سفر لوکس

لیندبلاد مدیر جدید بازرگانی و بازاریابی را منصوب می کند

هلدینگ Lindblad Expeditions دیوید گودمن را به عنوان مدیر ارشد بازرگانی و بازاریابی جدید خود معرفی کرده است. وی در نقش جدید خود ، بر تمام درآمد تولید نظارت خواهد کرد و بازاریابی ، فروش ، توسعه محصول دیجیتال و مشارکت های استراتژیک را هدایت خواهد کرد. گودمن ، که در دفتر مرکزی لیندبلاد در نیویورک مستقر خواهد شد ، اخیراً به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور ، بازاریابی و دیجیتال برای Sotheby’s خدمت کرده است ، و او و تیمش ابتکاراتی را ایجاد کردند که به رشد رکورد دامن می زد.

Sven Lindblad ، رئیس و مدیر عامل شرکت Lindblad Expeditions ، در یک اطلاعیه مطبوعاتی گفت: “همانطور که ما از طریق بیماری همه گیر COVID-19 حرکت می کنیم و به دنبال فعال سازی مجدد آن در سال 2021 هستیم ، دیوید گودمن یک عضو بسیار مهم در تیم رهبری ما خواهد بود.”

لیندبلاد افزود كه شركت وی “قبل از همه گیری در مسیر رشد محكمی قرار داشت و قصد دارد تا در سال 2021 و بعد از آن به برنامه رشد تهاجمی خود ادامه دهد.” وی همچنین گفت كه “مهارت ها و سوابق گودمن به طور بی اندازه ای در ایجاد بستر بازاریابی و فروش كه به این رشد دامن خواهد زد ، بیفزایند.”

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

برای بیش از 30 سال ، گودمن با نظارت بر درآمد ، بازاریابی ، تولید محتوا ، تولید ، محصول / فناوری ، توزیع و سایر موارد ، ریاست بخشهای سازمانهای چند رسانه ای جهانی را بر عهده داشته است. گودمن معمار اصلی استراتژی دیجیتال ساتبی بود که منجر به ثبت ترافیک آنلاین شد. ایجاد یک پلت فرم جهانی و “اول موبایل” ، کشف ، ثبت نام ، پیشنهادات و خرید ؛ یک پلت فرم انتشار جهانی و ایجاد محتوا / مخاطبان ؛ و برنامه های iPhone ، iPad ، تلفن Android ، Amazon Fire ، تلویزیون هوشمند سامسونگ و Apple TV.

او همچنین مجموعه و نمایشگاه زنده 13 بخشی “Treasures From Chatsworth” را برنده جایزه کرد. دسته های جدید فروش و برنامه های تبلیغاتی ، بینشی و تحلیلی داخلی / خارجی.

گودمن از شرکت باغ مدیسون اسکوئر به ساتبی آمد ، جایی که وی رئیس تولیدات و سرگرمی های زنده بود. وی پیش از حضور در MSG ، 13 سال را در چندین نقش در CBS به سر برد: رئیس CBS Live Experiences ، رئیس CBS Interactive Music Group و رئیس رسانه های دیجیتال و بازاریابی یکپارچه برای CBS Radio.

وی همچنین دارای تجربه رهبری به عنوان مدیر اجرایی در برادران وارنر است و رئیس Warnervision ، بخشی از گروه موسیقی Warner و Saban Entertainment بود.

گودمن با اشاره به اینکه برای نزدیک به 50 سال ، لیندبلاد صدها هزار نفر را به خارج از کشور سفر کرده است ، به فوق العاده ترین مکانهای جهان

وی ادامه داد: ما یک فرصت فوق العاده برای نوآوری در تجارت موجود با محتوای جدید ، فناوری ، محصولات و خدمات داریم که باعث ایجاد علاقه و تقاضا می شود در حالی که شرکت را برای رشد آینده قرار می دهد. من شخصاً و به صورت حرفه ای ، به ویژه با توجه به زمان بندی که برای آماده شدن دوباره سفر به دنیا آماده می شویم. ”

Lindblad Expeditions Holdings، Inc. یک شرکت مسافرتی اعزامی است که بر روی کشتی های مستقر در کشتی از طریق مارک Lindblad Expeditions و در سفرهای زمینی از طریق شرکت تابعه خود ، Natural Habitat Adventures ، یک شرکت مسافرت ماجراجویی و بوم گردی متمرکز است که بر سفرهای طبیعی مسئولیت پذیر است. زیستگاه طبیعی با صندوق جهانی حیات وحش همکاری می کند تا سفرهای پایدار و حفاظتی را که مستقیماً از طبیعت محافظت می کنند ، ارائه دهند از جمله پیشنهادات زیستگاه طبیعی می توان به تورهای خرس قطبی در چرچیل کانادا و همچنین ماجراهای خرس گریزلی آلاسکا و سافاری های آفریقایی اشاره کرد.

Lindblad Expeditions همچنین با همکاری نشنال جئوگرافیک همکاری می کند. سفرهای آموزشی که به شما امکان می دهد مهمانان ضمن کاوش در مناطق زیست محیطی در بالا و پایین دریا ، به مهمانان این امکان را بدهند تا با دانشمندان ، طبیعت شناسان و محققان تعامل داشته و از آنها یاد بگیرند.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

سفرهای Lindblad جینا گابارد را به عنوان مدیر ارشد فروش نامگذاری می کند

دانشگاه ریجنت پیشرفته با چهار دوره جدید راه اندازی می شود

Seabourn استیو اسموتریس را به عنوان معاون رئیس جمهور ، فروش جهانی نامگذاری می کند

اولین آزمایشگاه PCR Oceangoing صنعت که روی Viking Star نصب شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *