تورها

مجموعه Auberge Resorts برای مدیریت هتل Hearst در سانفرانسیسکو

مجموعه Auberge Resorts مدیریت خواهد کرد هتل هرست ، مجموعه استراحتگاه های اوبرگ، واقع در قلب سانفرانسیسکو. Auberge Resorts Collection می گوید ، املاك مركز شهر بخشی از گسترش استراتژیك مداوم آن به مراكز شهر است. ساختمان متعلق به هرست ، یک بنای دیدنی در سال 1911 ، که توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه املاک و مستغلات سانفرانسیسکو ، JMA Ventures در حال بازسازی است ، با افتتاح در سال 2023 به عنوان هتل Hearst ، مجموعه استراحتگاه های Auberge دوباره متولد می شود.

ساختمان Hearst که در سال 1911 ساخته شده و تا دهه 1960 محل سکونت San Francisco Examiner است ، دارای ساختاری به سبک احیا اسپانیایی ، سنگ مرمر تنسی صورتی در طبقات پایین و نمای ترا کوکتا است که به پارکت سقف می رسد. در سال 1938 ، معمار جولیا مورگان توسط هیرست حفظ شد تا بازسازی ورودی ، نمای و سایر جزئیات برجسته معماری را به پایان برساند. واقعیت جالب: مورگان که در منطقه خلیج به دنیا آمد و معمار اصلی هرست در طراحی قلعه هرست بود ، اولین زنی بود که بالاترین نشان م theسسه معماران آمریکا ، مدال طلای AIA را دریافت کرد.

پس از بازسازی و طراحی مجدد داخلی گسترده ، ساختمان برجسته 13 طبقه به عنوان هتل Hearst ، مجموعه Auberge Resorts Collection ، یک هتل 150 اتاقه ، با آبگرم Auberge ، لابی بزرگ ، فضاهای اجتماعی ، رستوران مقصد و بار پشت بام افتتاح می شود. از جمله اقامتگاه های مهمان 14 سوئیت خواهد بود. این ملک در تقاطع خیابان مارکت و خیابان سوم واقع شده است ، جایی که هدف آن ایجاد یک مرکز اجتماعی برای مسافران و افراد محلی است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

این هتل توسط مفهوم و طراحی خواهد شد رومن و ویلیامز – تیم طراح پشت گریدون هاوس نانتکت ، انجمن ورزشی شیکاگو ، انجمن RW ، لا مرکری و لو کوکو در نیویورک. میهمانان می توانند انتظار کفپوشهای پالازو با بافت ، مبلمان الکتریک و عناصر معماری با الهام از مجموعه عتیقه هرست را داشته باشند.

مقالات مرتبط

مجموعه تجدید نظر Mayflower Inn & Spa ، Auberge Resorts از طراحی مجدد رونمایی می کند

What’s New in Healdsburg، CA for Spring 2021

کالیفرنیا در 15 ژوئن به “عملیات معمول” بازگشت

Pendry West Hollywood در نوار غروب افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *