تورها

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton از 2023 قایقرانی مدیترانه ای رونمایی می کند

مجموعه قایق بادبانی ریتز-کارلتون از سفرهای 2023 مدیترانه ای خود رونمایی کرده است. با قایقرانی میهمانانی از شهرهای عجیب و غریب ساحلی کازابلانکا را به بندرهای زیبای سیسیل می برد – همه در داخل آن یورو، اولین قایق بادبانی از مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton.

فصل 2023 مدیترانه از آوریل تا نوامبر آغاز می شود و در پنج بندر جدید از جمله ملیلا ، اسپانیا متوقف می شود. لا گومرا ، جزایر قناری ، اسپانیا ؛ پریا ، کیپ ورد ؛ میندلو ، کیپ ورد ؛ و کاتانیا ، سیسیل ، ایتالیا. این سفرها یک فصل طولانی مدیترانه ای را ارائه می دهد ، و این بنا بر مقاصدی است که در برنامه سفرهای سال 2022 مشخص شده است ، مانند جزایر یونان ، ریویرای فرانسه ، جزایر بالئاریک و ساحل آدریاتیک.

با سبک زندگی قایقرانی در ذهن ، سرعت آرام طراحی شده است یوروبرنامه های سفر به معنای انعطاف پذیری بیشتر برای وقت میهمانان در خشکی است ، با تماس های شبانه در کازابلانکا ، سنت تروپز ، دوبروونیک و موارد دیگر. از مسافران دعوت شده است تا در صحنه زندگی شبانه معروف ایبیزا گشت بزنند ، از قمارخانه های مونت کارلو لذت ببرند ، در تالاب آبی مینای کامینو شنا کنند و یا رنگ های ساحل آمالفی را به خود اختصاص دهند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton تجربه کامل سفر دریایی لوکس را ارائه می دهد. در هیئت مدیره این قایق تفریحی ، مهمانان از طیف وسیعی از برنامه نویسی لذت می برند ، از جمله منوی سرپرستی درمان های اسپا ESPA ، ورزش های آبی از مارینای قایق تفریحی و رستوران امضای Evrima ، SEA ، که توسط آشپز Sven Elverfeld از Aqua ، رستوران سه ستاره میشلن طراحی شده است. ریتز کارلتون ، ولفسبورگ. در هر مقصد ، میهمانان می توانند از بین تجربیات “The Shore Collection” یکی از تجربیات را انتخاب کنند یا از خدمات Concierge Ashore برای سفارشی کردن تورهای خصوصی خود استفاده کنند.

مقالات مرتبط

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton با ESPA همکاری می کند

Seabourn سفرهای زمستانی و بهاری 2022-23 را نشان می دهد

جزایر ویبس: برنامه های سفر جدید و بنادر تماس

سفرهای Atlas Ocean Voyages از سفرهای بهاری و تابستانی 2022 رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *