سفر لوکس

مجموعه Unbound هایت توسط دیوار بزرگ به افتتاح کمون می پردازد

شرکت های هتل هایت از افتتاح کمون توسط دیوار بزرگ در منطقه یانگ کینگ پکن ، به عنوان ششمین ملک در چین برای مجموعه Unbound توسط مارک هایت خبر داد. هتل در دامنه کوههای Shuiguan در میان منظره ای از تپه ها و دره ها واقع شده است. با فاصله بیش از یک ساعت رانندگی از مرکز شهر پکن ، هتل پناهگاهی آرام از هیاهوی شهر ارائه می دهد.

در ابتدا به عنوان یک مجموعه خصوصی از معماری معاصر که توسط 12 معمار آسیایی طراحی شده بود ، کمون توسط دیوار بزرگ جایزه ویژه ای را در 2002 در La Biennale di Venezia اهدا کرد. امروز ، هتل دارای 176 اتاق و سوئیت است که در 36 ویلا پخش شده است ، از جمله Cantilever House ، Bamboo Wall ، Shared House ، Forest Forest و مجموعه ای از ویلاهای الهام گرفته از استراحتگاه ، که در آنها بیشتر اتاق ها تراس اختصاصی دارند. هر ویلا تم طراحی منحصر به فرد خود را دارد ، از دیوار بامبو با الهام از ژاپن ، که پنج اتاق خواب و یک چایخانه دارد ، تا جنگل خانه ، یک مخفیگاه شش خوابه که برای انعکاس جنگل های اطراف آن طراحی شده است. مهمانان می توانند از هر اتاق از منظره کوه و دسترسی به فضای زندگی مشترک ویلا ها لذت ببرند. همچنین می توانید یک ویلا کامل را برای اقامتگاه خصوصی خصوصی در کنار خانواده یا دوستان رزرو کنید.

مواد غذایی تازه و فصلی و مناظر دیدنی کوهستان هنگام غذا خوردن در کمون کنار دیوار بزرگ ، ارتباط صمیمانه ای با محلی دارند. آشپزخانه کمون با تأکید بر عطر و طعم های منطقه شمالی چین ، غذاهای تصفیه شده چینی را سرو می کند. کافه و بار کنار استخر غذای سبک می زند و همچنین مکان خوبی برای لذت بردن از غروب آفتاب در تراس است. میهمانان همچنین می توانند از تجربه غذای اختصاصی سفارشی ، چه شام ​​تولد تهیه شده توسط یک آشپز شخصی در ویلا ، و چه یک پیک نیک لذیذ در دیوار بزرگ استفاده کنند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

اسپای هتل دارای 15 اتاق آبگرم و یک مرکز تناسب اندام است که فضای لازم برای تمرین ، تای چی و یوگا را فراهم می کند. مهمانان جوان می توانند از کلوپ کودکان و نوجوانان لذت ببرند ، گزینه های داخلی و فعالیت های فصلی را در فضای باز ، از جمله باغبانی ، اردو زدن ، پیاده روی و ستاره بینی.

معامله: در جشن هزارمین افتتاح هتل هایت ، World of Hyatt این فرصت را به اعضای خود می دهد که در هر شب مقدماتی در کمون توسط The Great Wall ، 1000 امتیاز جایزه کسب کنند – این 500 امتیاز جایزه بیشتر است که مهمانان از اول آوریل تا 30 ژوئن از اتاق خارج می شوند. ، 2021

مقالات مرتبط

خلیج آنداز شنژن درهای خود را باز می کند

هتل های W با افتتاح چنگدو حضور خود را در چین گسترش می دهند

Fauchon Hospitality افتتاحیه هتل دوم ، Fauchon L’Hotel کیوتو

ماندارین شرقی برای مدیریت اقامتگاه در دا نانگ ، ویتنام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *