سفر لوکس

مجموعه ایتکر اولین هتل ایتالیایی را در کاپری افتتاح می کند

اخبار بزرگ از مجموعه ایتکر: این شرکت ، مدیر عامل شرکت Timo Gruenert روز سه شنبه اعلام کرد ، در نظر دارد اولین “هتل شاهکار” ایتالیایی و یازدهمین مجموعه خود را در جزیره کاپری افتتاح کند. هتل لا پالما ، کاپری در اصل در سال 1822 به عنوان اولین هتل جزیره (با نام قبلی لوکاندا پاگانو) افتتاح شد و قبل از آغاز به کار در آوریل 2022 در حال بازسازی است.

در اینجا آنچه میهمانان می توانند انتظار داشته باشند پس از اینکه توسط هلی کوپتر ، قایق بادبانی یا قایق از سرزمین اصلی ایتالیا به کاپری منتقل شدند ، انتظار می رود: ، استخر ، اسپا و کلوپ ساحلی – 30 اتاق کمتر از اتاقهای قبلی (از 80 تا 50 اتاق) ارائه می دهد. در میان 50 اتاق مهمتر 18 سوئیت وجود دارد – هرکدام با بالکن یا تراس اختصاصی خود. گرونرت گفت که “جنبه های کلاسیک و میراث” هتل در طراحی جدید باقی خواهد ماند ، در حالی که تمام سرامیک ها و منسوجات به صورت محلی تهیه می شوند.

اتاق مهمان در هتل لا پالما ، کاپری

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. 23 فوریه از ساعت 1 بعدازظهر – 3:10 بعد از ظهر ET به ما بپیوندید تا از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد گزینه های مکان عروسی ، مقصد و استراحتگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

سرآمد آشپزی هتل ، سرآشپز Gennaro Esposito است که به مدت 23 سال رستوران دو ستاره میشلن خود ، Torre del Saracino را اداره کرده است. طبق گفته گرونرت ، بار و تراس رستوران Gennaro “غذاهای بی ادعای ایتالیایی” را سرو می کند. این هتل همچنین محل زندگی Bianca ، رستوران و بار جدید پشت بام است که دیر باز خواهد شد و منظره ای از دریا و دهکده Capri را ارائه می دهد.

همچنین استخر و عرشه استخر ، با یک بار زیبا ، در هتل جدید است. یک اسپا سه اتاق درمان از جمله یک سوئیت دو نفره برای درمان ، سونا ، حمام بخار و دوش یخ ، فضای آرامش و مرکز تناسب اندام را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل همچنین محل زندگی سه بوتیک خواهد بود.

رستوران پشت بام بیانکا

هتل La Palma در قلب کاپری واقع شده است ، درست در گوشه ای از Piazza Umberto U (همچنین به نام “Piazzetta” شناخته می شود) و فقط با یک ماشین رانندگی کوتاه تا سواحل جنوبی جزیره فاصله دارد. در Marina Piccola ، هتل یک کلوپ ساحلی خصوصی (به نام مناسب La Palma Beach Club) فعالیت خواهد کرد ، که همچنین توسط آشپز اسپوزیتو غذا سرو می کند.

مقالات مرتبط

خاطرات کاپری

The Cinque Terre: Riviera ایتالیا

دو ملکه جزیره در کاپری و ایسکیا

Belmond Splendido Mare در ماه آوریل و پس از رنو کامل دوباره بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *