تورها

لانگهام ، ونیز برای افتتاح در سال 2023

گروه مهمان نوازی لانگهام برنامه های خود را برای یک هتل جدید در ونیز اعلام کرد ، که قرار است در سال 2023 افتتاح شود. لانگهام ، ونیز اولین دارایی این گروه در ایتالیا و سومین بار در اروپا خواهد بود.

هتل 138 کلیدی با جبهه مستقیم در تالاب ونیز ، در جزیره مورانو واقع شده است. لانگهام ، ونیز در Casino Mocenigo سابق مستقر خواهد شد ، که می تواند میراث خود را از اوایل دهه 1600 دنبال کند.

استودیوی معماری و طراحی مستقر در میلان Matteo Thun & Partners برای نظارت بر بازسازی در The Langham ، ونیز منصوب شده است. مهمانان می توانند علاوه بر نقاشی دیواری و منظره آب از نمای تالاب ، امکانات رفاهی مدرن را نیز داشته باشند. یک ویژگی برجسته معماری The Langham حیاط است ، که استخر روباز و باغ آرایش شده و همچنین فضای غذاخوری در فضای باز را به نمایش می گذارد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

با افتتاح هتل ، مهمانان ممکن است مشتاقانه منتظر دو رستوران باشند که غذاهای متنوعی و یک مدرسه آشپزی ارائه می دهند که در آن مهمانان می توانند هنر غذاهای خوب ایتالیایی را بیاموزند. میله های فرسکو (Al fresco) که یکی از آنها در پشت بام قرار خواهد گرفت ، زمینه برگزاری جشن های بزرگ و کوچک را فراهم می کند.

رندری از The Langham، Venice

همچنین در هتل هتل Chuan Spa با ارائه خدمات درمانی و درمانی مبتنی بر فلسفه های درمانی قدیمی طب سنتی چینی ، علاوه بر یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز ، سالن رقص و اتاق های چند منظوره ، در هتل موجود خواهد بود.

لانگهام ، ونیز در ساحل جنوب شرقی مورانو واقع شده است و برای کاوش در Basilica dei Santa Maria e San Donato ، Mueso del Vetro (موزه شیشه) و ریخته گری های مشهوری که از قرن ها قبل وجود داشته و هنوز هم تولید می شود ، از موقعیت خوبی برخوردار است. قطعات صنایع دستی با کیفیت بالا توسط استاد شیشه ای.

این شرکت می گوید ، لانگهام ، ونیز ، با پیوستن به گل سرسبد The Langham ، London و The Langham Nymphenburg Residence ، مونیخ “یک پیشرفت قابل توجه” در استراتژی توسعه اروپا است. از جمله 30 مکان آینده مارک لانگهام در دست راه ، پاریس و برلین ، و همچنین توکیو ، سانفرانسیسکو ، جاکارتا ، گلد کوست و چنگدو هستند.

مقالات مرتبط

استفان لزر ، مدیر عامل شرکت هتل های لانگهام: بخش لوکس دوباره برمی گردد

ونیز و سندرم استندال

اقامتگاه Langham Nymphenburg زمستان امسال افتتاح می شود

Piero’s Venice: ‘You Must Have An Boat’

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *