تورها

مجموعه هتل ها با مشارکت Saber موتور رزرو اینترنت را راه اندازی می کنند

با وجود عدم اطمینان جهانی در حال حاضر ، مجموعه هتل ها احساس می کند روزهای درخشان تری برای صنعت مسافرت و مهمان نوازی در پیش است. یکی از این نکات مثبت این است که هتل های Set مجموعه موتور رزرو اینترنت (IBE) خود را با همکاری Saber راه اندازی کرده و کد منحصر به فرد GDS را ارائه داده است. هتل های Set قبلاً بدون هیچ گونه خللی برای شرکای صنعت و میهمانان هتل خود به IBE تغییر مکان داده اند ، مشاور سفر لوکس در یک ایمیل گفته شد

کد دائمی جدید GDS برای هتل های Set در مارس 2021 اجرا می شود و تا این زمان ، هتل های Set در حال حاضر با کد زنجیره ای Saber “YX” قابل رزرو هستند. این امر در مورد سه عضو موسس هتل های The Set شامل هتل لوتیا در پاریس ، هتل کافه رویال در لندن و هتل کنسرواتوریوم در آمستردام و همچنین هتل مامیلا در اورشلیم که بخشی از همین مالکیت است ، اعمال می شود. به ما گفته می شود که به زودی اعلامیه ای با تاریخ اجرای کد زنجیره ای دائمی GDS The Set دنبال خواهد شد.

علاوه بر این ، The Set از شرکت The Leading Hotels of World ، یک شریک دیرینه ، که “ما از همکاری آنها در طول سالها بسیار سپاسگزاریم” جدا شده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

تیم تجاری ست هتل ها حضور جهانی دارند. همانطور که این مراحل بعدی را طی می کند ، مجموعه اعلام می کند که به ادامه همکاری های تجاری با American Express Travel & Lifestyle Services ، Ensemble Travel Group ، Grand Luxury Hotels ، Internova Travel Group ، Signature Travel Network ، Traveller Made و Virtuoso متعهد است.

مقالات مرتبط

ASTA به بایدن می گوید ماسک ها را روی هواپیماها مأموریت دهد ، سفر دریایی را از سر بگیرید

مایکل جانسون به عنوان رئیس Travel Edge منصوب شد

SION ، سکوی مدیریت کمیسیون مشاور سفر ، راه اندازی می شود

امضا اعضا New جدید ، شرکای ترجیحی را اعلام می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *