تورها

مسافران واکسینه شده به هاوایی می توانند قرنطینه را از 15 ژوئن دور بزنند

از 15 ژوئن ، مسافرانی که به هاوایی واکسینه شده اند می توانند قرنطینه را بدون نیاز به آزمایش قبل از سفر دور بزنند. در همان زمان ، طبق گفته دیوید ایگ ، فرماندار هاوایی ، تمام محدودیت ها برای سفرهای بین شهری پایان می یابد. تصمیم برای خاتمه نیاز به آزمایش / قرنطینه در حالی است که ایالت هاوایی به 55 درصد واکسیناسیون نزدیک می شود. به گفته دفتر فرماندار ایج ، تا امروز بیش از 52 درصد از ساکنان هاوایی واکسینه شده اند.

هنگامی که این ایالت به 60 درصد واکسیناسیون برسد ، افراد واکسینه شده در ایالات متحده که در داخل کشور سفر می کنند ، می توانند با اثبات واکسیناسیون ، از طریق آزمایش “سفرهای ایمن” از آزمایش / قرنطینه بگذرند. وقتی دولت به 70 درصد واکسیناسیون برسد ، تمام محدودیت های سفر برداشته می شود و برنامه “سفرهای ایمن” پایان می یابد.

“کاهش محدودیت های سفر نتیجه مستقیم واکسیناسیون قوی ما است و جامعه ای که برای جلوگیری از شیوع COVID-19 طی یک و نیم سال گذشته آنچه را که باید انجام می داد ، فدا کرد و انجام داد. اکنون باید سخت فشار بیاوریم تا بتوانیم به جایی برسیم که برای ایمن نگه داشتن مردم هاوایی دیگر به سفرهای ایمن دیگر نیازی نباشد. “

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

هفته آینده اعلامیه های اضافی پیش بینی می شود.

تا آن زمان ، یک قرنطینه 10 روزه برقرار است مگر اینکه مسافران در طی 72 ساعت از مرحله نهایی عزیمت آزمایش قبل از سفر را انجام دهند و نتیجه آزمایش منفی را روی سیستم عامل “سفرهای ایمن” بارگذاری کنند. هر فرد پنج سال به بالا لازم است که این آزمایش را انجام دهد.

مقالات مرتبط

Four Season Resort Maui که اعتبار خود را برای داوطلب کردن ارائه می دهد

اسپانیا از 7 ژوئن به روی همه مسافران واکسینه شده باز می شود

Andaz Maui در Wailea Resort 19 ویلا جدید ارائه می دهد

بازگشایی سنت بارت در 9 ژوئن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *