تورها

فقط برگشت: کاستاریکا | مشاور سفر لوکس

ایگناسیو مازا ، معاون اجرایی ، Signature Travel Network ، اخیراً به کاستاریکا سفر کرده و از استراحتگاه ها و اقامتگاه های با کیفیت بالا در آمریکای مرکزی تحت تأثیر قرار گرفته است.

اکنون زمان بازدید از کاستاریکا است. این کشور امن ، با قابلیت پیمایش آسان و از نظر سیاسی دارای یک ثبات پیشرو در جهانگردی پایدار است و از پاییز سال گذشته پذیرای بازدیدکنندگان است. بهتر از این ، کاستاریکا طیف گسترده ای از اقامتگاه ها و استراحتگاه های با کیفیت را ارائه می دهد که خدمات استثنایی ، و همچنین حریم خصوصی و خلوت را ارائه می دهند – کلمات جادویی برای مسافران امروزه. فعالیت ها و تجربیات بیشتر مواردی است که در فضای باز انجام می شود و می توان آنها را به راحتی با راهنماهای شخصی سفارشی کرد.

آبشارهای Las Gemelas در حوالی سن خوزه.

مناظر خیره کننده کاستاریکا با هفت آتشفشان فعال ، جنگل های غیر قابل نفوذ و سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. سرانجام ، این کشور همچنین با داشتن گزینه های ماجراجویی به هر کجا که بروید ، مقصدی عالی برای مسافرانی است که به دنبال تعطیلات فعال هستند. تبریک ملی “Pura Vida!” است که تقریباً به “زندگی ناب” ترجمه می شود. چیزی بیش از یک بیان ، واقعاً روشی برای زندگی است.

ال سیلنسیو ، اینجا و زیر ، دارای سوئیت ها و ویلاهای مستقل است که از آنها می توانید به زندگی خصوصی ، فضا ، راحتی و تراس های بزرگ بپردازید.

من اخیراً از کاستاریکا بازدید کردم. پس از پرواز به سان خوزه ، پایتخت کشور ، اولین توقف من بود سکوت، یک اقامتگاه خلوت کوهستانی Relais & Châteaux ، یک ساعت رانندگی از فرودگاه. این ملک در ارتفاع حدود 4500 فوت از سطح دریا در یک دره عمیق در یک ملک وسیع واقع شده است. ال سیلنسیو به زیبایی در جنگل ابر گرمسیری ترکیب شده و از سوئیت ها و ویلاهای مستقل تشکیل شده است که فضای خلوت ، فضا ، راحتی و تراس های بزرگ را ارائه می دهد. این اقامتگاه اخیراً بازسازی شده است و با داشتن اتاقهای تازه ، ویلا های دو و سه خوابه جدید و گزینه هایی مانند یک عرشه خصوصی که می توانید در آن ناهار را با مشرف به رودخانه گوریون لذت ببرید ، از هر زمان دیگری بهتر شده است. در استراحتگاه ، از پیاده روی ، تماشای پرندگان ، کلاس های یوگا و بسیاری گزینه های دیگر لذت ببرید.

از ملک خارج شوید ، از حاجیان معتبر قهوه دیدن کنید ، از اسب سواری یا پیاده روی به آبشارهای Las Gemelas بروید. توصیه من این است که فعالیت های خود را صبح ، با رزرو وقت بعد از ظهر برای درمان آبگرم ، یک سیستا یا یک کتاب خوب برنامه ریزی کنید. بعدی چیست؟ استخر و مرکز تناسب اندام جدید در دست ساخت است. نکته: هنگام پرواز از / به سان خوزه ، El Silencio را به عنوان اولین یا آخرین ایستگاه خود رزرو کنید.

ایگناسیو مازا در جنگل بارانی آرنال نمایش داده می شود.

با یک ماشین دیدنی و دو ساعته و نیمه دور ، شهر لا فورتونا در منطقه جنگل بارانی آرنال واقع شده است که بهترین مراکز تفریحی در کاستاریکا را در خود جای داده است و دارای طیف وسیعی از گزینه های ماجراجویی است. از پیاده روی در میان ذخایر جنگل های بارانی و قدم زدن در پل های معلق لذت ببرید. زیپ لاین بالای طبقه جنگل با منظره آتشفشان آرنال. راپل در کنار آبشارهای خروشان رفتینگ رودخانه Sarapiquí ، و گزینه های دیگر. نکته: اگرچه مسیرهای جنگل بارانی مشخص شده اند ، اما توصیه من این است که با یک راهنما کاوش کنید تا درک غنی تری از زمین و حیات وحش داشته باشید. پس از یک روز ماجراجویی ، به عقب نشینی جنگل های بارانی خود برگردید. دو توصیه من در آرنال است آبگرم و استراحتگاه حرارتی Tabacón و استراحتگاه های نایارا.

