تورها

مجموعه Coworth Park Dorchester Collection یک کلبه مستقل را افتتاح می کند

هتل و آبگرم خانه روستایی مجموعه کالاهای دورچستر پارک کوورث از یک کلبه مستقل گیت هاوس سه خوابه رونمایی کرده است. North Lodge در پارک کاوورث دارای یک مسیر مخصوص رانندگی ، لابی ، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه است ، جایی که مهمانان می توانند برای خود آشپزی کنند یا یک آشپز اختصاصی برای تهیه غذا تهیه کنند.

آخرین مورد اضافه شده به 22 سوئیت پارک کوورث ، North Lodge دروازه پارک کوورت است که در حومه محوطه و با دسترسی کامل به بقیه املاک واقع شده است. میهمانان می توانند از باغ اختصاصی خود با فضای غذاخوری در فضای باز استفاده کنند. لژ شمالی 2200 فوت مربعی ، که اخیراً مرمت شده است ، آثار هنری هنرمندان محلی و همچنین اشیای عتیقه ای را که از دهکده های محلی و ویندزور همسایه تأمین می شوند ، به نمایش می گذارد. مبلمان ساخت انگلیس هستند و ویژگی های طراحی آن اشاره به پیوندهای هتل به سوارکاری و چوگان است.

اتاق خواب اصلی دارای یک تختخواب فوق العاده به اندازه کینگ ، سقف های بلند و چشم انداز از علفزار و باغ اختصاصی است. سرویس بهداشتی اختصاصی شامل وان مسی Coworth Park ، دستشویی مضاعف و دوش حمام بزرگ است. اتاق برجک دارای یک تخت به اندازه یک کینگ ، یک اتاق مخصوص لباس پوشیدن و یک سرویس بهداشتی اختصاصی با وان مسی مخصوص به خود است. یک اتاق دونفره دیگر ، معروف به Snug ، دارای چشم اندازهایی از سراسر چمنزار و یک حمام خانوادگی مجاور آن است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

نکته برجسته North Lodge آشپزخانه و اتاق ناهار خوری با نقشه باز است که فضای آن برای 10 مهمان است. آشپزخانه کاملاً مجهز به لوازم خانگی برند برتر Miele است. میهمانان می توانند یک اجاق القایی تمام سطح با صفحه Teppan Yaki ، اجاق گاز بخار و واحد Sous Vide را انتظار داشته باشند. در غیر این صورت ، میهمانان می توانند از آشپز اختصاصی استفاده کنند که در صورت درخواست می تواند همان غذای رستوران Coworth Park را در North Lodge تهیه کند. این آشپز همچنین می تواند یک کلاس مستر کلاس خصوصی برای کل خانواده در اطراف میز ناهار خوری یا جزیره آشپزخانه برگزار کند. یک تهویه شراب و یک دستگاه قهوه ساز داخلی نیز وجود دارد.

از اتاق ناهار خوری درهای فرانسوی به داخل باغچه و عرشه خصوصی باز می شوند. یک اتاق نشیمن با اجاق گاز اصلی برای چوب نیز وجود دارد.

North Lodge نزدیکترین محل اقامت در Spa در پارک Coworth است که سه مجموعه محصول پیشرو را در اختیار شما قرار می دهد (Aromatherapy Associated ، Carol Joy London و ishga). این اسپا دارای هشت اتاق درمانی است که شامل دو اتاق دونفره ، سوئیت مانیکور و پدیکور ، اتاق آرامش ، Spatisserie ، سالن بدن سازی ، استخر داخلی و تراس آفتاب در فضای باز است.

عمارت خانه کوورث پارک فقط با یک پیاده روی کوتاه میهمانان می توانند از رستوران Coworth Park با ستاره میشلن با راهنمایی سرآشپز اجرایی آدام اسمیت و همچنین کوکتل های فصلی در بار و اتاق نشیمن ، جایی که چای بعد از ظهر در آن سرو می شود ، لذت ببرند. متناوباً ، میهمان می تواند شام را با کرایه روستایی در انبار انتخاب کند. حشره دار نیز در دسترس است تا سفر در محوطه را آسان تر کند.

North Lodge دومین کلبه مستقل خصوصی در پارک کوورث است که به خانه داوور درجه 2 پیوست ، که برای اولین بار در سال 1775 ساخته شده است. خانه داوور دارای یک راهروی اختصاصی ، سالن ورودی بزرگ با گالری ، سه اتاق خواب اختصاصی ، اتاق کار / اتاق نشیمن است اتاق ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه.

Lodge North در پارک Coworth برای رزرو در دسترس حداکثر برای شش مهمان ، با حداقل اقامت پنج شب در دسترس است. میهمانانی که در North Lodge اقامت دارند به آبگرم در پارک Coworth ، مرکز اسب سواری و انتخاب امکانات مختلف غذاخوری در ملک دسترسی کامل دارند.

مقالات مرتبط

خوش آمدید: چت با رابرت ویتفیلد ، جنرال موتورز ، دورچستر

Bridgerton پشت صحنه: مکان های فیلم که می توانید بازدید کنید

مجموعه ستاره Polizzi ، ستاره ، آلفریستون ، برای افتتاحیه در مارس 2021

Pan Pacific London: اولین برند در اروپا است که سال آینده افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *