سفرهای دریایی

لوکس مکزیکی: مشاوران برتر هتل های مورد علاقه خود را انتخاب می کنند

مشاور سفر لوکس با تعدادی از مشاوران برتر سفر تماس گرفته است تا ببیند هتل های لوکس مورد علاقه آنها در مکزیک چیست. آنچه آنها برای گفتن در اینجا آورده اند:

داریا وسترفیلد
مالک ، River Oaks Travel ، هوستون ، TX

با ترکیبی از ویژگی های نمادین و تازه واردان هیجان انگیز ، لوس کابوس دارای یک استراحت مناسب برای مطابقت با هر نوع روحیه و سبک سفر است. از هتل های Auberge Resorts استفاده کنید – خواص خواهر اسپرانزا و خلیج شیلی دو تجربه بسیار مجزا را برای مسافران لوکس ارائه دهید.

اسپرینزا که روی بلوف های Punta Ballena قرار گرفته است ، مدت هاست که برای مشاهیر و لیست های A عقب نشینی می کند. ویلاهای چند خوابه و منازل مناسب برای خانواده ها یا گروه هایی که به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند ، با سرویس ساقی و گاری های آماده گلف آماده می شوند تا شما را به آبگرم یا شام در امضا Cocina del Mar بیاندازند. برای زوج هایی که به دنبال چیزی صمیمی تر ، روشن و هوا هستند casitas استخرهای شیرجه ای و چوبه دارهایی را با تیرهای چوبی در معرض و پارچه های نرم ارائه می دهد که به احساس عاشقانه می افزایند. من شخصاً عاشق این هستم که ساحل برای استراحتگاه خصوصی باشد (امری نادر در لس کابوس) ، کاملاً برای استراحت در برابر صدای امواج در یک کابانای سقف پالاپا.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

یک سوئیت جنیور Oceanfront در Esperanza دارای 1200 فوت مربع فضا است.

خواهر خواهر خلیج Chileno یکی از موارد جدیدتر در صحنه هتل Los Cabos است اما به سرعت به یکی از طرفداران علاقه مند تبدیل می شود. این ملک در حالی که کاملاً در بازار لوکس زندگی می کند ، دارای جوانی جوان و هیجان انگیز است – برای خانواده ها و جوانان حرفه ای که به دنبال خدمات با کیفیت بالا و احساس راحتی هستند. صحنه ای عالی در استخر ، بار تاکو معتبر ساحل و رستوران هایی که کوکتل های صنایع دستی و غذاهای مدرن مکزیکی سرو می کنند را به تصویر بکشید. خانواده ها می توانند روز را با غواصی در ساحل قابل شنا سپری کنند یا اجازه دهند بچه ها در کلوپ گسترده بازی کنند در حالی که مادر در آبگرم زیبا استراحت می کند. برای هر کسی که به دنبال نهایت آرامش است (و چه کسی در این شرایط COVID نیست؟) ، من توصیه می کنم یکی از هتل های Spa Suites را رزرو کنید – دارای یک اتاق نشیمن بزرگ ، استخر غوطه وری و اتاق درمان مجزا ، این مجموعه ها به شما تبدیل می شوند کل سفر به یک استراحتگاه آبگرم.

Firepit در رستوران Comal در Chileno Bay Resort & Residences

برای مسافرانی که به دنبال حریم خصوصی هستند همراه با لوکس 5 ستاره ، نمادین والدورف آستوریا لوس کابوس پدرالگال بیش از حد انتظار. در حالی که همه اتاق ها دارای استخرهای غوطه وری خصوصی هستند (اقامت در خانه را آسان می کند!) ، انحصار نهایی را می توان در Casitas جدید و خانه های خصوصی یافت. این فرارهای فوق العاده شیک که در امتداد دامنه تپه قرار دارند و مناظر خیره کننده ای از دریای کورتز و مارینا را ارائه می دهند ، برای خانواده ها و دوستانی که بدنبال فضا هستند بسیار مناسب است. من برای یک سفر اخیر تولد در یک خانه سه خوابه اقامت کردم و دیدم که این گزینه مناسب برای سفر در طول COVID است – طرح کف بزرگ ، استخر خصوصی برای استراحت ، و یک ساقی برای ترتیب غذاخوری در ویلا ، گشت و گذارهای خصوصی ، و هر چیز دیگری که ما می توانیم نیاز داشته باشیم.

سوئیت ریاست جمهوری در Waldorf Astoria Los Cabos Pedregal

صرف نظر از اینکه محل اقامتی را انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که از امکانات رفاهی استفاده می کنید. اسپا Luna y Mar بهترین در تمام Los Cabos است ، بنابراین رزرو درمان خود را از قبل رزرو کنید. و هیچ بازدید از Pedregal بدون صرف غذا در صخره ای ال فارالون ، یکی از چشمگیرترین رستوران های منطقه ، کامل نیست – من همچنین توصیه می کنم برای پرواز شامپاین منحصر به فرد خود با جفت شدن نمک ، از Champagne Terrace دیدن کنید. مهم نیست که روزهای خود را چگونه می گذرانید ، اما در Waldorf Astoria Los Cabos Pedregal واقعاً یک معاشرت را تجربه می کنید.

ال فارالون در Waldorf Astoria Los Cabos Pedregal یک تجربه ناهار خوری در کنار صخره را ارائه می دهد.

برندا اونیل
صاحب ، با این حلقه عروسی و ماه عسل

در حالی که برای بازگشت به سفر آماده می شویم ، من از پورتو مورلوس و پلایا دل کارمن دیدن کردم تا در جستجوی برخی از املاک لوکس کوچکتر برای تجربه مشتریانم باشم و آنچه که کشف کردم شگفت انگیز است. در سفرم به من بپیوندید Fives Oceanfront در پورتو مورلوس و خانه ساحلی تامپسون در پلایا دل کارمن.

The Fives Oceanfront که در شهر ماهیگیری پورتو مورلوس واقع شده است ، مکانی مناسب برای استراحت و شارژ مجدد است. این استراحتگاه آرام دارای 94 اتاق مجلل است ، از سوئیت جونیور گرفته تا اقامتگاه های یک یا دو و سه خوابه. طبقه سرب 640 فوت مربع است و بالکن دارد. شب را در یک اقامتگاه بزرگ و مجلل یک خوابه گذراندم. یک اتاق نشیمن و اتاق خواب جداگانه ، یک اتاق ناهار خوری کامل و آشپزخانه مدرن وجود داشت. چرا آشپزخانه ای می پرسید؟ خوب ، هتل گزینه ای همه جانبه را ارائه می دهد ، اما شما همچنین می توانید یک جعبه غذا برای تهیه خود سفارش دهید یا با پرداخت هزینه اضافی می توانید یک آشپز یک وعده غذایی خوشمزه را برای شما تهیه کند. علاوه بر این ، یک باشگاه ساحلی اختصاصی در امتداد ساحل بکر و صندلی های کیسه ای باقلا وجود دارد که در آن می توانید استراحت کنید و از یک کوکتل ابتکاری لذت ببرید. اما مهمتر از همه ، شما می توانید با خیال راحت پا به بیرون بگذارید و از این دهکده دوست داشتنی مکزیکی لذت ببرید.

سفیران از ورود به اتاق تا خروج از شما مراقبت می کنند. برنامه ای وجود دارد که شما برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنید. می توانید حمام ، رزرو شام ، سفرهای گردشگری ، تقریباً در مورد هر چیزی که قلب شما می خواهد ، درخواست کنید و آنها این کار را با چنان لذت انجام می دهند. تجربه ناهار خوری مورد علاقه من در رستوران Rohan Marley انجام شد. بله ، او پسر خواننده جاماییکایی باب مارلی است. این رستوران به سبک زندگی Rastafarian پایبند است و همه وعده های غذایی ارگانیک را ارائه می دهد. غذا با استفاده از میوه ها و سبزیجات محلی ، ماهی تازه تهیه می شود و گزینه های گیاهخواری و گیاهخواری را ارائه می دهد. ارائه ، نمایش ها و خدمات همان چیزی بود که فرد می تواند درخواست کند. قهوه و رم جامائیکی را در کنار ساحل مکزیک تصور کنید.

Fives Oceanfront مکانی ایده آل برای استراحت و جوان سازی است.

و سپس سوئیت های لوکس ریاست جمهوری هستند که بیش از 5900 فوت مربع مساحت دارند. در آنجا می توانید استخر اختصاصی پشت بام ، وان آبگرم و تراس بزرگ را پیدا کنید. من به مقصد زیادی سفر کرده ام اما چشم اندازهای این بالکن ها خیره کننده است.

توقف بعدی: خانه ساحلی تامپسون در پلایا دل کارمن. این هتل فقط 27 اتاق و سوئیت دارد و یک فرار صمیمانه در مقابل اقیانوس ارائه می دهد. The Beach House برای عروسی های دسته جمعی ، ماه عسل یا مقصد مناسب است.

مدیر کل Rene Malacara و کارکنانش خدمات شخصی ارائه می دهند و به سرعت با نام استقبال می شوید. این هتل یک باشگاه اختصاصی و اختصاصی ساحلی فقط چند قدم دورتر از کوینتا آونیدا پر جنب و جوش ارائه می دهد.

می توانید با غروب خورشید شگفت انگیز شام را در رستوران کنار ساحل میل کنید. فقط چند بلوک دورتر خانه اصلی تامپسون را پیدا خواهید کرد. در Playa ، همه چیز در پشت بام ها است و این یکی ناامید کننده نیست ، و فضاهای زیبایی را برای استراحت و لذت بردن از منظره ارائه می دهد.

این هتل درست در منطقه خرید قرار دارد و حتی می توانید یک دوچرخه برای گشت و گذار تهیه کنید. ماجراجویی هیچ هزینه ای ندارد. رستوران پشت بام دارای غذاهای سطح بالا و چشم اندازهای دیدنی است. در شب سرگرمی عالی فراهم می شود.

خانه ساحلی تامپسون فقط 27 اتاق و سوئیت دارد.

من اکیداً اقامت در تقسیم را توصیه می کنم تا بتوانید از تجربیات هر دو استراحتگاه مجلل لذت ببرید. آنها دو شخصیت متفاوت دارند و تجملات را از طرق مختلف فراهم می کنند ، یکی کمی عقب و دیگری در مرکز فعالیت.

فقط به یاد داشته باشید که برخی از بهترین چیزها در بسته بندی های کوچک وجود دارد.

سارا فاضندین
بنیانگذار و مدیر طراحی سفر Videre Travel

من تازه از جدید برگشته ام ماندارینا – و بعد از این همه سر و صدا (احساس می کنم همه کسانی هستند که سال گذشته در مورد آنها صحبت می کردند!) انتظارات من زیاد بود. آیا شما هنوز آنجا نبودید؟

من و آی سی مالوری چهار شب آنجا بودیم و آنجا که می توانستید به کمال نزدیک می رسید. همانطور که انتظار می رفت ، ویلاها ، محوطه سازی (150 باغبان با کارمندان!) ، غذا ، آبگرم و محیط همه دوست داشتنی بودند. اما آنچه واقعاً این تجربه را برای من متمایز می کرد خدمات بود.

در طول 20 سال گذشته که در صنعت مسافرت لوکس کار می کردم ، می توانم از یک طرف استراحتگاه هایی را حساب کنم که به نظر می رسید تیم حتی قبل از انجام کار من می داند که چه چیزی را لازم دارم. و بیش از یک بار در حالی که در One & Only Mandarina اقامت داشتم ، اظهار نظر کردم که کارکنان قبل از من می دانستند که من چه می خواهم!

فقط چند نمونه از این موارد عبارتند از: کارمندان رستوران ها آنچه را که روز قبل سفارش داده ایم به خاطر می آورند و بر اساس آن توصیه هایی می کنند. من یک روز بعد از ظهر به ویلا بازگشتم و متوجه شدم که زنجیر شکسته ماسک من درست شده است زیرا کسی متوجه خراب شدن آن شده است. یکی از ناجیان غریق از ما شنید که در مورد چگونگی زیبایی کابینای ساحلی صحبت کردیم و صبح روز بعد که به ساحل رسیدیم ، کارکنان به ما اطلاع دادند که یکی را برای ما رزرو کرده اند.

آزمایش COVID در One & Only Mandarina یکپارچه و ساده است.

سرانجام ، کارکنان استراحتگاه آزمایش COVID مورد نیاز را یکپارچه و بسیار ساده انجام دادند. دو روز قبل از عزیمت ما ، آنها برای آزمایش در ویلا (بدون پرداخت هزینه) سازماندهی کردند.

در اصل مانند آزمایش بارداری است – یک خط و بدون COVID ، دو خط و بله COVID – سپس آنها آن را برای تأیید به آزمایشگاه می فرستند. روز بعد نامه رسمی از طریق ایمیل برای دریافت در فرودگاه هنگام خروج دریافت کردیم. خیلی ساده!

چیزی که باید با این ویژگی در ذهن داشته باشید فصلی بودن است. در اینجا هوا (و دمای آب اقیانوس) می تواند در ماه های زمستان کمی سرد باشد. در حالی که تمام استخرها در طول سال به طور جدی گرم می شوند ، اگر مسافران به دنبال یک مکان واقعی برای هوای گرم هستند ، بهتر است از نوامبر – ژانویه خودداری کنید. همچنین ، استراحتگاه در جنگل بارانی ساحلی قرار گرفته است. به همین ترتیب ، آنها در ماه های ژوئن – آگوست باران مناسبی می بارند.

مقالات مرتبط

Advisors on the Road: The Reserve at Paradisus Playa del Carmen

Windows to Paradise Pop-Up گیاهی Bonberi را راه اندازی می کند

Esperanza ، مجموعه Auberge Resorts مدیر جدید Ops را منصوب می کند

فروش اقامتگاه ها در St. Regis Los Cabos Open

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *