سفر لوکس

لنت های خصوصی برای غلاف شما: ویژگی های مناسب برای خریدها

از آنجا که همه گیر شدن بیماری (امیدوارم) رو به کاهش است ، روند خریدها در حال گرم شدن است. شرکت مسافرتی لوکس ابرکرمبی و کنت می گوید مشاور سفر لوکس طی چند ماه گذشته افزایش چشمگیری در تقاضا برای گروه های کوچک حباب دار ، به ویژه برای تجربیات ساخته شده از خیاطان ایجاد کرده است.

با توجه به خرید فضایی برای سفر با غلاف سفر ، برخی از گزینه ها را در سراسر جهان گرد آورده ایم که حباب های مسافرتی را در اندازه های مختلف خصوصی و نیمه خصوصی ارائه می دهند.

برای آب و هوای گرم و محیط زیست دوستانه ، Sky Lodge در کاستاریکا یک ملک لوکس است که به تازگی در ژانویه 2021 افتتاح شده است و می تواند یک گروه خصوصی را تا 24 نفر بگیرد. واقع در یک ذخیره گاه خصوصی 380 هکتاری جنگل بارانی اولیه و ثانویه ، مشرف به آبهای زیبا و آرام Golfo Dulce در جنوب کاستاریکا ، Cielo Lodge برای حداکثر حریم خصوصی ، فضا ، زندگی در فضای باز و فاصله اجتماعی طبیعی طراحی شده است. در اینجا می توانید کل ملک را در اختیار بگیرید که شامل شش سوئیت است که در مجموع حداکثر 24 نفر می خوابند. برای آرامش خاطر ، لغوهایی که 14 روز به علاوه قبل از ورود به Cielo Lodge انجام شده است ، بازپرداخت کامل دریافت می کنند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

لاس آلامانداس

در مکزیک ، فوق العاده خصوصی لاس آلماندا فقط یک بازسازی گسترده را به پایان رسانده و موجودی آن را به 18 سوئیت در هشت ویلا آورده و 42 نفر را در خود جای داده است واقع در 2000 هکتار در امتداد ساحل اقیانوس آرام مکزیک ، معروف به Costalegre ، یک مکان اقامتی لوکس صمیمی یکی از رمانتیک ترین هتل های جهان محسوب می شود (سلام ، عروسی مقصد صمیمی ، کسی؟) این اقامتگاه همیشه مورد علاقه افراد مشهور بوده است ( اولین مهمان رابرت دنیرو هنگام افتتاح این ملک در سال 1990 بود!). ما عاشق ویلای جدید ، Casa Bougainvillea هستیم که دارای حال و هوایی معاصر است ، شامل دو سوئیت بزرگ و جادار با کف های سیمانی جلا سفید ، هنرهای مکزیکی و صنایع دستی ، و حمام های خیره کننده با دوش های دوشادانه و سکسی با سایه هایی از رنگ صورتی گرم که با دست نقاشی شده است. کاشی برای تصاحب کامل ، مالک ایزابل گلداسمیت-پاتینو شخصاً مطمئن خواهد شد که همه چیز عالی است و این ملک دارای نوار فرود مخصوص هواپیماهای شخصی است.

برای داشتن حس روستایی تر ، جدید را امتحان کنید سبز O، که قرار است در تاریخ 1 ژوئن به عنوان یک قسمت خصوصی و جداگانه از The Resort at Paws Up در مونتانا افتتاح شود. The Green O که برای حداکثر حریم خصوصی و خلوت طراحی شده است ، تجربه های منحصر به فردی را در 12 محل اقامت طراحی جلو ارائه می دهد – از Tree Haus مرتفع و Green Haus با یک طبقه روی پشت بام مناسب برای دیدن ستاره ، تا Round Haus با یک اتاق نشیمن یا نور هاوس با یک اتاق خواب شیشه ای. هر “هاوس” پنجره هایی از کف تا سقف با چشم انداز بدون مانع از بیابان مونتانا دارد. این مخفیگاه جدید جنگل با داشتن توانایی میزبانی از حداکثر 24 مهمان ، میراث مونتانا را با معماری ، آشپزی و تجارب مهمانان سرپرستی با الهام از سرزمین جشن می گیرد. هر هاوس مجهز به یک SUV لوکس شخصی لکسوس برای کاوش در املاک Paws Up 37000 جریب است.

Green O در استراحتگاه در Paws Up

برای یک تجربه شهری و بین المللی ، لندن را قرار دهید برج کارلتون جمیرا در لیست. این هتل به تازگی تحول 100 میلیون پوندی (تقریباً 139 میلیون دلار) را که شامل یک طبقه اختصاصی است ، به پایان رسانده است! سوئیت رویال را در طبقه دهم تحویل بگیرید و یک آسانسور اختصاصی دارید و حداکثر پنج اتاق خواب به راحتی 10 تا 12 نفر می خوابند. واقع در مرکز نایتسبریج ، مشرف به سیستم دسترسی به باغهای خصوصی کادوگان ، شما را مجبور به یافتن یک مکان مرکزی برای جستجوی بهترین خریدها و فرهنگ لندن می کند. (نکته: مشاور سفر لوکس اولین تیم در محل بود که از نظر دست اول بازسازی را مشاهده کرد.)