مجموعه سناتور در Tabacón Thermal Resort & Spa ، که دارای بزرگترین شبکه کاستاریکا از چشمه های آب گرم طبیعی است ، در زیر مشاهده می شود.

Tabacón در یک ذخیره گاه گرمسیری 900 هکتاری واقع شده است ، و به دلیل طول عمر ، مهمان نوازی و داشتن بزرگترین شبکه چشمه های آب گرم کاستاریکا مشهور است. آبهای گرمایی از آتشفشان و آبشار آرنال در 100 درجه فارنهایت بیرون می آیند و آبشارها و استخرهایی را احاطه می کنند که توسط باغ های گرمسیری احاطه شده اند. این استراحتگاه ، یکی از اعضای هتل های لوکس کوچک جهان (SLH) ، 103 اتاق و اتاق بزرگ ارائه می دهد که از تقریبا 400 فوت مربع شروع می شود و برای گروه های بالاتر بزرگتر است. برای مشتریانی که به دنبال فضای بیشتر هستند ، من مجموعه جدید سناتور را با دو اتاق خواب ، بیش از 2500 فوت مربع فضا و تراس های بزرگ پیشنهاد می کنم. میهمانان هتل از چشمه های آبگرم Tabacón از امتیازات ویژه ای برخوردار می شوند ، از جمله دسترسی زود هنگام قبل از ساعات کاری ، و یک قسمت خصوصی به نام Shangri-La با یک تیم خدماتی اختصاصی. شام را در رستوران فضای باز Los Tucanes استراحتگاه و آبگرم برنده جایزه Tabacón از دست ندهید ، با درمان هایی که در یک خانه ی ییلاقی محصور در پوشش گیاهی گرمسیری گرمسیری انجام می شود.

با یک رانندگی کوتاه ، نایارا سه استراحتگاه خواهر را تحت یک مارک ارائه می دهد که توسط جنگل های بارانی گرمسیری احاطه شده اند: باغ های نایارا، چشمه های نایارا و جدیدترین موارد اضافه شده – اردوگاه چادر زده نایارا. هر سه استراحتگاه توسط شبکه ای از مسیرهای سنگی و پل ها به هم متصل می شوند. احساس مالکیت بالی از طریق کاستاریکا ، با باغ های گلدار ، چشمه های آرام و مناظر خیره کننده است. باغ های نایارا استراحتگاه اصلی است که از 50 خانه ییلاقی خانوادگی احاطه شده توسط گیاهان گرمسیری تشکیل شده و مجهز به تراس ، وان جکوزی و دوش های داخلی و خارجی است. نایارا اسپرینگ در جایگاه بعدی قرار گرفت و 35 ویلا فقط برای بزرگسالان با بیش از 1500 فوت مربع فضا ، از جمله استخرهای غوطه وری خصوصی که توسط چشمه های آب گرم آتشفشانی تغذیه می شوند ، ارائه داد. Nayara Gardens and Springs از اعضای Relais & Châteaux هستند و به خاطر غذاخوری عالی و آبگرم برنده جوایز معروف هستند. کمپ Tented Camp که اخیراً افتتاح شده است ، با ارائه مکان های لوکس چادری با استخرهای خصوصی ، دوش های فضای باز و مناظر دیدنی از آتشفشان آرنال ، یک موفقیت فوری بوده است. استراحتگاه چادر زده ، یکی از اعضای هتل های پیشرو جهان ، در منطقه بدون همسالان است و بهترین اردوهای سافاری آفریقا را به شما یادآوری می کند. نکته: تعدادی از چادرها را می توان با هم ترکیب کرد و یک پناهگاه دو خوابه برای خانواده ها ایجاد کرد. در اردوگاه چادر زده Nayara چه خبر است؟ محل های اقامتی اضافی ، “ترکیبات” جدید با حداکثر پنج اتاق خواب ، یک رستوران و منقل کبابی به سبک خانوادگی ، یک بار بارانی که از طریق پل آویزان ، منطقه پذیرایی جدید و استخر با منظره فراموش نشدنی از آتشفشان آرنال قابل دسترسی است.

اردوگاه خیمه دار Nayara اقامتگاه های مجلل چادری با استخرهای خصوصی ، دوش های فضای باز و منظره آتشفشان آرنال را ارائه می دهد.

توقف بعدی من برنده شدن در جایزه بود Pacuare Lodge، در قلب جنگل بارانی نزدیک ساحل کارائیب. مهمانان با رفتینگ از طریق راپیدهای عجول تا رسیدن به استراحتگاه در حاشیه رودخانه Pacuare ، با وسایل شخصی داخل کیسه خشک وارد می شوند. این اقامتگاه یک خانه ییلاقی بزرگ کنار رودخانه و یک مجموعه ویژه Canopy Suite دارد که در بالای آن ملک با چشم اندازهای گسترده ، استخر غوطه وری و یک پل معلق خصوصی به یک سکوی مشاهده بر روی یک درخت عظیم چوب سخت قرار دارد. وقت خود را برای کاوش در این ملک اختصاص دهید ، ماجراجویی های روزمره را تجربه کنید ، در استخر بی نهایت شنا کنید و یک ناهار پرماجرا را روی سکویی صد فوت بالاتر از زمین ، با ورود از طریق zip-line و حرکت راپل ، از دست ندهید.

در Nantipa ، یک استراحتگاه کوچک اقیانوس در ساحل ، خانه های ییلاقی با استخرهای غوطه وری محبوب ترین اتاق های مهمان هستند.

سفر من در سانتا ترزا ، در انتهای شبه جزیره نیکویا به پایان رسید. این منطقه به دلیل سواحل ، فضای آرام و موج های ثابت شهرت دارد. سانتا ترزا سالهاست که با روحیه ای بوهمی ، غیر رسمی و پابرهنه بهشت ​​موج سواران است. من در آنجا ماندم نانتیپا، یک استراحتگاه کوچک اقیانوس در ساحل و عضو SLH. فقط 15 اتاق مهمان وجود دارد که محیطی صمیمی و دوستانه را به استراحتگاه می بخشد. رستوران این تفرجگاه یک میز بالا در سانتا ترزا است ، که به دلیل غذاهای دریایی تازه و ناهار خوری با پا در شن معروف است. در طول اقامت خود به گشت و گذار ، ماهیگیری ، پیاده روی ، اسب سواری یا غواصی در نزدیکی بروید. در صورت نیاز به استراحت در فعالیت های فعال ، هنر آرامش را در حالی که در یکی از چوبه دارها می خوابید ، کتابی را در کنار استخر می خوانید یا موجی از صندلی اتاق نشیمن خود را تماشا می کنید ، به کمال برسانید. از بین همه گزینه های اتاق مهمان ، خانه های ییلاقی با استخرهای شیب دار ، دوش های داخلی و فضای باز و دسترسی مستقیم به ساحل از محبوب ترین و بی نظیرترین ها در کاستاریکا هستند. بعدی چیست؟ ویلاهای سه خوابه با دسترسی به ساحل و اتاقهای مهمان اضافی.

به دلیل برنامه های هوا ، شما احتمالاً یک یا دو شب را در سن خوزه خواهید گذراند. بهترین گزینه ، مناسب فرودگاه است کاستاریکا ماریوت هاسینده بلن، با یک مکان تفریحی ، سرویس گرم ، و اتاقهای مهمان تازه بازسازی شده.

یک منبع عالی به یاد ماندنی کاستاریکا ، متخصص مقصد است که برنامه های سفر و تجربیات با کیفیت بالا و سفارشی را در سراسر کشور ایجاد می کند و با خدمات عالی ارائه می شود. با سرجیو هایفلینگ تماس بگیرید ([email protected])، مدیر فروش.

مقالات مرتبط

کاستاریکا ترغیب مسافران برای جبران اثر کربن

بلیز برای سفر قایق بادبانی باز می شود

اداره گردشگری پاناما “1000 کیلومتر مسیر” را راه اندازی کرد

Nayara با گسترش گذشته کاستاریکا ، دو هتل Tánica در شیلی اضافه می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *