تورها

قصیده به نیویورک | مشاور سفر لوکس

تصاویر یک شهر پاره پاره شده نیویورک ، که بولوارهای پر سر و صدا اوایل امسال ناگهان ساکت و خالی شدند ، با تصاویر یک کلانشهر در حال برگشت جایگزین می شوند. صندلی های پیاده رو به سبک اروپایی ، رستوران ها را از شهر به مرکز شهر ، از جزیره استاتن تا برانکس و از بروکلین تا کوئینز زینت می دهد. موزه ها در حال بازگشایی هستند و ساکنان نیویورکی انعطاف پذیر با بهره گیری از بسیاری از فضاهای باز تازه کشف شده ، از شهر خود بیشترین استفاده را می کنند.

ما از اینکه نیویورک چگونه خود را در مسیر بهبودی دوباره خلق می کند ، هیجان زده هستیم و بنابراین ، ما با کریستوفر هیوود ، معاون اجرایی ارتباطات جهانی NYC & Company صحبت کردیم ، که گردشگری را برای هر پنج بخش انتخاب می کند بازگشت

“افرادی که در فکر سفر به نیویورک هستند باید اطمینان داشته باشند که کارهای زیادی انجام شده است تا امنیت بازدیدکنندگان در درجه اول قرار گیرد. چه در موزه ها ، چه در وسایل حمل و نقل و یا در کل فضای غذاخوری در فضای باز این کار را می بینید. ” به روزرسانی ها درباره این تلاش ها در NYCGo.com، مانند منوی کاملی از کارهایی که باید در کل شهر انجام شود.

صنعت جهانگردی در شهر نیویورک با رویکردی کاملاً محلی به ساکنان و 20 میلیون نفر از افراد مترو کمک می کند تا از طریق کمپین “همه در نیویورک” از آنچه در حیاط خانه خود هستند لذت ببرند. این زمان بسیار خوبی برای دیدن نیویورک بدون ازدحام جمعیت است ، اما اشتباه نکنید ، هدف این است که مردم را به شهر برگردانیم تا سرزندگی ای که به آن شهرت دارد را دوباره توسعه دهند.

برنامه “همسایگی” (جزئیات سایت NYCGo.com) نیویورکی ها را به استفاده از معاملات و پیشنهادهایی که بندرت در شهری که هرگز نمی خوابد در دسترس است ، ترغیب می کند. MasterCard یک شرکت حامی مالی است و بسته به مبلغ هزینه شده 100 دلار اعتبار ارائه می دهد.

برنامه “New York Staycation” این پیام را دارد که “ممکن است فکر کنید نیویورک را می شناسید ، اما واقعاً نمی دانید.”

ایستگاه Grand Central نمادی از نیویورک است که با وحشت از معماری خود گردشگران و مردم محلی را به خود جلب می کند. // عکس: گتی ایماژ

هیوود می گوید: “چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد ، حتی برای کسالت آورترین نیویورکی ها.” او می گوید حتی بدون برادوی ، که تا سال آینده بازگشایی نخواهد شد ، هنرهای عمومی زیادی در دسترس است ، موزه ها باز هستند و مثل همیشه ، ده ها پیشنهاد فرهنگی در مقیاس کوچکتر برای لذت بردن وجود دارد.

نکته اساسی ، به خصوص برای آن دسته از مسافرانی که در این اوقات سخت به شدت مایل به تعطیلات هستند؟ بدانید که این شهر منحنی عفونت های COVID-19 را مسطح کرده و همچنان ادامه دارد. و در حالی که همه گیری را از بین می برد ، مقامات هنوز بسیار محتاط هستند و در مورد پایین نگه داشتن میزان عفونت بسیار هوشیار هستند.

هیوود می گوید: “من می گویم بزرگترین نقطه فروش شهر نیویورک در حال حاضر این است که ما امن ترین مکان در کشور هستیم.”

The Scoop داخل

ما از نیویورک ها خواستیم تا تصویری از حال حاضر در شهر را ترسیم کنند.

“من نیویورکی هستم و می بینم که به شهر من مشت می شود ، سپس به آرامی بهبود می یابم و در بحران سازگار می شوم ، نشان از مقاومت آن است. وقتی درها بسته می شوند ، ما در خیابان ها آواز می خوانیم. ”” Sekita Ekrek از Sekita Ekrek Luxury Travel Marketing می گوید.

“علاوه بر تمام مجموعه های رستوران در فضای باز ، اکنون موسیقی و خلاقیت زیادی در خیابان ها وجود دارد که من آنها را دوست دارم. [On a recent] یکشنبه بعد از ظهر ، در حالی که مشغول کار در دهکده شرقی بودم ، در مسیر خود متوقف شدم تا صدای زیبایی را که از “جایی” از “West Side Story” پخش می شود ، بشنوم. برگشتم و دیدم جمعیت زیادی در Astor Place جمع شده اند – پیر و جوان ، از همه اقشار. فیلارمونیک نیویورک در حال برگزاری یک کنسرت پاپ آپ بود. بسیار حرکتی بود ، به معنای واقعی کلمه اشک هایم را در آورد. شب گذشته ، من یک نمایش تصادفی در Fort Greene دیدم که حدود 20 نفر در زندگی با COVID زندگی می کردند. همه روی پتوهایی با فاصله شش فوت – از جمله بازیگران – روی پتو نشستند. دیدن زمان نیویورک زمان جالبی در تاریخ است. من می گویم ، آن کفش های پیاده روی را بپوش و شروع به کاوش کن. “

لوری پالمبو ، COO از جزیره مقصد ، که همچنین محلی است ، می گوید ، “من شهر نیویورک را دوست دارم و یکی از مکان های مورد علاقه من این است نوار در هتل باکارات. احساس می کنم دارم به عقب برمی گردم ، فضای بسیار پر زرق و برق و انحطاطی است. تماشای متصدیان باران که کوکتلهای کاردستی را در لیوانهای کریستالی باکارات و زیر لوسترهای براق تزئین می کنند ، همیشه لبخند بر لبم می نشاند! این در لیست کارهای پس از COVID من است! “

كیت گرت از كیت گرت در نیویورك می گوید: “زندگی در شهر نیویورك از طریق COVID تجربه بسیار خوبی برای دیدن همسایگان جوان است كه برای دیدن ساكنان مسن تر صحبت می كنند تا بگویند می توانند برای خرید لوازم مورد نیاز از داروخانه ها یا سوپرماركت ها خرید كنند.”

Central Park هرگز عاشقانه خود را از دست نمی دهد ، حتی با نزدیک شدن به ماه های سردتر. // عکس: گتی ایماژ

او می گوید سایر تلاش های محلی شامل “جمع كردن جامعه برای حمایت از فروشگاه های محلی مادر و پاپ ، پیوستن به پاك سازی كمیته محله ما و قدردانی از حمایت كارمندان شگفت انگیز ساختمان ما برای اطمینان از امنیت همه ما ، و هر آنچه نیاز داریم فراهم می شود. نیویورکی بودن ، با کمک مردم به مردم ، بهترین آن است. “

Lucille Ebbe Pucciarelli ، رئیس و مدیر عامل آژانس مسافرتی کلارک ، در نیوجرسی زندگی می کند و اخیراً یک روز سفر به شهر را انجام داده است. “به طور معمول ، من می خواهم به یک موزه یا یک نمایشنامه بروم. وقتی به آنجا رسیدیم ، راه افتادیم و راه افتادیم … تا منطقه Flatiron و در آنجا غذا خوردیم پاسیوی ایتالی، که فوق العاده بود. ما از طریق پارک مدیسون اسکوئر قدم زدیم و سپس به پارک برایانت رفتیم ، جایی که نشسته بودیم و از منظره پارک مورد علاقه من در نیویورک لذت بردیم. افراد زیادی درمورد شهر لذت می بردند. فوق العاده بود. “

نیویورک سال به سال راه خود را در روح انسان آسان می کند و می ماند.

ایوان ایگور ماتا ، یکی از مالکان LiveXperiences ، مجری تور بوتیک برای اروپا ، می گوید: “من در Upper East Side زندگی می کنم.” “من 16 سال پیش به شهر نیویورک نقل مکان کردم بعد از دو هفته گذراندن آنجا به عنوان یک جهانگرد. من شهر را به خاطر شور و نشاطش دوست دارم ، زیرا حتی اگر خیلی گران باشد ، شهر همچنان بخشش می کند. شما می توانید هرکسی که دوست دارید باشید و در هر روز از زندگی خود تازه شروع کنید. “

لیمور دکتور ، مشاور سفر لوکس با گروه مسافرتی Ovation ، اولین خاطره خود را از شهر نیویورک در سال 1971 به یاد می آورد: “من فقط شش ساله بودم و تازه از اسرائیل نقل مکان کرده بودیم. ما مهاجر بودیم ، در سرزمین جدید غریبه بودیم و به یاد دارم که با کشتی جزیره استاتن در اطراف منهتن رفتم و برج های دوقلو را در حال ساخت بر فراز افق شهر دیدم. توان صحبت نداشتم. من از دیدن بلندترین ساختمانهای جهان متحیر شدم [at the time] در حال پیش رفت. آن خاطره برای همیشه در قلب و ذهن من حک شده است. برج های دوقلو مظهر رویاهای آمریکایی بودند که ما در سرزمین فرصت به دنبال آنها گشتیم. ”

آلیسون کرافت بلو از Plaza Travel در سال 1986 از کالیفرنیا به نیویورک نقل مکان کرد. “من دختر جوانی بودم که می خواستم جهان را در دنیای مهمان نوازی بپذیرم. من هرگز آنجا نبوده ام اما خواهان تغییر هستم. دنیا در آن خیابان ها به روی من باز شد. او برای همیشه تغییر کرد ، “او می گوید مشاور سفر لوکس.

ماجراهای ناهار خوری

امی گریگوس ، مشاور سفر لوکس و بنیانگذار High Access Travel ، گزارش داد که ، “برخلاف تصور عمومی ، نیویورک نمرده است. قطعاً کمی ضرب و شتم شده است ، اما همه تلاش خود را می کند تا برگردد. “

وی به تازگی در سه مسسه نیویورک ناهار خورده تا از مکانهای غذاخوری خارج از آنها نمونه برداری کند. “اولین ایستگاه بود بلینی در آقای C بندر. اگر درباره Cipriani چیزی می دانید ، این یک گزینه عالی در فضای باز است. این مسیر کمی دور از دسترس است و شما هنوز هم می توانید همان بلینی فوق العاده را از هری بار در ونیز تجربه کنید. این هتل با فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها نیز یک کار شگفت انگیز انجام می دهد. منظره برخی از اتاق های پل بروکلین می تواند نفس خسته کننده ترین نیویورکر را بگیرد. آخرین باری که در آنجا ناهار خوری کردیم ، به ما اطلاع داده شد که بخاری دارند تا گزینه ناهار خوری در فضای باز را به هوای سردتر گسترش دهند. براوو ، آقای سی بندر و بلینی!

“ایستگاه بعدی ، پاستیس در خیابان Gansevoort در منطقه Meatpacking. این مکان یک موسسه بود – شاید از “جنسیت در شهر” به یاد بیاورید – و وقتی بسته شد ، همه بسیار غمگین شدند. هنگامی که استفان استار و کیت مک نالی در سال 2019 آن را بازگشایی کردند ، افراد مشهور دوباره دسته دسته بودند. برای گسترش صندلی های بیرون از غذا ، خیابان Gansevoort در این قسمت از بلوک به روی ترافیک بسته است. شبی که آنجا بودیم یک شب بسیار سرد بود. مردم بدون رزرو رو برگردانده می شدند و سفارشات خرید از آشپزخانه بیرون می رفتند. تا حداقل یک پیش غذا سفارش ندهید ، آنها برای شما کوکتل نمی آورند. بعضی از میزها زیر چراغ های گرمایشی آویزان هستند ، اما نه همه. عصر دیگر ، آخرین لحظه تلاش کردیم که برگردیم ، اما چون کاملا متعهد بودند ، نتوانستیم رزرو کنیم. سه خوب، پاستیس!

خیابان Gansevoort بخاطر تقاضای غذاخوری و فروشگاه های بوتیک مشهور است. حتی در این مواقع چالش برانگیز مشغول کار است. // عکس: گتی ایماژ

“آمریکایی ها هنوز نمی توانند به ایتالیا بروند و از هتل معروف Tagliolini Al Limone در هتل سانتا کاترینا لذت ببرند و این چیزی است که ما از تابستان سال گذشته که آنجا بودیم مشتاق آن هستیم. تصمیم گرفتیم یک شب به آنجا برویم مرندی در West Village برای رفع مشکلات ایتالیایی ما. موراندی به خاطر Fritto Misto di Pesce معروف است که متشکل از کالاماری شور و سرخ شده است. میگو با سر و کمی ماهی کامل ، شبیه ساردین. این دسته کوچک موسیقی جاز شور و سرخ شده قطعاً یک ترفند برای نوشیدن شراب شما بیش از حد معمول است. ما بیشتر از وینو استفاده نمی کنیم ، به خصوص در یک شنبه سرد شنبه ، بیرون غذا خوردن بدون لامپ گرمایی. موراندی همیشه شلوغ است و شما معمولاً می توانید خیلی دیر غذا بخورید ، اما در طی همه گیر شدن خدمات آنها خیلی زودتر متوقف شده اند. ما به موقع رسیدیم تا یک میز بیرون را بگیریم ، اگرچه آنها چند میز برای صندلی های داخلی (که شش فوت از هم فاصله داشتند) داشتند. ما Pici al Limone (ماکارونی نورد شده با لیمو و پارمسان) و یک بطری بارولو سفارش دادیم ، چشمانمان را بستیم و تصور کردیم که در ساحل آمالفی هستیم. بیرون و بیرون بودن ، از رستوران های شهر نیویورک حمایت می کردیم بسیار خوب بود ، اما نمی توانیم صبر کنیم تا به ایتالیا برگردیم. سلام!

“تا کنون در رستوران های شبانه خود در شهر نیویورک ، ما سه به سه هستیم. هر سه رستوران در این شرایط بهترین کار ممکن را انجام می دهند و ما خوشحالیم که از آنها حمایت می کنیم و دعا می کنیم همه چیز برگردد ، زیرا نیویورک به عنوان بزرگترین رستوران های جهان شناخته شده است.

“همه ما در این امر با هم هستیم ، بنابراین ماسک خود را بپوشید ، ضد عفونی کننده را حمل کنید و از این موسسات عالی حمایت کنید ، زیرا ما می خواهیم از آنها لذت ببریم و می خواهیم سالهای سال در این کشورها حضور داشته باشند.”