اپراتور مسافرتی لوکس Abercrombie & Kent در رزروهای گروه های خصوصی رونق گرفته و پیشنهادات خود را به سبک pod بهبود می بخشد. “ما شاهد روند شدید خانواده های گسترده ای هستیم که این تابستان با هم سفر می کنند و در ایالات متحده با گروه های 8 تا 14 تا 24 ساله سقوط می کنند. در سال 2022 ، رزروها بین المللی تر است ، از اجاره قایق های تفریحی در گالاپاگوس گرفته تا سافاری با هواپیماهای شخصی Stephanie Papaioannou ، معاون رئیس جمهور ، Tailor Made و Private Travel می گوید: و خریدهای اختصاصی اردوگاه – حتی یک خانواده 24 نفره با هواپیمای شخصی در اروپا سفر می کنند.

گروهی از مسافران سوار هواپیمای دریایی // عکس با مجوز از Abercrombie & Kent

نمونه های دیگر رزروهای اخیر از بخش Tailor Made و بخش سفرهای خصوصی Abercrombie & Kent:

  • هشت دوست با “غلاف” خود در کشور شراب شمال غربی اقیانوس آرام با دهانه های منحصر به فرد تاکستان ، شام کوچک شراب سازی خصوصی در مکان های خصوصی منحصر به فرد ، خرید محل اقامت و سفر با هوای شخصی
  • پدربزرگ و مادربزرگ ، دو کودک و خانواده هایشان در شمال غربی اقیانوس آرام سفر می کنند
  • دو خانواده نزدیک در این ماه با یک پارک ملی اصلاح شده توسط Private Air با هم سفر می کنند
  • یک خانواده 14 نفره ، شش تا 80 ساله ، در ماه ژوئن به آلاسکا سفر می کنند ، با هواپیمای شخصی وارد می شوند و از هواپیماهای چارتر برای پرواز نقطه به نقطه استفاده می کنند

برای در نظر گرفتن گزینه های بیشتر ، مشاوران سفر می توانند با استفانی پاپایوآنو تماس بگیرند [email protected] 630-725-3400 داخلی .109.

ایرلند ساخته شده، یک شرکت مدیریت مقصد بوتیک مستقر در دوبلین ، که اخیراً یک برنامه جدید هدیه برای مشاوران سفر راه اندازی کرده است ، دو گزینه مناسب برای گروه های کوچکی که به حریم خصوصی نیاز دارند ، پیشنهاد کرده است. اولین مورد خانه ساحلی کلیف، یک خانه مدرن و معماری طراحی شده از هر اتاق منظره ای از اقیانوس اطلس ، در کنار آب در یکی از زیباترین روستاهای ماهیگیری ایرلند قرار گرفته است. Cliff Beach House فضایی را برای گرد هم آمدن و همچنین فضای زیادی برای استراحت در صلح و آرامش فراهم می کند. ساکت. در محاصره یک زمین بازی در فضای باز ، بازدید کنندگان می توانند از گشت و گذار در پیاده روی ، انجام فعالیت هایی در اقیانوس اطلس و یا لذت بردن از یکی از بسیاری از درمان های سلامتی جامع در اسپاهای اطراف لذت ببرند. برای گروههای بزرگتر ، Crafted 20 اتاق را ارائه می دهد Ballyfin، واقع در قلب ایرلند. این هتل لوکس در منزل روستایی احساس می کند یک گام به عقب در زمان است. هر 20 اتاق خواب خانه به زیبایی انتخاب شده اند ، در عین حال همه به صورت جداگانه طراحی شده اند تا سبک خانه اصلی را منعکس کنند. هر تجربه ناهار خوری در Ballyfin یک امر آشپزی است ، و آشپز محصول تازه را مستقیماً از باغ های خود یا ارائه دهندگان محلی تهیه می کند. این ملک برای تصاحب کامل در دسترس است ، خدمات کاملاً پرسنلی و حریم خصوصی کامل را امکان پذیر می کند. با تعداد زیادی فعالیت در محل و زمینه های کاوش ، مهمانان از زندگی در کشور ایرلند احساس می کنند.

مقالات مرتبط

A&K از سفرهای جدید “Wings Over the World” برای سالهای 22-2021 رونمایی کرد

Virtuoso: 82٪ از مسافران می خواهند با پایداری بیشتری سفر کنند

ارزیابی بازار عروسی و ماه عسل

گردشگری استرالیا بهترین روند سفر جهانی را برای سال 2021 پیش بینی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *