا مراحل مصر شناس هوارد کارتر و خیرخواه وی ، ارل 5 کارنارون را دوباره پیدا کنند. مهمانان” دسترسی ممتاز “را به بایگانی ها و نمایشگاه های موزه که معمولاً برای عموم قابل دسترسی نیست ، و در قلعه هایکلر ، این فرصت را دارید تا مجموعه خصوصی ارل از مصنوعات را ببینید.

لیدی کارنارون همچنین به طور منظم در Viking.TV حضور داشته است. لیدی کارنارون در مجموعه مداوم خود ، “در خانه در هایکلر” که بخشی از جمعه های منتخب در حال پخش است ، “دسترسی ممتاز” مجازی را به خانه تاریخی و محوطه آن ارائه می دهد. علاوه بر این ، لیدی کارنارون به عنوان مادرخوانده یک لانچینگ وایکینگ خدمت کرده است ، وایکینگ اسکادی ، و کتابهای پرفروش او در ناوگان کشتی های رودخانه ای و اقیانوسهای وایکینگ فروخته می شود

وایکینگ مریخ به ناوگان اقیانوس از کشتی های خواهر ، از جمله ستاره وایکینگ ، دریای وایکینگ ، آسمان وایکینگ ، وایکینگ اوریون ، وایکینگ مشتری و وایکینگ ونوس.

مقالات مرتبط

وایکینگ برای سفرهای تابستانی کشتی سوم را به مدیترانه اضافه می کند

تست های مهمان آسمان وایکینگ برای COVID مثبت است. همه دیگران منفی هستند

“سفرهای بزرگ فرار” از كونارد برای ارائه بیش از 40 برنامه سفر جدید

“فرارهای لوکس برمودا” جدید برای سمفونی کریستال اعلام شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *